abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 30 oktober 2024 @ 20:13:59 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215422541

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:14:18 #2
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215422548
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:58 schreef alopio het volgende: [..] Hij heeft wel gelijk dat wij matig spelen ja, vermoeidheid deels? Geen idee. Ajax staat zeker goed, maar aanvallend was het ook niet veel.
Combinatie van factoren, denk ik. Heel goed ontregeld worden, vermoeidheid, gebrek aan individuele kwaliteit voorin, moedeloosheid na de 0-2 terwijl Ajax steeds meer vertrouwen kreeg. Eigenlijk gokte Ajax met hun tactiek op een 0-0 en hoopten ze op (individuele) fouten van ons en dat gebeurde ook.
Makkelijk eerste
pi_215422556
https://www.vi.nl/pro/ana(...)yenoord-code-kraakte

Maar volgens user @GurneyIsBestOke kwam het alleen door een blunderende keeper!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 30 oktober 2024 @ 20:15:09 #4
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215422564
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:09 schreef Coco het volgende:

[..]
@:paul toch mooi dit nog?
wat is daar leuk aan, we zijn gezakt van 2 naar 3 :{
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_215422570
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Priske tactisch totaal overklast. Dįt is het verhaal van deze wedstrijd.
Wat mij het meest teleurstelde dat Priske er geen antwoord op had
Had wel meer van hem verwacht
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:15:52 #6
474254 GurneyIsBestOke
pi_215422582
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:00 schreef GGMM het volgende:
De Italiaanse Dick Advocaat (ik citeer hier @:caland) heeft Priske totaal overklast.

Ondanks dat Feyenoord op 11 plaatsen betere spelers heeft (ik citeer hier @:gurneyisbestoke) zijn ze er nooit echt aan te pas gekomen.

Ja, jammer.
Nou ja, ik voel mij wel DICKIEBALLED vandaag

Waar heb ik dat gezegd? Want in de huidige opstelling heb Ajax in ieder geval op twee posities betere spelers (de keeper en spits).
Makkelijk eerste
pi_215422585
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)yenoord-code-kraakte

Maar volgens user @:Gurneyisbestoke kwam het alleen door een blunderende keeper!
Als die keeper gewoon die 2 fouten niet maakt ga je met 0-0 de rust in. Welke kansen heeft Ajax nog meer gehad dan.
Eigenlijk was het gewoon een slechte wedstrijd. Was niet leuk om te zien. Typische 0-0
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:16:16 #8
474254 GurneyIsBestOke
pi_215422598
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:15 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wat mij het meest teleurstelde dat Priske er geen antwoord op had
Had wel meer van hem verwacht
Zijn wedstrijdmanagement is toch geen moment heel sterk geweest.
Makkelijk eerste
pi_215422615
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef alopio het volgende:

[..]
Als die keeper gewoon die 2 fouten niet maakt ga je met 0-0 de rust in. Welke kansen heeft Ajax nog meer gehad dan.
Eigenlijk was het gewoon een slechte wedstrijd. Was niet leuk om te zien. Typische 0-0
Als Ajax geen 2-0 voor had gestaan hadden ze ons dan ook de bal gewoon maar gegeven?
pi_215422619
En ik neem aan dat het nu wel over is met Timon. Die is een prima 2e keuze maar kan echt niet als 1e keeper. Al geloof ik niet dat Priske hem eraf haalt
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:17:13 #11
474254 GurneyIsBestOke
pi_215422620
quote:

[..]
Ik zeg ook letterlijk een post daarvoor dat het een combinatie van factoren was (lol)

Ach ja, met Dombo kan je niet discussiėren.
Makkelijk eerste
pi_215422636
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nou ja, ik voel mij wel DICKIEBALLED vandaag

Waar heb ik dat gezegd? Want in de huidige opstelling heb Ajax in ieder geval op twee posities betere spelers (de keeper en spits).
Je vergeet het middenveld
pi_215422637
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik zeg ook letterlijk een post daarvoor dat het een combinatie van factoren was (lol)

Ja Ajax gokte vast op een 0-0 en op individuele fouten van ons. Dat rijmt heel erg met elkaar.

We zijn vandaag op alle vlakken afgetroefd en het is zorgwekkend dat je dit niet wil zien.
pi_215422640
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:00 schreef GGMM het volgende:
De Italiaanse Dick Advocaat (ik citeer hier @:caland) heeft Priske totaal overklast.

Ondanks dat Feyenoord op 11 plaatsen betere spelers heeft (ik citeer hier @:gurneyisbestoke) zijn ze er nooit echt aan te pas gekomen.

Ja, jammer.
Ik vind dit zo’n goede post van Gerard dat ik vind dat hij nog een keer mag worden aangehaald.
pi_215422651
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Priske tactisch totaal overklast. Dįt is het verhaal van deze wedstrijd.
Ik vraag me ook af hoe Priske Feyenoord heeft voorbereid op deze wedstrijd. In ieder geval weet dit Feyenoord zich totaal geen raad met een defensieve tegenstander.
pi_215422655
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Zijn wedstrijdmanagement is toch geen moment heel sterk geweest.
Zou het eerder schokkend noemen
45 min lang zit je naar een wedstrijd te kijken waar heel je middenveld niet aanspeelbaar is
Ipv iets anders te proberen of in de rust om te gooien, gaat die op dezelfde voet verder |:(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215422670
quote:

[..]
Ajax heeft de eerste helft nog een reuzekans gehad. Ging net voorlangs geloof ik.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_215422674
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Timber en Ueda niet helemaal fit, matige bank ,Carranza die wel hard werkt maar nog niet het niveau aankan. Ajax wat tactisch goed stond. Tja. Het is een wedstrijd waar je snel op voorsprong moet komen anders krijg je dit wat we nu zagen.

Ik maak mij verder geen zorgen, ook niet om een 2e plek. Wel zorgelijk is de matige bank. Je kan bijna niet rouleren omdat je dan zo achteruit gaat qua niveau. Dat is wel onze achilleshiel.

Read speelde overigens weer prima. En fijn als Stengs straks terug is. Milambo was ook niet goed vandaag, die is duidelijk even op.
pi_215422678
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat we lingr oa niet meer konden inbrengen.
Inderdaad belachelijk dat we die hebben laten gaan, zeker als je ziet hoe weinig middenvelders we hebben dit seizoen.
pi_215422680
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik vraag me ook af hoe Priske Feyenoord heeft voorbereid op deze wedstrijd. In ieder geval weet dit Feyenoord zich totaal geen raad met een defensieve tegenstander.
Farioli heeft zich gewoon beter voorbereid en zich met enkele aanpassingen beter strijdplan opgesteld. Pirske had gewoon geen plan B (wat niet gek is met deze bank overigens, al had ik wat meer verwacht)
pi_215422709
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ja Ajax gokte vast op een 0-0 en op individuele fouten van ons. Dat rijmt heel erg met elkaar.

We zijn vandaag op alle vlakken afgetroefd en het is zorgwekkend dat je dit niet wil zien.
Natuurlijk rijmt dat, je kan moeilijk zeggen dat Ajax kwam om te voetballen. Wat niks afdoet aan hun prestatie. Want ja wij verdienden het ook niet om te winnen.
pi_215422712
In die wedstrijd met Bayer Leverkusen kon je echt veel meer positieve momenten halen dan vandaag, en opeens ligt het nu wel aan de persoonlijke fouten van een speler en was het toen kommer en kwel. Bijzonder.
pi_215422724
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:22 schreef alopio het volgende:

[..]
Natuurlijk rijmt dat, je kan moeilijk zeggen dat Ajax kwam om te voetballen. Wat niks afdoet aan hun prestatie. Want ja wij verdienden het ook niet om te winnen.
Nou ja, na een snelle goal hoef je ook niet meer te voetballen eigenlijk.
pi_215422729
Priske idd niet sterk, maar heel veel opties heeft hij ook niet. Je moet drie wedstrijden op rij met dezelfde spelers spelen zonder een fatsoenlijke bank. Dat breekt kennelijk op.

Carranza is ook nog geen schot in de roos, wordt gewoon twee keer met een strakke bal vrij gespeeld maar heeft niet de techniek om te controleren.
#12 is not for sale!
pi_215422733
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:22 schreef alopio het volgende:

[..]
Als je van mening bent dat Ajax niet kwam om te voetballen moet je de eerste helft maar terugkijken en vooral de eerste 25 minuten.

Toen zetten ze gewoon goed druk en zaten ze er fel bovenop.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')