10 races geleden alquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit McLaren al over het budgetcap heen?
beterschapquote:
Denk het wel vanwege de sprint shootout vanavond.quote:
Die oude was wel af dacht ikquote:
GMTAquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk het wel vanwege de sprint shootout vanavond.
Alleen op motorgebied, maar stelde niet veel voor.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:38 schreef Perox het volgende:
Dit jaar niets te doen geweest over budgetten toch?
ja welquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:38 schreef Perox het volgende:
Honda maar niet RBRquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen op motorgebied, maar stelde niet veel voor.
Honda en Alpine kleine boete.
Ze hebben nog m,eer oude motoren die als v5rijdagmotoren kunnen dienen.quote:
ja daarom zeg ik Hondaquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Honda maar niet RBR
is wel handig omdat erbij te vermelden
Die esses gaan we dit weekend nog minstens 20x horen. Tel maar mee.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:39 schreef Perox het volgende:
[..]
Dan was die gast gewoon echt irritant dus met zijn esses
Het wordt interessant of teams dit seizoen over budget heengaan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen op motorgebied, maar stelde niet veel voor.
Honda en Alpine kleine boete.
Bewaren ze al die "oude" motoren?quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben nog m,eer oude motoren die als v5rijdagmotoren kunnen dienen.
er zijn er genoeg die dan gaan roepen RBR als ze honda horenquote:
ze hebben een poule waaruit ze motoren kunnen gebruikenquote:
Worden ze dan ook nog gereviseerd? of mag dat niet?quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben een poule waaruit ze motoren kunnen gebruiken
poeh goede vraagquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Worden ze dan ook nog gereviseerd? of mag dat niet?
Hij heeft misschien zijn prestatieclausule nog eens doorgelezen van de week?quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft Perez Mexicaanse pepers gegeten?
Ja, op 1 na. Hun poule mag max 4 zijn. Aantal jaren geleden was dat niet zo, toen namen teams nog wel eens 4 nieuwe motoren in een weekend.quote:
Wat een zeurkousquote:
Tot op zeker hoogte, maar vraag me niet waar precies die grens ligt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Die esses gaan we dit weekend nog minstens 20x horen. Tel maar mee.
Dat is echt mijn grootste ergernis aan die website jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom kan F1TV niet onthouden dat ik ingelogd ben?
Ja preciesquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tot op zeker hoogte, maar vraag me niet waar precies die grens ligt.
Het mag echter niet een soort schip van theseus worden, want dan is de hele regel met een max aantal motoren alsnog een wassen neus.
Volgens mij mogen ze van alles aan onderhoud doen behalve aan de verzegelde delen.quote:
Moest ik vorige week ook doen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is echt mijn grootste ergernis aan die website ja
Zeker nu ik op de tv moet inloggen.
Nein. Magniequote:Op vrijdag 1 november 2024 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar goed, de normale mensen noemen het natuurlijk gewoon de S do Senna (of vooruit, Senna S) en de Curva do Solquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:45 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de ticket website worden ze ook Esses genoemd.
Bij Chrome is het gelukkig makkelijk die onthoudt het wel maar toch.....quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moest ik vorige week ook doen.
Opnieuw inloggen op kpn kastje voor F1TV.
Chrome onthoudt ook niet altijd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij Chrome is het gelukkig makkelijk die onthoud het wel maar toch.....
Pas als ze drie races achter elkaar winnen is het lek boven.quote:
Honda en Alpine hebben een procedurele fout gemaakt mbt de budget cap voor de motoren voor 2026.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:38 schreef Perox het volgende:
Maar dan is het kampioenschap niet meer zo spannendquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pas als ze drie races achter elkaar winnen is het lek boven.
Eerste les is niet reageren op de camera.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hadjar heeft de rol van Lawson overgenomen van staren in de pitbox.
Ik hoef het daar nooit in te tikken...alleen op opnieuw inloggen klikkenquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Chrome onthoudt ook niet altijd.
En voor 2026, niet voor deze periode, dus ook geen invloed op RBR.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Honda maar niet RBR
is wel handig omdat erbij te vermelden
Is al weer ontkend dat het om Williams ging.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Jaarlijkse Braziliaanse tradities.
Wat een land joh.
Johnny Logan?quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bottas nog onder Logan in het wk-stand. Hoe dan?
Logan Sargeant., die dit seizoen niet meer rijdt.quote:
Dat heeft niet lang geduurdquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Logan Sargeant., die dit seizoen niet meer rijdt.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Logan Sargeant., die dit seizoen niet meer rijdt.
Het is thuisland van zijn grote race idol.quote:
Is dat sneller dan de McLarens?quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
long run 1.15.8 op gebruikte mediums van Max
weet ik nietquote:
of ligt het aan de mini-DRS loze vleugelquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
McLaren lijkt wel iets minder sterk te zijn hier
Dat zou goed kunnenquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ligt het aan de mini-DRS loze vleugel
Eerst zien dan geloven.quote:
eerst maar eens zijn in de sprintshout outquote:
Zal je weer zien dat ze tussen de sprint en de kwalificatie het probleem vinden en oplossenquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
McLaren lijkt wel iets minder sterk te zijn hier
Ja precies...tijdens training weet je het nooitquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst maar eens zijn in de sprintshout out
of ze met zandzakken rijden nu
Ja..het kan ook zijn dat ze iets aan het testen zijnquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zal je weer zien dat ze tussen de sprint en de kwalificatie het probleem vinden en oplossen
Daarom zeg ik op deze baan..misschien ligt dit hun minderquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In Mexico waren ze gewoon het snelst hoor.
Brits en bladieblaquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:09 schreef PirE het volgende:
Sam Collins veranderd de regels maar even? Maakt er 10 plaatsen van voor de 6e ICE van Verstappen.
wishful thinking van de man die alles schijnt te weten van de regels maar meestal onzin uitkraamt.
Niet-Brits paspoort, dus dan zijn het er tien ipv vijf.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:09 schreef PirE het volgende:
Sam Collins veranderd de regels maar even? Maakt er 10 plaatsen van voor de 6e ICE van Verstappen.
wishful thinking van de man die alles schijnt te weten van de regels maar meestal onzin uitkraamt.
?quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet-Brits paspoort, dus dan zijn het er tien ipv vijf.
Tweede ICE is inderdaad maar 5.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:09 schreef PirE het volgende:
Even olie op het vuur gooienquote:
Sinds Ruth bij de commentators zit is het niveau gedaald.quote:
Ik weet niet eens wie dat is, ik geef de voorkeur aan Nederlands commentaar.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds Ruth bij de commentators zit is het niveau gedaald.
De jurkjes zijn wel korter geworden maar ik weet niet of dat positief isquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En dan straks de Britten weer klagen dat hij er maar 5 kreeg waar het in hun ogen 10 hadden moeten zijnquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet-Brits paspoort, dus dan zijn het er tien ipv vijf.
Vind ik wel.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:12 schreef PirE het volgende:
[..]
De jurkjes zijn wel korter geworden maar ik weet niet of dat positief is![]()
.
een krent dusquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:13 schreef Perox het volgende:
[..]
Sam Collins is een verkeerd gerijpte druif.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie dat is, ik geef de voorkeur aan Nederlands commentaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Voormalige hoofd strategie bij Sauber.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie dat is, ik geef de voorkeur aan Nederlands commentaar.
Volgens sommigen hier 10 plekken straf zeer terecht.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dan straks de Britten weer klagen dat hij er maar 5 kreeg waar het in hun ogen 10 hadden moeten zijn
quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Ja niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Dank dat je het in een spoiler hebt gezet. Scheelt een hoop psychische schade....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
[..]ik wil niet lullig doen, maar die heeft een hoofd voor de radioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop you like an ill, bad habit
[..]jeezzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
En hoe heten ze op de 6 vorige circuits?quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar goed, de normale mensen noemen het natuurlijk gewoon de S do Senna (of vooruit, Senna S) en de Curva do Sol
Radio voor doven met dat stemgeluid.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:15 schreef pmponer het volgende:
[..]
ik wil niet lullig doen, maar die heeft een hoofd voor de radio
Het was geen filmpje en ik zoek het niet opquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:16 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Radio voor doven met dat stemgeluid.
Geen Nederlands passport. Dus 5.quote:
thats so not right Herbiequote:Op vrijdag 1 november 2024 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is Stella en Zak Brown al hoge poten naar Herbert gestapt dat niet kan van Perez
quote:
geen Brits paspoort dus 10 en rijdt met een Nederlander in zijn team dus 15quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen Nederlands passport. Dus 5.
Ook geen brits paspoort, dus wordt het 10 seconde starfquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen Nederlands passport. Dus 5.
GMTAquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen Brits paspoort dus 10 en rijdt met een Nederlander in zijn team dus 15
‘Pérez is een geweldige rijder, die heeft dit niet nodig’quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is Stella en Zak Brown al hoge poten naar Herbert gestapt dat niet kan van Perez
10 + 10 is 20 zoals afgelopen weekquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen Brits paspoort dus 10 en rijdt met een Nederlander in zijn team dus 15
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
@:ESF1gamer ode to the bouncer Hamilton
Daarover gesproken: Wat is het lekker rustig zo.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Er zijn hier vast users die dat met droge ogen willen verdedigen.
Jinxquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:21 schreef Perox het volgende:
[..]
Daarover gesproken: Wat is het lekker rustig zo.
minder dagjesmensjes?quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:21 schreef Perox het volgende:
[..]
Daarover gesproken: Wat is het lekker rustig zo.
De rookies doen het goedquote:
Als komend seizoen blijft presteren, dan zie ik hem op den duur Lewis vervangen bij Ferrari.quote:
Ruth is de enige met niveau daar.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kinkyquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:25 schreef Rianne84 het volgende:
Iemand heeft geprobeerd Sjors vast te binden
poging misluktquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:25 schreef Rianne84 het volgende:
Alleen is ze niet om aan te horen.quote:
Die Ruth waarschijnlijk....quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:25 schreef Rianne84 het volgende:
Ruth Jacott?quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen is ze niet om aan te horen.
ja dat is wel jammerquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is wel jammer een beetje want ze heeft inhoudelijk vaak wel goede bijdrage inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is de prestatiecausule in contract vergeten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:28 schreef Rianne84 het volgende:
Perez staat weer op z'n vertrouwde plek
Gelukkig nog wel voor het puntloze teamquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:28 schreef Rianne84 het volgende:
Perez staat weer op z'n vertrouwde plek
Wat last van verkeer en zat er redelijk op.quote:
Hij is ook de 1 na oudste coureur op de huidige grid.quote:
sector 1 goedquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat last van verkeer en zat er redelijk op.
maar alsnog, gaat niet helemaal top nog.
Tot vanavondquote:
2 was slalommen. Kost altijd iets van tijd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
sector 1 goed
sector 2 mwah
sector 3 we dunno
Ja, die chassis wissel werpt wel direct z'n vruchten af.quote:
Of die van Max vorige week.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, die chassis wissel werpt wel direct z'n vruchten af.
Hebben ze er gelijk weer een Renault motor ingezet?
Je hebt hoop gezelligheid gemist.quote:
Ik proef het sarcasmequote:Op vrijdag 1 november 2024 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt hoop gezelligheid gemist.
Dit keer geen sarcasmequote:Op vrijdag 1 november 2024 18:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik proef het sarcasme
En hoi jij
quote:
Geen zorgen, ik ben er weerquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt hoop gezelligheid gemist.
Om 19:30 uur niet meerquote:
niemand die Sam Collins geloofdequote:Op vrijdag 1 november 2024 18:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dus geen 10 zoals Sam Collins beweerde.
Was dat serieus dan?quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dus geen 10 zoals Sam Collins beweerde.
Skattiequote:
Die gelooft heel wat.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
niemand die Sam Collins geloofde
ja nouquote:
Nee.quote:
Jou mis ik altijdquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja nou
ik weet niet hoor
je had niks gemist
Je bent ruim op tijdquote:
omdat hij Perez nog steeds niet heeft ontslagen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:11 schreef pmponer het volgende:
Haha Cristjan heeft ruzie met zijn vrouw gehad
hehe, ik bedoelde een andere, Albers zit met pleisters op zijn voorhoofd in de studioquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat hij Perez nog steeds niet heeft ontslagen?
Vervelend altijd, mensen die ook F1 kijkenquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bij iemand op visite die gaat kijken
quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Arme jijquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:15 schreef pmponer het volgende:
[..]
hehe, ik bedoelde een andere, Albers zit met pleisters op zijn voorhoofd in de studio
het laatste beetje verstand is er uit gelopenquote:
voor de 3de keer aan dezelfde steen gestotenquote:
of hij heeft met Doornbos op de Padel baan gestaan, kan ook nog.quote:
En ik ook!quote:
gaat het weer een beetje meneer drÖge ?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:29 schreef vosss het volgende:
75% luchtvochtigheid domme lul. Niet 75%kans op regen.
Met je esses.
Ja hoor. Bier nootjes f1 wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaat het weer een beetje meneer drÖge ?
Ja, dat magquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mag Magnussen wel deelnemen aan de kwalificatie en de race?
Hij mist een VT, Sprint Shootout en Sprint race
moet je in je settings even uitzettenquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:30 schreef HiDiHo het volgende:
Toch raar...heb ik een abo maar nog steeds reklame op mobiel
Aanpassen in instellingen...quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:30 schreef HiDiHo het volgende:
Toch raar...heb ik een abo maar nog steeds reklame op mobiel
Community service voor jou.quote:
Uitgezetquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je in je settings even uitzetten
Bijna.quote:
Weten ze eindelijk waar ze moeten plakkenquote:
Was sarcastisch.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
18 rijders hadden nog geen tijd gezet
Ook een gaatje erin?quote:
3e ook niet best.quote:
stigquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
Welke acteur was dat ook alweer, die zegt I am the law, son
sylvester stallone denk ikquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
Yesquote:
Jack Nickolson?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
Stallone als Judge Dreddquote:
Ja, in Judge Dredd. Dacht ik.quote:
Het is gewoon droog hoor.quote:
in de pitsstraatquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is gewoon droog hoor.
Marjolijn Faberquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
zou mooi zijnquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:41 schreef SiGNe het volgende:
Norris is ook nog maar net aan z'n outlap begonnen...
Die gaat tijd tekort komen voor nog een ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |