abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 31 oktober 2024 @ 15:37:09 #125
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215429047
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 15:32 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dit is gespeeld.
Dit was ook al bekend. Dus hopen op regen zondag :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_215429132
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
2016 vibes _O_

Bekijk deze YouTube-video
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 31 oktober 2024 @ 15:54:28 #127
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_215429198
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zodat ze niet rijden? :+
pi_215429322
quote:

[..]
Hmm... Zit wel regen in de lucht maar verwachting is pas voor maandag.
https://www.yr.no/en/fore(...)o%20Paulo/Interlagos

Uitgangspositie is 5 plekken minder. Race is lang, bal is rond, we zien het wel.
Zat inhaalkansen op Interlagos. Bijhouden na 200 kilometer is eerder een dingetje met deze auto.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215429471
Het idee dat ex-coureurs een bepaalde expertise zouden hebben over toepassing van regels is al heel lang falliet. Zet er een paar goedbetaalde advocaten neer die helemaal niets met F1 hebben.
pi_215429880
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 16:32 schreef MoreDakka het volgende:
Het idee dat ex-coureurs een bepaalde expertise zouden hebben over toepassing van regels is al heel lang falliet. Zet er een paar goedbetaalde advocaten neer die helemaal niets met F1 hebben.
Om elkaar vervolgens helemaal iedereen de moeder te sue'en?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215430035
Kom op zeg. De hele wereld behalve de Britten zelf is het er over eens dat en al zo'n beetje een decennia+ een enorme britse bias is binnen de FIA en alle pundits er om heen. Vettel, Rosberg... beiden hebben dezelfde lading stront over zich heen gekregen als Max nu. Als je de F1 al lang volgt weet je dat, want het ligt er al jaren gewoon heel dik boven op.
pi_215430063
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:05 schreef Donderkonijn het volgende:
Kom op zeg. De hele wereld behalve de Britten zelf is het er over eens dat en al zo'n beetje een decennia+ een enorme britse bias is binnen de FIA en alle pundits er om heen. Vettel, Rosberg... beiden hebben dezelfde lading stront over zich heen gekregen als Max nu. Als je de F1 al lang volgt weet je dat, want het ligt er al jaren gewoon heel dik boven op.
Niemand vond Vettel leuk in zijn top jaren. Alsof wij hem leuk vonden op een enkeling na. Rosberg hebben de meeste geen hoge pet van op. Ook Verstappen niet. Probeer het nog maar eens.
pi_215430088
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 09:14 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Maar wat is je bron dat Herbert ze zou overrulen?
Dat gezanik over een bron altijd. :)
-
  donderdag 31 oktober 2024 @ 18:14:56 #134
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_215430100
Wel genieten van de totale meltdown in dit topic.
Feyenoord!!! * Barça
pi_215430136
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:14 schreef Bonobo11 het volgende:
Wel genieten van de totale meltdown in dit topic.
twitter

https://x.com/motorsportc(...)fH8DyPZ7-Qxklmg&s=19

De antwoorden van Max zijn ook wel van toepassing op dit topic ja. O-)
  Moderator donderdag 31 oktober 2024 @ 18:19:41 #136
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215430142
quote:
3s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 14:20 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Stewards moeten verstand hebben van racen.
Hey maar vriend, krijgen we nog een onderbouwing of blijft het bij een hit and run?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator donderdag 31 oktober 2024 @ 18:20:47 #137
pi_215430153
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:13 schreef quo_ het volgende:

[..]
Dat gezanik over een bron altijd. :)
Een van de huisregels hier is dat je je stellingen onderbouwt. En dus niet zomaar van alles roeptoetert.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215430231
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:20 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Een van de huisregels hier is dat je je stellingen onderbouwt. En dus niet zomaar van alles roeptoetert.
we zeggen wat we willen, jij ook :9
pi_215430398
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:09 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Niemand vond Vettel leuk in zijn top jaren. Alsof wij hem leuk vonden op een enkeling na. Rosberg hebben de meeste geen hoge pet van op. Ook Verstappen niet. Probeer het nog maar eens.
Ik heb het over de Engelsen, niet over ons. Die pakten Zowel Rosberg als Vettel met dezelfde smeerlapperij en partijdigheid aan als Max hoor. En zodra er iemand anders als Max opstaat die het kampioenschap van een brit afpakt, gebeurt daar hetzelfde mee. Engelsen zijn zo'n beetje het onsportiefste volk wat er bestaat.
  Moderator donderdag 31 oktober 2024 @ 18:50:32 #140
pi_215430425
Ja goh. Engelsen zijn voor de Engelsen en Nederlanders voor de Nederlanders.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator donderdag 31 oktober 2024 @ 18:51:25 #141
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_215430432
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hey maar vriend, krijgen we nog een onderbouwing of blijft het bij een hit and run?
Het laatste.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_215430436
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:47 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Ik heb het over de Engelsen, niet over ons. Die pakten Zowel Rosberg als Vettel met dezelfde smeerlapperij en partijdigheid aan als Max hoor. En zodra er iemand anders als Max opstaat die het kampioenschap van een brit afpakt, gebeurt daar hetzelfde mee. Engelsen zijn zo'n beetje het onsportiefste volk wat er bestaat.
Dat is gewoon de Engelse pers. Fergie pas bevallen noemde ze 'Duchess of Pork’. Dit vanwege haar gewichtstoename.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 oktober 2024 @ 19:01:34 #143
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_215430549
quote:
"Als ik wel uitgebreid ga antwoorden, ga ik misschien dingen zeggen waar ik weer een straf voor krijg. Grappig trouwens, op de persconferentie van Mexico hoorde ik ook iemand schelden, maar daar heb ik niks over gehoord."

Daarmee doelde Verstappen op Ferrari-rijder Charles Leclerc, die na zijn derde plek in Mexico op de persconferentie per ongeluk 'fuck' zei. De Monegask werd na afloop van die persconferentie overigens wel streng toegesproken door een medewerker van de FIA.

Ook op de vraag naar wie Verstappen dan wel luistert, wilde hij geen uitgebreid antwoord geven. "Ik luister naar goede mensen die ik vertrouw en die een goed hart hebben. Wie dat zijn? Dat hoef ik niet te zeggen. Het zijn in ieder geval geen mensen die bevooroordeeld zijn."
Blijft mooi hoe hij eerlijk en recht door zee blijft _O_

Dit niet consequente en constant bij Max een voorbeeld proberen te maken is wat het op dit moment zo kut maakt. Rest krijgt 5s straf omdat er omstandigheden zijn die het zogenaamd minder erg maken, Leclerc krijgt geen taakstraf, omdat ja .... waarom eigenlijk. Lawson steekt middelvinger op, maar daar hoor je ook niks van.
pi_215430586
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:01 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Dit niet consequente en constant bij Max een voorbeeld proberen te maken is wat het op dit moment zo kut maakt. Rest krijgt 5s straf omdat er omstandigheden zijn die het zogenaamd minder erg maken, Leclerc krijgt geen taakstraf, omdat ja .... waarom eigenlijk. Lawson steekt middelvinger op, maar daar hoor je ook niks van.
Dit is dus precies het punt wat ik nu de hele tijd al probeer te maken. Zodra het om Max gaat is de FIA zo partijdig als wat, mede dankzij de invloed van de media, terwijl het een onafhankelijk orgaan moet zijn.
pi_215430605
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Het zijn wel weer echt de standaard figuren die niet snappen dat je gigantisch negatief uitlaten in de media over een coureur nou niet bepaald het toonbeeld van onpartijdigheid is.

Herbert zou gewoon niet meer binnen een straal van 10m van het stewardshok mogen komen na zijn uitspraken, klaar.
Het is een Brit, die denkt dat typisch onbevooroordeeld sportsmanship van hem is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215430611
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik juich ook wel een beetje voor een Belgische Monegask.
pi_215430631
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Engelsen snappen niet hoe niet iedereen net zo voor de Engelsen is als zij zijn, want de Engelsen zijn alleen maar voor de Engelsen omdat de Engelsen in alles beter zijn, niet vanwege de nationaliteit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215430654
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het is een Brit, die denkt dat typisch onbevooroordeeld sportsmanship van hem is.
Ooit kon je dat inderdaad zeggen van de meeste Britten maar die tijd ligt inmiddels achter ons.
Qua sportiviteit zijn het inmiddels zielige eilandbewoners geworden.
-
  donderdag 31 oktober 2024 @ 19:15:43 #149
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215430686
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:12 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ooit kon je dat inderdaad zeggen van de meeste Britten maar die tijd ligt inmiddels achter ons.
Qua sportiviteit zijn het inmiddels zielige eilandbewoners geworden.
Zijn ze altijd geweest, vooral de engelsen dan, als een schot wint is hij een brit, als hij verliest is hij een schot.
pi_215430704
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:15 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zijn ze altijd geweest, vooral de engelsen dan, als een schot wint is hij een brit, als hij verliest is hij een schot.
Wat wij hier hebben met voetballers waarvan de ouders of grootouders uit Marokko, Suriname ,Turkije enz, enz komt.
pi_215430736
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Engelsen snappen niet hoe niet iedereen net zo voor de Engelsen is als zij zijn, want de Engelsen zijn alleen maar voor de Engelsen omdat de Engelsen in alles beter zijn, niet vanwege de nationaliteit.
Ja, ik zie hier echt zoveel troep gegooid worden. Van 'Daar heb je die standaard users weer.' Tot aan de Engelse zijn onsportief en blabla....

Jezus zeg, ik vind het echt achterlijk dat we een hele nationaliteit gaan wegzetten als onsportief.

Kijk je mag zeggen wat je wil, maar ik vind dat je hier echt mensen te kort mee doet en ik vind dat echt fout, maar dan ook fout.

Hier wat voorbeelden van die onsportieve Engelse:
quote:
Judy Guinness, British fencer
At the 1932 Olympic Games in Los Angeles, Britain’s Judy Guinness was on her way to a gold medal when she informed officials that her opponent, Austria’s Ellen Preis, had touched her twice. The hits would have gone undetected and Guinness would have won. Instead she relinquished the win and took the silver medal.
https://en.wikipedia.org/wiki/Judy_Guinness

Maar ook een Bellingham in het voetballen bijvoorbeeld:
https://www.thesun.co.uk/(...)therlands-euro-2024/

Maar nee alle Engelse willen alleen Engelse zien winnen. Bollocks....

Oh en hier nog een voorbeeld uit het Snooker van die onsportieve Engelse

https://www.independent.c(...)trauss-b2538033.html
quote:
Ronnie O’Sullivan was praised for his apparent sportsmanship during his quarter-final match with Stuart Bingham at the World Snooker Championship in Sheffield.

The seven-time world champion opted to end his break by playing a safety shot, rather than attempt to pot a red, as he did not believe the black was sitting on its spot properly and appeared unwilling to gain an unfair advantage.
Wat een onsportieve monsters die Engelse :r

Nog een voorbeeld uit het vrouwenvoetbal:
https://www.indy100.com/s(...)aka-nnadozie-nigeria
quote:
After England defeated Nigeria in a penalty shootout to progress in the Women's World Cup, the usual scenes of jubilation were stalled by a few Lionesses who decided to pay their respects to a defiant Nigerian side - especially their despondent goalkeeper Chiamaka Nnadozie.
Gruwelijk hoe ze dat doen, krijg er kriebels van.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2024 19:24:29 ]
  donderdag 31 oktober 2024 @ 19:24:06 #152
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215430761
quote:
3s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:17 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wat wij hier hebben met voetballers waarvan de ouders of grootouders uit Marokko, Suriname ,Turkije enz, enz komt.
Die vergelijking slaat nergens op.
pi_215430777
Even iets luchtigs.

twitter
pi_215430787
Nederlanders zijn erg sportief:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2024 19:27:16 ]
  donderdag 31 oktober 2024 @ 19:27:01 #155
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215430788
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:01 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Leclerc zou zich dit weekend moeten melden bij de stewards, las ik.

En Lawson was in de auto, dat is net zoals boordradio's, nog steeds buiten schot, dacht ik.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')