SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kissingbird op 31-10-2024 21:00:06 ]Smile, it's free therapy.![]()
Dat was Amy toch alquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog even en je hebt dat plaatje met dat blondje op de bank en met die donkere kerels er achter!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hmm dat zegt me niks?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog even en je hebt dat plaatje met dat blondje op de bank en met die donkere kerels er achter!Smile, it's free therapy.![]()
Top TT idd!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat was @:Mizzezamy toch al?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 31 oktober 2024 20:53 schreef ToT het volgende: [..] Nog even en je hebt dat plaatje met dat blondje op de bank en met die donkere kerels er achter!![]()
[/quote]
kwootverkloot![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
De username aeque in de TT is verkeerd gespeld![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
verklote kwooten, en verklote TT's. oei oei.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die quote was primaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
verklote kwooten, en verklote TT's. oei oei.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
KiBi is toe aan weekend
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kwoot #8 is verklootquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
KiBi geeft niet meer thuis
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Verkloot greysie de kwoots?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Verkloot greysie de kwoots?![]()
Kb ziet ze vliegen
KB heeft een goeie kop koffie nodig zodat haar koppie weer even scherp isquote:![]()
* gebrokenglas schenkt een flinke mok vol en geeft dat aan KB.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je hem mentioned spreek je dan de naam ook hardop voor je beeldscherm uitquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Nou gefeliciteerd @:Aeque
En nog een naamswijziging ook zie ik, maakt het wel makkelijker uitspreken
Ik denk steeds dat ik morgen vrij heb. Maar ik moet nog een dag.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, ik noem hem gewoon Peterquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je hem mentioned spreek je dan de naam ook hardop voor je beeldscherm uit
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oei, dat is pijnlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk steeds dat ik morgen vrij heb. Maar ik moet nog een dag.![]()
![]()
Ziek meldenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet morgen ook nog.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Gedeelde smartCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook nog.
Gedeelde smart
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: