SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kissingbird op 31-10-2024 21:00:06 ]Smile, it's free therapy.![]()
Dat was Amy toch alquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog even en je hebt dat plaatje met dat blondje op de bank en met die donkere kerels er achter!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hmm dat zegt me niks?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog even en je hebt dat plaatje met dat blondje op de bank en met die donkere kerels er achter!Smile, it's free therapy.![]()
Top TT idd!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat was @:Mizzezamy toch al?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 31 oktober 2024 20:53 schreef ToT het volgende: [..] Nog even en je hebt dat plaatje met dat blondje op de bank en met die donkere kerels er achter!![]()
[/quote]
kwootverkloot![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
De username aeque in de TT is verkeerd gespeld![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
verklote kwooten, en verklote TT's. oei oei.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die quote was primaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
verklote kwooten, en verklote TT's. oei oei.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
KiBi is toe aan weekend
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kwoot #8 is verklootquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
KiBi geeft niet meer thuis
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Verkloot greysie de kwoots?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Verkloot greysie de kwoots?![]()
Kb ziet ze vliegen
KB heeft een goeie kop koffie nodig zodat haar koppie weer even scherp isquote:![]()
* gebrokenglas schenkt een flinke mok vol en geeft dat aan KB.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je hem mentioned spreek je dan de naam ook hardop voor je beeldscherm uitquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Nou gefeliciteerd @:Aeque
En nog een naamswijziging ook zie ik, maakt het wel makkelijker uitspreken
Ik denk steeds dat ik morgen vrij heb. Maar ik moet nog een dag.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, ik noem hem gewoon Peterquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je hem mentioned spreek je dan de naam ook hardop voor je beeldscherm uit
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oei, dat is pijnlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk steeds dat ik morgen vrij heb. Maar ik moet nog een dag.![]()
![]()
Ziek meldenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet morgen ook nog.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Gedeelde smartCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook nog.
Gedeelde smart
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, zo ben ik niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik gaan mij een maand ziek melden op werruk zodat ik een maand kan bolken vooral snachts
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Toch maar niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een spijbeldagje
Mag soms bestAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat wordt er gespoten?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeh mannen in pakquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn pak al aangehad
Nee, brandblussen en ontruimingsoefening. Is verplichtquote:
Daar houd je wel van?quote:
Het punt is, ik heb zelden een pak aan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah, wij doen dat altijd in de zomer als het mooi weer isquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, brandblussen en ontruimingsoefening. Is verplicht![]()
![]()
De stats zeggen dat ik over Justin ben gegaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
wow dat is een wonder!!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:11 schreef Dotteke het volgende:
De stats zeggen dat ik over Justin ben gegaan![]()
In 2 minuten ?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:11 schreef Dotteke het volgende:
De stats zeggen dat ik over Justin ben gegaan
ik staan 40 in de top 500 allertijden mammiequote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:11 schreef Dotteke het volgende:
De stats zeggen dat ik over Justin ben gegaanWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Brandoefening, dat hebben wij ook om de zoveel tijd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ah, wij doen dat altijd in de zomer als het mooi weer isAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zeker als de mannen in pak ook nog eens spuitenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar houd je wel van?
Het punt is, ik heb zelden een pak aan.![]()
Oh das geen punt hoor, naakt is ook prima
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker als de mannen in pak ook nog eens spuiten![]()
Jj a moonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas verslikt zich in zijn drankjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik spuit iedereen de moeder jwtquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh das geen punt hoor, naakt is ook prima![]()
![]()
Kun jij de TT aanpassen voor KB met de juiste naam?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij verslikt je nogal eens he?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in zijn drankje![]()
![]()
Ja, dat gebeurt wel eens ja. Vooral hier in DTS, als er dingen gezegd worden die ik totaal niet zag aankomenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja wij doen het het hele jaar door. Maar als ik het koud krijg ga ik wel iets dichter bij het vuur staan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ah, wij doen dat altijd in de zomer als het mooi weer isCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
wil kb dat ookquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun jij de TT aanpassen voor KB met de juiste naam?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee dott!quote:
zou jij de tt willen aanpassen? Ik heb een spelvout erin staan
aeque en ik heb auque
Maar jij bent al bloedheet johquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja wij doen het het hele jaar door. Maar als ik het koud krijg ga ik wel iets dichter bij het vuur staan.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Toen ik vanmiddag aanlogde ging het over het proteïnegehalte van sperma. Hoe gek wil je het hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
En iedereen maar denken dat het over vunzige dingen gaat, stelletje vunzen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik weetquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik spuit iedereen de moeder jwt
Tevens bolk en iets met mention wat ik niet terug kan vinden. Wie wil er iets van me?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Aanlogde?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag aanlogde ging het over het proteïnegehalte in sperma. Hoe gek wil je het hebben.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
KBquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:14 schreef Fogel het volgende:
Tevens bolk en iets met mention wat ik niet terug kan vinden. Wie wil er iets van me?
Inlogde, aanlogde. Gewoon, DTS openen...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oude Fogel!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:14 schreef Fogel het volgende:
Wil ze me weer kussen?quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag aanlogde ging het over het proteïnegehalte van sperma. Hoe gek wil je het hebben.![]()
!
![]()
Geen koffie vanavond?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in zijn drankjeCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Alweer? okéquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet daarvoorquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:15 schreef Kissingbird het volgende:
ik had fogel niet gementioned
dott ook niet..dacht die is er niet
Maar een aantal Posts geleden wel
* Fogel zet leesbril op en zegt ‘wat zegt u!?’ Met een kraakstemquote:I'm surrounded by morons!
waar deed je aan aanloggenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag aanlogde ging het over het proteïnegehalte van sperma. Hoe gek wil je het hebben.
Jawel, ik zit nu daadwerkelijk aan de koffie. Maar om nu steeds te melden dat ik me verslik in de koffie, dat is ook maar zo wat.quote:
Dus ik hield het even neutraal dit keer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Donequote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hee dott!
zou jij de tt willen aanpassen? Ik heb een spelvout erin staan
aeque en ik heb auqueWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt wel. Bijna bejaard.quote:I'm surrounded by morons!
quote:
Inloggen bedoel ik. Gewoon, inloggen op dit forum.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet daarvoor
Maar een aantal Posts geleden wel![]()
![]()
neuhjjjSmile, it's free therapy.![]()
Ik heb ook een kraakstem!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel zet leesbril op en zegt ‘wat zegt u!?’ Met een kraakstem
quote:
uhuquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inloggen bedoel ik. Gewoon, inloggen op dit forum.
Ik zit daar nooit. Ik heb er geeneens toegang. Jij wel?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit die ouwe snoeperd daar wel eens?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nope ik hoef niet bij de tienerclub van FOK! te zittenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit daar nooit. Ik heb er geeneens toegang. Jij wel?
Bij jou ook al? Anderen meldden dat ook. Ik hoor niks buiten. Gelukkig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:19 schreef greysbones het volgende:
Echt dat vuurwerk dit jaar
Niet normaalAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja hier wordt al een paar weken vuurwerk afgestoken weer .quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:19 schreef greysbones het volgende:
Echt dat vuurwerk dit jaar
Niet normaal
Tuig ALLEMAALSmile, it's free therapy.![]()
En dan woon ik nogwel buitenafquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Anderen meldden dat ook. Ik hoor niks buiten. Gelukkig.
oudquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Anderen meldden dat ook. Ik hoor niks buiten. Gelukkig.
doof
verslikt zich vaak
iets met aanloggen van iets
Boos uit het raam gaan hangen en roepen dat het gesodemieter afgelopen moet zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja hier wordt al een paar weken vuurwerk afgestoken weer .
Tuig ALLEMAAL
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hmmmhquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oud
doof
verslikt zich vaak
iets met aanloggen van iets
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas trommelt met de vingersAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Neuh is in het park vlakbij daar zitten altijd hangjongerenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Boos uit het raam gaan hangen en roepen dat het gesodemieter afgelopen moet zijn
Ohjee, het sneeuwt.I'm surrounded by morons!
Dat geteisem ook!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Boos uit het raam gaan hangen en roepen dat het gesodemieter afgelopen moet zijnVlegels! Schorremorrie van de bovenste plank! Dat groeit op voor galg en rad!
![]()
![]()
Deugnieten zijn het!!! Allemaal!!!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat geteisem ook!Vlegels! Schorremorrie van de bovenste plank! Dat groeit op voor galg en rad!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jijquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deugnieten zijn het!!! Allemaal!!!Over deugnieten gesproken: hoi!quote:![]()
![]()
Nee, die witte kneut uit de wolken.quote:I'm surrounded by morons!
Ook een glas? Pepsi zero sugar.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-10-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 4716 / +192 / +18 / 5780 / 6822
2. JustinK / 1532 / +0 / +0 / 5653 / 6357
3. Lovely / 1218 / +51 / +30 / 4274 / 5036
4. KillemWieft / 1165 / +29 / +12 / 862 / 1354
5. AardappelSchotel / 1064 / +55 / +52 / 4016 / 4797
6. devzero / 1033 / +31 / +63 / 1079 / 1428
7. ieniminimuis / 753 / +30 / +46 / 2148 / 2508
8. Pinnenmutske / 711 / +9 / +12 / 1428 / 1855
9. ToT / 702 / +14 / +35 / 3297 / 3619
10. Sally / 699 / +21 / +15 / 613 / 849
11. hemarookworst / 675 / +10 / +27 / 1559 / 1948
12. MizzezAmy / 673 / +19 / +27 / 2773 / 3252
13. mascara-klodder / 648 / +5 / +39 / 1004 / 1307
14. loveyoulongtime / 574 / +26 / +0 / 2010 / 2319
15. mario390 / 552 / +4 / +16 / 343 / 529
16. Kissingbird / 411 / +2 / +1 / 2215 / 2520
17. gebrokenglas / 365 / +22 / +4 / 1472 / 1700
18. sp3c / 343 / +20 / +12 / 672 / 813
19. kree / 317 / +3 / +57 / 954 / 1148
20. HappyCharly / 301 / +15 / +31 / 1187 / 1387SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
@Rob en ik doen een wedstrijdje. Wie is er het eerste bij het tankstation? Hij met de auto, of ik lopend?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:32 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
@:rob en ik doen een wedstrijdje. Wie is er het eerste bij het tankstation? Hij met de auto, of ik lopend?![]()
![]()
Is de benzine gratis dat er zo'n lange rij staat?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:32 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
@:rob en ik doen een wedstrijdje. Wie is er het eerste bij het tankstation? Hij met de auto, of ik lopend?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
De hele linkerkant is vrij. Kun je zo langs! Rob is er eerderquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:32 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
@:rob en ik doen een wedstrijdje. Wie is er het eerste bij het tankstation? Hij met de auto, of ik lopend?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Halloween carwash Experiencequote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is de benzine gratis dat er zo'n lange rij staat?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ben jij er zo een?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De hele linkerkant is vrij. Kun je zo langs! Rob is er eerder
ff snel invoegen als er een tegenligger aankomt!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De hele linkerkant is vrij. Kun je zo langs! Rob is er eerder![]()
![]()
Oh dat klinkt wel leuk!quote:
Gooien ze er een emmer bloed overheen?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel leuk!
Gooien ze er een emmer bloed overheen?![]()
![]()
![]()
Oh nee... Maar het is een optie.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bezopen dit. Ik hoef nog maar vijf minuten te lopen, en Rob kan er nog wel een half uur over doen voor hij aan de beurt is
Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo dan!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:44 schreef DJMO het volgende:
Bezopen dit. Ik hoef nog maar vijf minuten te lopen, en Rob kan er nog wel een half uur over doen voor hij aan de beurt is![]()
![]()
Je danse avec le vent, la pluie
Un peu d'amour, un brin de miel
Et je danse, danse, danse, danse, danse, danse, danse![]()
![]()
Je moet er wat voor over hebben. Ik was al lang rechtsomkeer gegaanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:44 schreef DJMO het volgende:
Bezopen dit. Ik hoef nog maar vijf minuten te lopen, en Rob kan er nog wel een half uur over doen voor hij aan de beurt isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht dat je extra proteïne wilde hebbenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:44 schreef DJMO het volgende:
Bezopen dit. Ik hoef nog maar vijf minuten te lopen, en Rob kan er nog wel een half uur over doen voor hij aan de beurt is![]()
![]()
Wat suggereer jij nu?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je extra proteïne wilde hebben
De oplossing is simpel. Rob wacht gewoon aan de kant van de weg en DJMO haalt benzine.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In de broekzakken!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
De oplossing is simpel. Rob wacht gewoon aan de kant van de weg en DJMO haalt benzine.![]()
![]()
Rond dit tijdstip weet ik wel leukere dingen te doen dan in een file te staan voor een tankstation.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zeur niet zo, ik was ouderwetsquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach
Ik was niet de slimste volgens iemandIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Echt ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Rond dit tijdstip weet ik wel leukere dingen te doen dan in een file te staan voor een tankstation.
Ik had vanavond met Mini-ToT naar Halloween willen gaan in onze oude woonwijk.![]()
![]()
Waarom niet gedaan?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja.
Ik had vanavond met Mini-ToT naar Halloween willen gaan in onze oude woonwijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh haha ik was ergens anders met mn gedachten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Op wat voor beurt moet rob anders wachten?
In een auto met geblindeerde ramen
quote:![]()
Oh, vanwege vakantie!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb gewonnen
Ik heb er één en ik ben er trots op
Hee maf ze!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu ook al. Slapen enz.
Was compleet knock out.![]()
![]()
Oei.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu ook al. Slapen enz.
Was compleet knock out.
Ja ik stop ook zo.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgende keer gewoon afspraken over maken. Je trekt een beetje aan het korte einde mbt je zoontjequote:![]()
Ja in dit geval was het half/half wel correct zo. En gezien andere afspraken was dit de enige optie zo.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon afspraken over maken. Je trekt een beetje aan het korte einde mbt je zoontje![]()
Allemaal mogelijk. Maar ik wacht mijn beurt gewoon geduldig afquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh haha ik was ergens anders met mn gedachten.
In een auto met geblindeerde ramen![]()
Ja, ben weer aan het klussen geweest, filmpje gekeken en verder rustig aan doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Las kleine bij mam's met dus beetje ToT time voor jou?![]()
Haha, maf ze!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik kap ermee. Oogklepjes dicht.![]()
![]()
Hier niet veel anders hoor, werken, zooi ruimen en nu ff online.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ben weer aan het klussen geweest, filmpje gekeken en verder rustig aan doen.Lach met een schone bips![]()
Okee dan!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier niet veel anders hoor, werken, zooi ruimen en nu ff online.ff relaxed bolken!
![]()
![]()
loveyoulongtimequote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier niet veel anders hoor, werken, zooi ruimen en nu ff online.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja en ff lichaam rust geven, ben beetje beurs na gisteren. Maar verder niet boeiend ofzo.quote:Lach met een schone bips![]()
Ow okee dan!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en ff lichaam rust geven, ben beetje beurs na gisteren. Maar verder niet boeiend ofzo.![]()
![]()
Nouja, niet boeiend.... Maar gelukkig niet super ernstig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en ff lichaam rust geven, ben beetje beurs na gisteren. Maar verder niet boeiend ofzo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lol heb ergere crashes meegemaakt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, niet boeiend.... Maar gelukkig niet super ernstig.
Lach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lol heb ergere crashes meegemaakt.!!! WTF?
![]()
Lightning?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lol heb ergere crashes meegemaakt.![]()
![]()
Beter wel, voorkruipers hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Allemaal mogelijk. Maar ik wacht mijn beurt gewoon geduldig af
Hier niet, nee!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
en nog mensen bij jullie langs de deur geweest?![]()
![]()
Geen idee, ik heb de deur niet open gedaanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
en nog mensen bij jullie langs de deur geweest?
Ik denk wel een heleboel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
en nog mensen bij jullie langs de deur geweest?
Langs de deur![]()
![]()
![]()
![]()
owjaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk wel een heleboel.
Langs de deur![]()
![]()
maar dat is toch wel een uitdrukking "langs de deuren gaan"Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jaja, niks zien in donker en met fiets paaltje raken en iets met over kop gaan. Maar wel erger gehad hoorquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja
maar dat is toch wel een uitdrukking "langs de deuren gaan"
Ik kom volgende week even langs![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaja, niks zien in donker en met fiets paaltje raken en iets met over kop gaan. Maar wel erger gehad hoor![]()
![]()
geruststelling welquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaja, niks zien in donker en met fiets paaltje raken en iets met over kop gaan. Maar wel erger gehad hoor![]()
![]()
Nee. Maar hier doen we ook niet aan Halloween.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
en nog mensen bij jullie langs de deur geweest?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
is toch een redelijk landelijk fenomeenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Maar hier doen we ook niet aan Halloween.
Of doen ze daar aan Sint Maarten?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hier alleen in volksbuurten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Maar hier doen we ook niet aan Halloween.![]()
![]()
Zelfs Sint Maarten en Foekepot enzo zijn niet echt nationaal. Halloween lijkt nu al meer aan te slaan dan dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is toch een redelijk landelijk fenomeen
Of doen ze daar aan Sint Maarten?![]()
ik gun je een lekkere ""coma"" tot morgenochtend 7.30 ofzoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:35 schreef ToT het volgende:
Maar goed: maffen!Prettige voortzetting hier!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:35 schreef ToT het volgende:
Maar goed: maffen!Prettige voortzetting hier!
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
wwth is Foekepotquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs Sint Maarten en Foekepot enzo zijn niet echt nationaal. Halloween lijkt nu al meer aan te slaan dan dat.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is toch een redelijk landelijk fenomeen
Of doen ze daar aan Sint Maarten?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar niet zo maar voor iedereenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze staat ook snel in vuur en vlam
Voor degenen die niemand voor Halloween aan de deur gehad hebben: VrijMiBabes #187 (not very sfw!)Lach met een schone bips![]()
bij bb spanien exit gala halloween
zit en hele monsterfamilie in en vresselijke kamer en
daar moeten de nominierten henn, en daar
werden ze met eklige dingen gespritzt![]()
Logisch, dat doet niemand. Het moet allemaal wel een beetje passenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar niet zo maar voor iedereen(qua interesses, en smaak en dat soort dingen natuurlijk.) Niks dubbelzinnigs bedoelt.
Deur blijft dichtquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Voor degenen die niemand voor Halloween aan de deur gehad hebben: VrijMiBabes #187 (not very sfw!)Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hier ook hoor, zonder afspraak vooraf heb ik geen zin in gedram aan de deur. Zelfs niet van haar. Zeker door de weeks niet. Kun je aanbellen wat je wilt maar ik doe niet open. Is makkelijker even achterom te lopen. Daar zit de deur nooit op slotquote:
Ja echt he?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja echt he?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ie maar schoon isquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier ook hoor, zonder afspraak vooraf heb ik geen zin in gedram aan de deur. Zelfs niet van haar. Zeker door de weeks niet. Kun je aanbellen wat je wilt maar ik doe niet open. Is makkelijker even achterom te lopen. Daar zit de deur nooit op slot![]()
![]()
![]()
JE BIPSquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat de deurklink? Het pad naar de achterdeur?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: