SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Combinatie van factoren, denk ik. Heel goed ontregeld worden, vermoeidheid, gebrek aan individuele kwaliteit voorin, moedeloosheid na de 0-2 terwijl Ajax steeds meer vertrouwen kreeg. Eigenlijk gokte Ajax met hun tactiek op een 0-0 en hoopten ze op (individuele) fouten van ons en dat gebeurde ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:58 schreef alopio het volgende: [..] Hij heeft wel gelijk dat wij matig spelen ja, vermoeidheid deels? Geen idee. Ajax staat zeker goed, maar aanvallend was het ook niet veel.
Wat mij het meest teleurstelde dat Priske er geen antwoord op hadquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Priske tactisch totaal overklast. Dįt is het verhaal van deze wedstrijd.
Nou ja, ik voel mij wel DICKIEBALLED vandaagquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:00 schreef GGMM het volgende:
De Italiaanse Dick Advocaat (ik citeer hier @:caland) heeft Priske totaal overklast.
Ondanks dat Feyenoord op 11 plaatsen betere spelers heeft (ik citeer hier @:gurneyisbestoke) zijn ze er nooit echt aan te pas gekomen.
Ja, jammer.
Als die keeper gewoon die 2 fouten niet maakt ga je met 0-0 de rust in. Welke kansen heeft Ajax nog meer gehad dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)yenoord-code-kraakte
Maar volgens user @:Gurneyisbestoke kwam het alleen door een blunderende keeper!
Zijn wedstrijdmanagement is toch geen moment heel sterk geweest.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat mij het meest teleurstelde dat Priske er geen antwoord op had
Had wel meer van hem verwacht
Als Ajax geen 2-0 voor had gestaan hadden ze ons dan ook de bal gewoon maar gegeven?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Als die keeper gewoon die 2 fouten niet maakt ga je met 0-0 de rust in. Welke kansen heeft Ajax nog meer gehad dan.
Eigenlijk was het gewoon een slechte wedstrijd. Was niet leuk om te zien. Typische 0-0
Ik zeg ook letterlijk een post daarvoor dat het een combinatie van factoren was (lol)quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Als die keeper gewoon die 2 fouten niet maakt ga je met 0-0 de rust in. Welke kansen heeft Ajax nog meer gehad dan.
Eigenlijk was het gewoon een slechte wedstrijd. Was niet leuk om te zien. Typische 0-0
Je vergeet het middenveldquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, ik voel mij wel DICKIEBALLED vandaag
Waar heb ik dat gezegd? Want in de huidige opstelling heb Ajax in ieder geval op twee posities betere spelers (de keeper en spits).
Ja Ajax gokte vast op een 0-0 en op individuele fouten van ons. Dat rijmt heel erg met elkaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg ook letterlijk een post daarvoor dat het een combinatie van factoren was (lol)
Ach ja, met Dombo kan je niet discussiėren.
Ik vind dit zo’n goede post van Gerard dat ik vind dat hij nog een keer mag worden aangehaald.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:00 schreef GGMM het volgende:
De Italiaanse Dick Advocaat (ik citeer hier @:caland) heeft Priske totaal overklast.
Ondanks dat Feyenoord op 11 plaatsen betere spelers heeft (ik citeer hier @:gurneyisbestoke) zijn ze er nooit echt aan te pas gekomen.
Ja, jammer.
Ik vraag me ook af hoe Priske Feyenoord heeft voorbereid op deze wedstrijd. In ieder geval weet dit Feyenoord zich totaal geen raad met een defensieve tegenstander.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Priske tactisch totaal overklast. Dįt is het verhaal van deze wedstrijd.
Zou het eerder schokkend noemenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn wedstrijdmanagement is toch geen moment heel sterk geweest.
Ajax heeft de eerste helft nog een reuzekans gehad. Ging net voorlangs geloof ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Timber en Ueda niet helemaal fit, matige bank ,Carranza die wel hard werkt maar nog niet het niveau aankan. Ajax wat tactisch goed stond. Tja. Het is een wedstrijd waar je snel op voorsprong moet komen anders krijg je dit wat we nu zagen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg ook letterlijk een post daarvoor dat het een combinatie van factoren was (lol)
Ach ja, met Dombo kan je niet discussiėren.
Inderdaad belachelijk dat we die hebben laten gaan, zeker als je ziet hoe weinig middenvelders we hebben dit seizoen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat we lingr oa niet meer konden inbrengen.
Farioli heeft zich gewoon beter voorbereid en zich met enkele aanpassingen beter strijdplan opgesteld. Pirske had gewoon geen plan B (wat niet gek is met deze bank overigens, al had ik wat meer verwacht)quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe Priske Feyenoord heeft voorbereid op deze wedstrijd. In ieder geval weet dit Feyenoord zich totaal geen raad met een defensieve tegenstander.
Natuurlijk rijmt dat, je kan moeilijk zeggen dat Ajax kwam om te voetballen. Wat niks afdoet aan hun prestatie. Want ja wij verdienden het ook niet om te winnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja Ajax gokte vast op een 0-0 en op individuele fouten van ons. Dat rijmt heel erg met elkaar.
We zijn vandaag op alle vlakken afgetroefd en het is zorgwekkend dat je dit niet wil zien.
Nou ja, na een snelle goal hoef je ook niet meer te voetballen eigenlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Natuurlijk rijmt dat, je kan moeilijk zeggen dat Ajax kwam om te voetballen. Wat niks afdoet aan hun prestatie. Want ja wij verdienden het ook niet om te winnen.
Als je van mening bent dat Ajax niet kwam om te voetballen moet je de eerste helft maar terugkijken en vooral de eerste 25 minuten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Natuurlijk rijmt dat, je kan moeilijk zeggen dat Ajax kwam om te voetballen. Wat niks afdoet aan hun prestatie. Want ja wij verdienden het ook niet om te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |