10 races geleden alquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit McLaren al over het budgetcap heen?
beterschapquote:
Denk het wel vanwege de sprint shootout vanavond.quote:
Die oude was wel af dacht ikquote:
GMTAquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk het wel vanwege de sprint shootout vanavond.
Alleen op motorgebied, maar stelde niet veel voor.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:38 schreef Perox het volgende:
Dit jaar niets te doen geweest over budgetten toch?
ja welquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:38 schreef Perox het volgende:
Dit jaar niets te doen geweest over budgetten toch?
Honda maar niet RBRquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen op motorgebied, maar stelde niet veel voor.
Honda en Alpine kleine boete.
Ze hebben nog m,eer oude motoren die als v5rijdagmotoren kunnen dienen.quote:
ja daarom zeg ik Hondaquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Honda maar niet RBR
is wel handig omdat erbij te vermelden
Die esses gaan we dit weekend nog minstens 20x horen. Tel maar mee.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:39 schreef Perox het volgende:
[..]
Dan was die gast gewoon echt irritant dus met zijn esses
Het wordt interessant of teams dit seizoen over budget heengaan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen op motorgebied, maar stelde niet veel voor.
Honda en Alpine kleine boete.
Bewaren ze al die "oude" motoren?quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben nog m,eer oude motoren die als v5rijdagmotoren kunnen dienen.
er zijn er genoeg die dan gaan roepen RBR als ze honda horenquote:
ze hebben een poule waaruit ze motoren kunnen gebruikenquote:
Worden ze dan ook nog gereviseerd? of mag dat niet?quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben een poule waaruit ze motoren kunnen gebruiken
poeh goede vraagquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Worden ze dan ook nog gereviseerd? of mag dat niet?
Hij heeft misschien zijn prestatieclausule nog eens doorgelezen van de week?quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft Perez Mexicaanse pepers gegeten?
Ja, op 1 na. Hun poule mag max 4 zijn. Aantal jaren geleden was dat niet zo, toen namen teams nog wel eens 4 nieuwe motoren in een weekend.quote:
Wat een zeurkousquote:
Tot op zeker hoogte, maar vraag me niet waar precies die grens ligt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Die esses gaan we dit weekend nog minstens 20x horen. Tel maar mee.
Dat is echt mijn grootste ergernis aan die website jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:35 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom kan F1TV niet onthouden dat ik ingelogd ben?
Ja preciesquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tot op zeker hoogte, maar vraag me niet waar precies die grens ligt.
Het mag echter niet een soort schip van theseus worden, want dan is de hele regel met een max aantal motoren alsnog een wassen neus.
Volgens mij mogen ze van alles aan onderhoud doen behalve aan de verzegelde delen.quote:
Moest ik vorige week ook doen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is echt mijn grootste ergernis aan die website ja
Zeker nu ik op de tv moet inloggen.
Nein. Magniequote:Op vrijdag 1 november 2024 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar goed, de normale mensen noemen het natuurlijk gewoon de S do Senna (of vooruit, Senna S) en de Curva do Solquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:45 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de ticket website worden ze ook Esses genoemd.
Bij Chrome is het gelukkig makkelijk die onthoudt het wel maar toch.....quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moest ik vorige week ook doen.
Opnieuw inloggen op kpn kastje voor F1TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |