Ik heb het houten sleetje nog steedsquote:
Ik niet ... Maar dat waren toen pas winters... Gaan we die ooit nog meemaken?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het houten sleetje nog steeds
Vast welquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet ... Maar dat waren toen pas winters... Gaan we die ooit nog meemaken?
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet ... Maar dat waren toen pas winters... Gaan we die ooit nog meemaken?
Ik denk '76 of '77 vooral die van '77 was een goede strenge winter.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Betwijvel het ...
[..]
De mijne moet iets van 75-76 of zo zijn geweest
En koud.quote:
Had geen zin om details op te zoekenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk '76 of '77 vooral die van '77 was een goede strenge winter.
Vaagjes kan ik het mij nog wel herinneren, schaatsen op straat.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Had geen zin om details op te zoeken
Hey draakje.quote:
ja dat herken ik ook, maar volgens mij was dat eerder veel eerder .. 70squote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vaagjes kan ik het mij nog wel herinneren, schaatsen op straat.
Je bent het dak vergetenquote:
Toen bestond ik nog niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat herken ik ook, maar volgens mij was dat eerder veel eerder .. 70s
Denk 80's.. herinner het me en waar ik toen woonde. Dat moet 80+ zijn denk ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat herken ik ook, maar volgens mij was dat eerder veel eerder .. 70s
Die ken ik ook nog wel, ik had al jong kunstschaatsen maar schaatsen was niet echt mijn ding ook al kreeg ik later mooie ijshockey schaatsen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
op houten friese doorlopers ... die ken je toch nog wel?
Ik had al gauw Noren en ging er voor ...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ken ik ook nog wel, ik had al jong kunstschaatsen maar schaatsen was niet echt mijn ding ook al kreeg ik later mooie ijshockey schaatsen.
Vind ze niet zo lekker .. uit dr fryerdquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Airgefriede kroketten wegwerkend
Me Too, maar wat is het alternatief? Heb geen zin meer in die pan met olie... Wissel het af met de frikadelquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind ze niet zo lekker .. uit dr fryerd
Ik zet hem op het gasfornuis met de afzuiger aan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Me Too, maar wat is het alternatief? Heb geen zin meer in die pan met olie... Wissel het af met de frikadel
Morguh Pullupquote:
Hey Chanel, het campingseizoen weer voorbij?quote:
Zeker weten, er zijn nog wel mensen die er verblijven maar ik ga niet stoken voor de buitenlucht(wandjes van de caravan zijn maar dun). Je zit in bosgebied dus alles wel mooi maar erg nat. Nee lekker thuis en meer tijd voor hier en hier viel ook nog wel wat onderhoud te plegen en dat kwam mooi uit met het toch wel redelijk goede weer.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, het campingseizoen weer voorbij?
Dat is ook zonde geld dan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker weten, er zijn nog wel mensen die er verblijven maar ik ga niet stoken voor de buitenlucht(wandjes van de caravan zijn maar dun). Je zit in bosgebied dus alles wel mooi maar erg nat. Nee lekker thuis en meer tijd voor hier en hier viel ook nog wel wat onderhoud te plegen en dat kwam mooi uit met het toch wel redelijk goede weer.
Woooow!! Nicequote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:16 schreef Domnivoor het volgende:
Doe mij ook maar een bakje ☕️
[ afbeelding ]
En goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |