Ik heb het houten sleetje nog steedsquote:
Ik niet ... Maar dat waren toen pas winters... Gaan we die ooit nog meemaken?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het houten sleetje nog steeds
Vast welquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet ... Maar dat waren toen pas winters... Gaan we die ooit nog meemaken?
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet ... Maar dat waren toen pas winters... Gaan we die ooit nog meemaken?
Ik denk '76 of '77 vooral die van '77 was een goede strenge winter.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Betwijvel het ...
[..]
De mijne moet iets van 75-76 of zo zijn geweest
En koud.quote:
Had geen zin om details op te zoekenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk '76 of '77 vooral die van '77 was een goede strenge winter.
Vaagjes kan ik het mij nog wel herinneren, schaatsen op straat.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Had geen zin om details op te zoeken
Hey draakje.quote:
ja dat herken ik ook, maar volgens mij was dat eerder veel eerder .. 70squote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vaagjes kan ik het mij nog wel herinneren, schaatsen op straat.
Je bent het dak vergetenquote:
Toen bestond ik nog niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat herken ik ook, maar volgens mij was dat eerder veel eerder .. 70s
Denk 80's.. herinner het me en waar ik toen woonde. Dat moet 80+ zijn denk ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat herken ik ook, maar volgens mij was dat eerder veel eerder .. 70s
Die ken ik ook nog wel, ik had al jong kunstschaatsen maar schaatsen was niet echt mijn ding ook al kreeg ik later mooie ijshockey schaatsen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
op houten friese doorlopers ... die ken je toch nog wel?
Ik had al gauw Noren en ging er voor ...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ken ik ook nog wel, ik had al jong kunstschaatsen maar schaatsen was niet echt mijn ding ook al kreeg ik later mooie ijshockey schaatsen.
Vind ze niet zo lekker .. uit dr fryerdquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Airgefriede kroketten wegwerkend
Me Too, maar wat is het alternatief? Heb geen zin meer in die pan met olie... Wissel het af met de frikadelquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind ze niet zo lekker .. uit dr fryerd
Ik zet hem op het gasfornuis met de afzuiger aan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Me Too, maar wat is het alternatief? Heb geen zin meer in die pan met olie... Wissel het af met de frikadel
Morguh Pullupquote:
Hey Chanel, het campingseizoen weer voorbij?quote:
Zeker weten, er zijn nog wel mensen die er verblijven maar ik ga niet stoken voor de buitenlucht(wandjes van de caravan zijn maar dun). Je zit in bosgebied dus alles wel mooi maar erg nat. Nee lekker thuis en meer tijd voor hier en hier viel ook nog wel wat onderhoud te plegen en dat kwam mooi uit met het toch wel redelijk goede weer.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, het campingseizoen weer voorbij?
Dat is ook zonde geld dan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker weten, er zijn nog wel mensen die er verblijven maar ik ga niet stoken voor de buitenlucht(wandjes van de caravan zijn maar dun). Je zit in bosgebied dus alles wel mooi maar erg nat. Nee lekker thuis en meer tijd voor hier en hier viel ook nog wel wat onderhoud te plegen en dat kwam mooi uit met het toch wel redelijk goede weer.
Woooow!! Nicequote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:16 schreef Domnivoor het volgende:
Doe mij ook maar een bakje ☕️
[ afbeelding ]
En goedemorgen
Dan hebben we straks een stuiterende Domniquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:16 schreef Domnivoor het volgende:
Doe mij ook maar een bakje ☕️
[ afbeelding ]
En goedemorgen
Uilenquote:
quote:
Wat een mooie opname die eerste fotoquote:
Helloquote:
Is het gezellig in Amersfoort?quote:
Ja het was gezelligquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is het gezellig in Amersfoort?
Het is ook een leuke stad.quote:
Zeker! Erg mooie stad, leuke sfeer. Welk feitje? Ben benieuwdquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook een leuke stad.
Ik weet nog een leuk feitje over die toren.
Die Яussen kunnen 3 kopeken van me krijgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand nog wat geld over om google te helpen?![]()
Google krijgt van Rusland boete van 19.059.780.000.000.000.000.000.000.000.000.000 euro
De toren heet Onze Lieve Vrouwetoren. Maar dat is het ook letterlijk, de toren steld Maria voor met Jezus op de arm (de uitstekende toren rechts staat voor Jezus).quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker! Erg mooie stad, leuke sfeer. Welk feitje? Ben benieuwd
Vertel…quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook een leuke stad.
Ik weet nog een leuk feitje over die toren.
U is wel heel erg gul voor zequote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die Яussen kunnen 3 kopeken van me krijgen.
[ afbeelding ]
Het schip, het kerkgebouw, is ontploft toen men daar buskruit had opgeslagen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vertel…
Het is een kerktoren zonder kerk?
Ah oké!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De toren heet Onze Lieve Vrouwetoren. Maar dat is het ook letterlijk, de toren steld Maria voor met Jezus op de arm (de uitstekende toren rechts staat voor Jezus).
Dat is niet zo slimquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het schip, het kerkgebouw, is ontploft toen men daar buskruit had opgeslagen.
Je had veel leukere dingen kunnen doen met dat buskruit jaquote:
Wist je dat daar ook de oorsprong van het Nederlandse RD-coördinatenstelsel lag (1885 tot 1930)?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah oké!Domni en ik zijn er een eerdere keer in Amersfoort ook in geweest
Ah bijzonder, dat wist ik niet!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat daar ook de oorsprong van het Nederlandse RD-coördinatenstelsel lag (1885 tot 1930)?
Onder aan deze pagina een animatie daarover: https://www.kadaster.nl/z(...)ijksdriehoeksstelsel
Dat is wel heel erg interessantquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat daar ook de oorsprong van het Nederlandse RD-coördinatenstelsel lag (1885 tot 1930)?
Onder aan deze pagina een animatie daarover: https://www.kadaster.nl/z(...)ijksdriehoeksstelsel
En bijpassende oorbellenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb Halloween zoutjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn ook feitjes die ik altijd leuk vind om te weten.quote:
Ja dat is het ook..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn ook feitjes die ik altijd leuk vind om te weten.
Oeh, echt Hawaïaansquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag eten we over de grens:
[ link | afbeelding ]
Laat het smakenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Spookjesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn ook feitjes die ik altijd leuk vind om te weten.
Smakelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Smaakt het wel lekker?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]De ananas ziet wel wat bruin
[ link | afbeelding ]
Nananasquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]De ananas ziet wel wat bruin
[ link | afbeelding ]
Het was heerlijkquote:
Ah een dikke 10 dus of dat weer niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was heerlijkZelfs de paddenstoelen waren nog knapperig
Een tien? Hmm dat ook weer niet.. blijft ingevroren toei hèquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah een dikke 10 dus of dat weer niet?
Ja nja als de smaak goed is..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een tien? Hmm dat ook weer niet.. blijft ingevroren toei hè
Paddenstoelenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was heerlijkZelfs de paddenstoelen waren nog knapperig
Het was primaquote:
Toei. Dat moest ik even googlen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een tien? Hmm dat ook weer niet.. blijft ingevroren toei hè
Nou beter teveel dan te weinigquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was primaEcht herfstsmaakje ook. Heb er wel van genoten. Wel wat veel saus... zo komen ze denk ik sneller aan de 500 gram
Nu ben ik wel benieuwd wat je als vertaling gevonden hebt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toei. Dat moest ik even googlen.
Weer wat geleerd.
Ah! Ja, dat ookquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
De toei (Prosthemadera novaeseelandiae) is een endemische vogelsoort van Nieuw-Zeeland en een van de grootste vertegenwoordigers van de familie der honingeters.
Nieuw-Zeelandse vogel, opstandige vrouw, spul, prulquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat je als vertaling gevonden hebt.
Overigens word dat woord hier in de regio regelmatig gebruikt.
Opstandige vrouw...quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nieuw-Zeelandse vogel, opstandige vrouw, spul, prul
Straaljagers.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vuurwerk?
Of lopen er een paar toeis los?
oja, moet nog 2400 stappen zettenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
Morgen begint yes!vember![]()
ONZ / Yes!vember challenge
Muy poco habla espanyolquote:
mooie opvolger voor maily in FEE / Fok!-toberquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
Morgen begint yes!vember![]()
ONZ / Yes!vember challenge
Ik ben ook aan het Duolingo'enquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Muy poco habla espanyol
Maar ik probeer wel een beetje
Dat is nou ook toevallig...quote:
hoi SBEquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nou ook toevallig...
Prima alleen ben ik er nog steeds niet bovenop.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:11 schreef maily het volgende:
[..]
hoi SBE![]()
hoest nou met de pitamientjes?
ow .....quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima alleen ben ik er nog steeds niet bovenop.
Spaans? Al langer? Ik heb wel een paar lessen gedaan ook maar mis een beetje de praktische toepassing er van. Hoevaak zeg je "de vrouw eet een appel"..quote:
O.a. Spaans, en nee, nog niet lang.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Spaans? Al langer? Ik heb wel een paar lessen gedaan ook maar mis een beetje de praktische toepassing er van. Hoevaak zeg je "de vrouw eet een appel"..
Ik heb alleen van die zakjes cup a soup.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
ow .....
nog maar ff rustig aan doen dan
kippensoep een optie?
Je kan lekker met chufi oefenen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
O.a. Spaans, en nee, nog niet lang.
En hoe praktisch het is moet nog blijken, maar mijn Spaanse woordenschat is al ruim verdubbeld
Avond kerel.quote:
Sterkte dan maarquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alleen van die zakjes cup a soup.
Ik heb gelukkig jou ook nog.quote:
Je kent nu 3 woorden?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
O.a. Spaans, en nee, nog niet lang.
En hoe praktisch het is moet nog blijken, maar mijn Spaanse woordenschat is al ruim verdubbeld
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi, dit lijkt me wel een goed keyboard voor je
Bekijk deze YouTube-video
Cerveza por favorquote:
Exactementoquote:
Ik kom ook niet ver met de paar woordjes die ik ken.quote:
quote:
En Manzanera vermoed ik, maar weet ook niet of dat daar bestaatquote:Op vrijdag 1 november 2024 01:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dit had ik wel begrepen maar het antwoord weet ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |