Zelfbenoemd fatsoenlijk rechts JA21 wil stadsdeel voor stadsdeel, straat voor straat, huis voor huis, op jacht naar 'de daders'.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:12 schreef Puzzie het volgende:
Nu een raadsvergadering over de ongeregeldheden in Amsterdam
Eerst de wijk afgrendelen zeker, en dan met van die open vrachtwagens de mensen ophalen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zelfbenoemd fatsoenlijk rechts JA21 wil stadsdeel voor stadsdeel, straat voor straat, huis voor huis, op jacht naar 'de daders'.
@:AllesKaputt
Zij die fatsoen uitpoepen, dan moet je op gaan passen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zelfbenoemd fatsoenlijk rechts JA21 wil stadsdeel voor stadsdeel, straat voor straat, huis voor huis, op jacht naar 'de daders'.
@:AllesKaputt
Allemaal prima reacties van Henri. Behalve als je zelf in wappiehoek zit.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Zij die fatsoen uitpoepen, dan moet je op gaan passen.
[ x ]
Wat precies is er niet fatsoenlijk??quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Zij die fatsoen uitpoepen, dan moet je op gaan passen.
[ x ]
Dat kan ook pas bij de regeling geregeld worden, een spoeddebat heeft een meerderheid in de Kamer nodig en dan moet je dat dus wel eerst officieel vaststellen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar ging Schoof vanuit maar ik zie dat het nog niet op agenda staat.
Thuiswerkdag zonder meetings, dus ik zet hem aan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:00 schreef capricia het volgende:
Morgen kwart over tien "Debat over de geweldsincidenten in Amsterdam".
Tot half zeven.
https://www.tweedekamer.nl/debat_en_vergadering?date=13-11-2024
Zet je wekker dus om 10.15 uur.
Oh kwart over, ik dacht 10:00quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:00 schreef capricia het volgende:
Morgen kwart over tien "Debat over de geweldsincidenten in Amsterdam".
Tot half zeven.
https://www.tweedekamer.nl/debat_en_vergadering?date=13-11-2024
Zet je wekker dus om 10.15 uur.
Yep.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op naar eerste stukje polarisatie...
0 stemmen.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:13 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die "Keiharde maatregelen!!" van onze Dick
Dan ben ik blijkbaar geen Nederlander aangezien ik dit niet herken.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:33 schreef PotjeSambal het volgende:
Wilders zet de toon, dan weet je al dat het een weggegooide dag wordt. 'Iedere Nederlander herkent'
En jij denkt dat het beter gaat worden als je uberhaupt geen dialoog hebt? Hier zet je ook een hele groep weg als fout terwijl nog geen 1% van deze groep is lopen rellen afgelopen weekend.quote:
Dit type debat is altijd weggegooide tijd. Vinden ze in Den Haag grotendeels ook, maar hier niet over debateren gaat ook niet. Wilders vindt het geen weggegooide tijd, die ziet het als een ideaal campagnemoment en aangezien hij 100% van de tijd in campagnestand staat (en dus nooit iets uitvoert) is het voor hem een belangrijk moment.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:33 schreef PotjeSambal het volgende:
Wilders zet de toon, dan weet je al dat het een weggegooide dag wordt. 'Iedere Nederlander herkent'
Praten werkt niet met Moslims.....quote:Op woensdag 13 november 2024 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En jij denkt dat het beter gaat worden als je uberhaupt geen dialoog hebt? Hier zet je ook een hele groep weg als fout terwijl nog geen 1% van deze groep is lopen rellen afgelopen weekend.
Even een heads-up: we noemen politici bij hun echte naam in POL. Dus ook geen Grote Blonde Leider of Vader Abraham.quote:
Deze groep tuig heeft het recht op dialoog inmiddels wel verspeeld, daar werken alleen zeer strenge en langdurige straffen.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En jij denkt dat het beter gaat worden als je uberhaupt geen dialoog hebt? Hier zet je ook een hele groep weg als fout terwijl nog geen 1% van deze groep is lopen rellen afgelopen weekend.
Nee want dat gaat in tegen mijn normen en waardes , ik mag niet vloekenquote:Op woensdag 13 november 2024 10:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Even een heads-up: we noemen politici bij hun echte naam in POL. Dus ook geen Grote Blonde Leider of Vader Abraham.
Danny in FB / Aanvulling op de userpolicy per 24 augustus 2021
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |