Ik begin toch langzaam te denken dat jij het probleem bent.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar het houdt niet over, zo te zien. Jammer dat ik de zonuren hier heb gemist de afgelopen 2 weken. Maar goed, dat was natuurlijk wel uitzonderlijk. Voor hier als het meezit 4 uur zon in 4 dagen tijd
![]()
. Hogedruk invloed wordt langzaam minder, dus langzaam terug default grijs.
![]()
Ik trek grijs weer aanquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin toch langzaam te denken dat jij het probleem bent.
Desondanks hebben we een zeer zonnige oktober gehad. Laten we blij zijn dat het voorlopig nog relatief droog is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:30 schreef INViCTuS het volgende:
Uiteraard genieten we van de spaarzame zon momenten.
Ik dacht ook altijd dat ik dat deed, maar het bleek toch gewoon aan de locatie te liggenquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik trek grijs weer aan. M'n haar heeft er gelukkig nog geen last van.
Dat geloof ik graag. Afgelopen 2 weken waren de zon uren echt uitzondering. Helaas gemist, maar prettig voor wie erbij was. Al heb ik zelf meer zon gehad dan ik hier thuis had gehad, dus niks gemist. Temperatuur was ook beter.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat ik dat deed, maar het bleek toch gewoon aan de locatie te liggen![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu nog echte kou, wil wel weer een x schaatsen.
Doe maar in de kerst vakantie. Komende dagen gelukkig weer warmerquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu nog echte kou, wil wel weer een x schaatsen.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
Net nog in de korte broek en t-shirt gefietst. Prima te doen nog
Van die waardeloze nepkou. Leukquote:
Net. Kun je het tijdstip specificeren?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
Net nog in de korte broek en t-shirt gefietst. Prima te doen nog
Gevoelstemperatuur iets boven nul. Meeste inwendige lichamen vinden dat oprecht niet leuk.quote:
Zoals gister. Heb je echt precies niks aan. Kan het net zo goed en beter nog gewoon 12 graden zijnquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Van die waardeloze nepkou. Leuk
Rond 21.45 kwam ik thuisquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net. Kun je het tijdstip specificeren?
Kan ik me wel voorstellen hoor. Ik vind het daarentegen gewoon lekker fris. De interne motor is dan ook altijd snel op temperatuur.quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur iets boven nul. Meeste inwendige lichamen vinden dat oprecht niet leuk.
Eerst 2 dagen 10+ en dan een dag of 4 maar 5-7 graden om vervolgens in het weekend weer richting dubbele cijfers te gaan. op en neer.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanaf volgende week weer meer regen en een stuk kouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |