SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik kwam er niet op.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Save the best for last Vanessa Williams
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Save the best for last Vanessa Williams
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:58 schreef Symphonic het volgende:
Crowded house always take the weather
Je vergat dequote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:47 schreef Melting het volgende:
Dit is overigens de 2023 remasterde versie.
Eigenlijk wel hequote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Je vergat de
Als het om PSB gaat moet dat toch echt wel.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Je vergat de
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:02 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet wie het zingt, maar ik vermoed dat het GLAD heet.
Ach Kim. Ik denk dat Mel toen al was overleden. Dat vind ik nog steeds zo ontzettend triest.quote:
Ze zien er niet zo nozel uit, neequote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het hoesje maakt het niet beter
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:16 schreef livelink het volgende:
Ik ken het wel en daar houdt het verder mee op.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:18 schreef livelink het volgende:
2 brothers on the 4th floor - Never alone
Vond deze groep best aanstekelijke deuntjes maken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:20 schreef livelink het volgende:
Lekker nummer toch wel. Ik was even vergeten hoe energiek het is.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Vond deze groep best aanstekelijke deuntjes maken.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:23 schreef livelink het volgende:
"Never Alone" was one of the group's most successful singles, along with "Dreams (Will Come Alive)", charting on several continents. In Europe, it peaked at number two in the group's native Netherlands, being held off reaching the top spot by Paul de Leeuw/Annie De Rooy's "Ik Wil Niet Dat Je Liegt/Waarheen Waarvoor".
Bob de Rooy op 1.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:23 schreef livelink het volgende:
"Never Alone" was one of the group's most successful singles, along with "Dreams (Will Come Alive)", charting on several continents. In Europe, it peaked at number two in the group's native Netherlands, being held off reaching the top spot by Paul de Leeuw/Annie De Rooy's "Ik Wil Niet Dat Je Liegt/Waarheen Waarvoor".
quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:23 schreef livelink het volgende:
Eric Clapton MTV Unplugged - Leilah
Ik vergeet altijd hoe je layla schrijft bij dit nummer, maar vind deze versie wel heel erg mooi. Ik was sowieso echt wel fan van de MTV Unplugged-concerten.quote:
Die waren ook fantastischquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd hoe je layla schrijft bij dit nummer, maar vind deze versie wel heel erg mooi. Ik was sowieso echt wel fan van de MTV Unplugged-concerten.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:34 schreef livelink het volgende:
Misschien heb ik eerder mijn radio niet aangedaan.
Ik hoor hem vaak op de radio. Kan alleen niet op de uitvoerenden komenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:34 schreef livelink het volgende:
Dit is een mooi liedje, maar ik heb het idee dat ik het voor het eerst hoor.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:34 schreef livelink het volgende:
Dit is een mooi liedje, maar ik heb het idee dat ik het voor het eerst hoor.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoor hem vaak op de radio. Kan alleen niet op de uitvoerenden komen
Die stilte aan het einde is het mooistequote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
Dit associeer is wel met de jaren '90 inderdaad.
Goede avond Mad.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die stilte aan het einde is het mooiste
Thanks!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Toch goed je weer even te zien.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks!
Het is behoorlijk druk hier. Afgelopen week met 15 personen van 1 van onze leveranciers uit heel Europa op pad geweest. Mijn Engels is nu bijna perfect, ik droom zelfs in het Engels…
Wow, mijn Engels zal nooit perfect worden. Hoewel het in mijn dromen nog best goed klinkt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks!
Het is behoorlijk druk hier. Afgelopen week met 15 personen van 1 van onze leveranciers uit heel Europa op pad geweest. Mijn Engels is nu bijna perfect, ik droom zelfs in het Engels…
Perfect is ook een groot woord.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Wow, mijn Engels zal nooit perfect worden. Hoewel het in mijn dromen nog best goed klinkt.
Was weer erg nineties hoor. Soms bekend, soms 'bekend' en soms totaal onbekend.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:03 schreef Melting het volgende:
Het zit er al weer op.
Dank voor het luisteren.
FIjne avond en/of welterusten.
[ afbeelding ]
Ah, als ik iets moet presenteren wordt mijn uitspraak meteen nog 10x zo beroerd. Zenuwen en uitspraak gaat niet goed samen. Respect hoor!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Perfect is ook een groot woord.
Maar ik mocht ook 2 presentaties in het Engels doen voor ruim 100 personen, (deels online) en dat was een nieuwe ervaring…
Cool! Ik zou het niet kunnenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Perfect is ook een groot woord.
Maar ik mocht ook 2 presentaties in het Engels doen voor ruim 100 personen, (deels online) en dat was een nieuwe ervaring…
Verstand op nul, water binnen handbereik voor een pauzeslokje en jezelf voorhouden dat jij het beter weet dan zij…quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, als ik iets moet presenteren wordt mijn uitspraak meteen nog 10x zo beroerd. Zenuwen en uitspraak gaat niet goed samen. Respect hoor!
En eigenlijk had ook nog even moeten worden vermeld welke van de twee dubbele A-kanten werd gedraaidquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Je vergat de
Degene met de straten zonder naam.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En eigenlijk had ook nog even moeten worden vermeld welke van de twee dubbele A-kanten werd gedraaid
Ik heb wel een zeer sterk vermoeden welke van beiden het is geweest.
Tijdstip vooraf-track(s) volgt nogquote:Programma voor vandaag:
19:30 uur: DJ11 - Appetizer
21:00 uur: DJ11 - 70 80 90 Party
Ja, die Ben Liebrand kan wel watquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:34 schreef livelink het volgende:
De remix maakt dit nummer wel beter.
Lijkt me wel veel van hetzelfde. Of valt dat wel mee?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, legendarische actIk heb er zelfs nog een cd van...
Veel van hetzelfde, maar wel nog een paar andere, aardige tracks. De tweede single, Scatman's World, is daar de bekendste van.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt me wel veel van hetzelfde. Of valt dat wel mee?
Ghosttown of I scare myself zijn wel mooie spooky nummers.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Het was Halloween en bij het zoeken naar een geschikt liedje vond ik deze terug:Nitemayor - Vampire
Niet echt spooky, maar ach...
Ai, dan vervalt ook de DDM-prijs voor het meest noemenswaardige hoesje.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Al Green - Here I Am (Come And Take Me)
Overigens ga ik straks na 21:00 uur steeds even wachten met de titels. Dus er kan geraden worden
Hoesjes ga ik er niet bij zoeken, sorry.
Ik red dat zo snel allemaal niet, denk ik. Schrale troost is dan wel weer dat ik verzoekjes honoreerquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dan vervalt ook de DDM-prijs voor het meest noemenswaardige hoesje.
Begrijpelijk hoor!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik red dat zo snel allemaal niet, denk ik. Schrale troost is dan wel weer dat ik verzoekjes honoreer
Vrolijk nummer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik pak even door met de nieuwe nummers. Iets met doelgroep, tempo en zo![]()
Ze stonden een paar jaar geleden met Turmoil op #1 in mijn jaarlijst. Deze nieuwe single klinkt heel anders, maar is toch ook wel weer prettig:The Lathums - Stellar Cast
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik lijk een beetje uit te lopen met de reguliere uitzending; ongeveer 1 tot 1,5 minuut.
Ik ga mezelf even toestemming vragen daarvoor.Moment...
Blijft toch een bijzonder nummer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor jou er maar even in gestopt, Livelink:Thomas Dolby - I Scare Myself
Het heeft een andere vibe voor mij dan Oasis/Beatles. Maar dat komt meer omdat ik niks met Oasis heb en wel met dit nummer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit ook een heel prettig liedje. Het heeft een hoog Oasis-meet-Beatles-gehalte:Jake Bugg - Got To Let You Go
Heel mooiquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Deze plaat is al weken oud, maar debuteert nu toch in de uitzending. Ik vind dit nummer alleen maar beter worden en het zal waarschijnlijk mijn jaarlijst ook wel halen, vandaar:Mika Noé - Flügel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker nummer!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:45 schreef DJ11 het volgende:
70 en 80s in één:Jigsaw - Sky High (1989 remix 7-inch version)
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Voetbal-spoilerBen ik wel blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Bijzonder dit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:50 schreef DJ11 het volgende:
De laatste plaat van deze (reguliere) uitzending die niet uit 2024 komt. Want de nummers hierna verschenen respectievelijk begin dit jaar en gisteren...Wax Tailor - Que Sera
Goedenavondquote:
Was dat maar waar. Alleen dit ene nummer. Maar ik heb de afgelopen weken heel sneaky nummers zitten draaien die hoog in mijn jaarlijst gaan eindigen. Vandaar dat ik deze dus ook draai.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:52 schreef livelink het volgende:
Oh ja, Billy Joel had een nieuw album dit jaar.
Dat was wel tof gedaanquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:50 schreef DJ11 het volgende:
De laatste plaat van deze (reguliere) uitzending die niet uit 2024 komt. Want de nummers hierna verschenen respectievelijk begin dit jaar en gisteren...Wax Tailor - Que Sera
Deze mag inderdaad wel hoog komen hoor. Top nummer van Billy Joel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Alleen dit ene nummer. Maar ik heb de afgelopen weken heel sneaky nummers zitten draaien die hoog in mijn jaarlijst gaan eindigen. Vandaar dat ik deze dus ook draai.
Billy Joel - Turn The Lights Back On
Ik vind het ook mooi en bijzonder.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Zoals al aangekondigd aan het begin, de slotsong is fonkelnieuw. Ik vind het echt een heel bijzonder nummer, oordeel vooral zelf:SYML - My Four Friends
Bijzonder. Mooi welquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Zoals al aangekondigd aan het begin, de slotsong is fonkelnieuw. Ik vind het echt een heel bijzonder nummer, oordeel vooral zelf:SYML - My Four Friends
Waarom werd het afgelast?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Uren zitten wachten op de F1, dat werd uiteindelijk afgelast, morgen nieuwe poging
Welkom. Ik heb een bepaalde rubriek speciaal even doorgeschoven, dus die komt straks nogquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Uren zitten wachten op de F1, dat werd uiteindelijk afgelast, morgen nieuwe poging
Oh, ik dacht dat ze dan speciale regenbanden haddenquote:
Ja maar ook die zijn niet bestand tegen zoveel waterquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze dan speciale regenbanden hadden
#absoluutgeenkenner
Tof! (Dit was ook niet een verzoekje, maar ik heb hem vroeger wel redelijk grijs gedraaid)quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb een ander nummer van dit heerschap klaarstaan
Summer Son van Texasquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet even niet wat dit is, wel dat het erg lekker klinkt
Ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat hij plotsklaps van de aardbodem verdween. Ik kijk nog wel eens op zijn Facebook, maar ook daar gebeurt helemaal niets meer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:11 schreef livelink het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd aan @:spijkerbroek denken. Hij was ook nogal fan van dit nummer.
Het was eerder ook echt gevaarlijk met onweer, voor publiek en medewerkers zoals veiligheid en camera enzoquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja maar ook die zijn niet bestand tegen zoveel water
Ja, het is ook echt een van de users die ik mis. Lang gedacht dat hij wel weer eens terug zou komen, maar nu verwacht ik dat niet meer. Hoewel ik hem dus toch voor de zekerheid maar mention. Wie weet....quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat hij plotsklaps van de aardbodem verdween. Ik kijk nog wel eens op zijn Facebook, maar ook daar gebeurt helemaal niets meer.
Ik blijf hopenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is ook echt een van de users die ik mis. Lang gedacht dat hij wel weer eens terug zou komen, maar nu verwacht ik dat niet meer. Hoewel ik hem dus toch voor de zekerheid maar mention. Wie weet....
Die ene werd afgehaktquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik reken het goedLevel 42 - Heaven In My Hands (7-inch version)
Mmm, ik moet misschien maar niet meer raden vanavondquote:
Kijk, ik wil niet verongelijkt doen, maar The Race zou toch in alle opzichten voor jou vandaag een logischer verzoekje zijn geweestquote:
Daar kan ik niets tegenin brengenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, ik wil niet verongelijkt doen, maar The Race was toch in alle opzichten voor jou vandaag een logischer verzoekje zijn geweest
Ga even een paar minuten mediteren ofzo, even tot jezelf komenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben vandaag echt niet in vorm. Eigen verzoekje, dolblij en dan toch iets stoms typen.
Ben nog steeds moe en heb last van die stomme hechtingen in mijn mond. Slecht excuus, ik weet het.
Relaxquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben vandaag echt niet in vorm. Eigen verzoekje, dolblij en dan toch iets stoms typen.
Ben nog steeds moe en heb last van die stomme hechtingen in mijn mond. Slecht excuus, ik weet het.
Ik wil er niet eens over nadenken…quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Kunnen jullie je iets voorstellen bij cola met tompouce-smaak?
Ik ook niet, maar ik ga het zo eens proeven...
Ik zag het net online voorbij komen, lijkt me uitermate smerigquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Nee, helemaal niks. Maar ik had laatst popcorn met tompouce-smaak. En die vond ik wel lekker.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Dat lijkt me ook wel lekkerquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks. Maar ik had laatst popcorn met tompouce-smaak. En die vond ik wel lekker.
Dat is correct ende tevens juist.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:40 schreef livelink het volgende:
London Beat - I've been thinking about you
Ik heb dat ook met bepaalde nummers. No No No van Dawn Penn, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
Dit nummer was een hit toen ik stage liep. Kan het niet los van elkaar zien.
Ken het wel, maar kom niet op de naam van de zangeres.quote:
Piew piewquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Kelly Marie - Feels Like I'm In Love
Dit is dus een aangevraagd nummer en er zit een geluidje in... tja, nu moet ik hierna wel een nummer draaien dat sowieso al klaarstond.
Er zitten best veel geluidjes in.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Kelly Marie - Feels Like I'm In Love
Dit is dus een aangevraagd nummer en er zit een geluidje in... tja, nu moet ik hierna wel een nummer draaien dat sowieso al klaarstond.
Ow, ik had een versie voorstaan uit 1993 maar het is inderdaad 80’squote:Op zaterdag 2 november 2024 21:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt ouder...
pieuw, pieuw.... pieuw, pieuw...
Nu moet je een nieuw 90s-verzoekje bedenkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow, ik had een versie voorstaan uit 1993 maar het is inderdaad 80’s
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Je zet de stream aan en ja hoor…
Goedenavond!
Het moest zo zijnquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:55 schreef livelink het volgende:
Ik weet het, ze zingen Beats, maar ik versta toch Bitch
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Vanavond eens kijken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]Pet Shop Boys - Heart (single version)
Toch een Britse #1-hit. En met Gandalf in de videoclip.
Je hebt vast een goede eerste helft van de avond gehad...quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Dit was in De Meer, in het supportershome, altijd een vast nummer, werd altijd gespeeld…
De laatste weken mag ik niet klagen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt vast een goede eerste helft van de avond gehad...
Dat lijkt me ook wel ja..quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt vast een goede eerste helft van de avond gehad...
quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel ja..
Ik ook overigens. Mijn club heeft vanavond de derby gewonnen. Ik ga daar niet heen, die sfeer wil ik niet meer meemaken.
Ik ging ook wel naar die andere club, maar de sfeer is daar echt niet leuk meer. Ze gaan ook heel slecht met hun mensen om. “Mijn” club doet dat echt een stuk beter.quote:
Pleegzuster Bloedwijn?quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:07 schreef DJ11 het volgende:
En als we dan toch in bed zijn, dan drinken we daar....
Ze hebben bekendere nummersquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:10 schreef DJ11 het volgende:
Squeeze - Black Coffee In Bed
Fijn nummer, overigens. Ik moet zeggen dat ik dit niet kendeMaar klinkt prima.
Morgen ook weer een derby hier in Overijssel. Er gebeuren de hele tijd dingen die ik niet verwacht. Ik verwacht dus dat PEC Zwolle verliest van Go Ahead Eagles.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel ja..
Ik ook overigens. Mijn club heeft vanavond de derby gewonnen. Ik ga daar niet heen, die sfeer wil ik niet meer meemaken.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:15 schreef livelink het volgende:
Simple Minds - I've promised you a miracle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |