SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik kwam er niet op.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Save the best for last Vanessa Williams
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Save the best for last Vanessa Williams
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:58 schreef Symphonic het volgende:
Crowded house always take the weather
Je vergat dequote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:47 schreef Melting het volgende:
Dit is overigens de 2023 remasterde versie.
Eigenlijk wel hequote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Je vergat de
Als het om PSB gaat moet dat toch echt wel.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Je vergat de
Als het om PSB gaat moet dat toch echt wel.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:02 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet wie het zingt, maar ik vermoed dat het GLAD heet.
Ach Kim. Ik denk dat Mel toen al was overleden. Dat vind ik nog steeds zo ontzettend triest.quote:
Ze zien er niet zo nozel uit, neequote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het hoesje maakt het niet beter
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:16 schreef livelink het volgende:
Ik ken het wel en daar houdt het verder mee op.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:18 schreef livelink het volgende:
2 brothers on the 4th floor - Never alone
Vond deze groep best aanstekelijke deuntjes maken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:20 schreef livelink het volgende:
Lekker nummer toch wel. Ik was even vergeten hoe energiek het is.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Vond deze groep best aanstekelijke deuntjes maken.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:23 schreef livelink het volgende:
"Never Alone" was one of the group's most successful singles, along with "Dreams (Will Come Alive)", charting on several continents. In Europe, it peaked at number two in the group's native Netherlands, being held off reaching the top spot by Paul de Leeuw/Annie De Rooy's "Ik Wil Niet Dat Je Liegt/Waarheen Waarvoor".
Bob de Rooy op 1.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:23 schreef livelink het volgende:
"Never Alone" was one of the group's most successful singles, along with "Dreams (Will Come Alive)", charting on several continents. In Europe, it peaked at number two in the group's native Netherlands, being held off reaching the top spot by Paul de Leeuw/Annie De Rooy's "Ik Wil Niet Dat Je Liegt/Waarheen Waarvoor".
quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:23 schreef livelink het volgende:
Eric Clapton MTV Unplugged - Leilah
Ik vergeet altijd hoe je layla schrijft bij dit nummer, maar vind deze versie wel heel erg mooi. Ik was sowieso echt wel fan van de MTV Unplugged-concerten.quote:
Die waren ook fantastischquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd hoe je layla schrijft bij dit nummer, maar vind deze versie wel heel erg mooi. Ik was sowieso echt wel fan van de MTV Unplugged-concerten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |