Spaans? Al langer? Ik heb wel een paar lessen gedaan ook maar mis een beetje de praktische toepassing er van. Hoevaak zeg je "de vrouw eet een appel"..quote:

O.a. Spaans, en nee, nog niet lang.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Spaans? Al langer? Ik heb wel een paar lessen gedaan ook maar mis een beetje de praktische toepassing er van. Hoevaak zeg je "de vrouw eet een appel"..

Ik heb alleen van die zakjes cup a soup.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
ow .....
nog maar ff rustig aan doen dan
kippensoep een optie?

Je kan lekker met chufi oefenen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
O.a. Spaans, en nee, nog niet lang.
En hoe praktisch het is moet nog blijken, maar mijn Spaanse woordenschat is al ruim verdubbeld

Avond kerel.quote:

Sterkte dan maarquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alleen van die zakjes cup a soup.

Ik heb gelukkig jou ook nog.quote:

Je kent nu 3 woorden?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
O.a. Spaans, en nee, nog niet lang.
En hoe praktisch het is moet nog blijken, maar mijn Spaanse woordenschat is al ruim verdubbeld

quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi, dit lijkt me wel een goed keyboard voor je
Bekijk deze YouTube-video

Cerveza por favorquote:

Exactementoquote:

Ik kom ook niet ver met de paar woordjes die ik ken.quote:

quote:

En Manzanera vermoed ik, maar weet ook niet of dat daar bestaatquote:Op vrijdag 1 november 2024 01:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dit had ik wel begrepen maar het antwoord weet ik ook niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |