Dus Kjeld is een visionair?quote:Op zondag 3 november 2024 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is toch juist gunstig als de relatie straks kapot is?
quote:Op zondag 3 november 2024 20:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Kjeld, je arm is een vuilnisbjelt!
Wordt leuk als ze onvermijdelijk een keer uit elkaar gaan.
quote:Op zondag 3 november 2024 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar is dat gifje met die scheidsrechter?
Deze indruk heb ik ook wel ja.quote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef OProg het volgende:
Ik zie peilers in Amerika er voor aan er bewust een spannende race van te maken omdat het ENTERTAINMENT is.
Ik ga er vanuit dat Faber, Szabo en Maeijer enkel in oer-Hollandse bedrijven beleggen.quote:Geen van de vier coalitiepartijen wil het plotselinge vertrek van Idsinga hoog opspelen. In tegenstelling tot sommige oppositiepartijen: SP-leider Jimmy Dijk heeft schriftelijke vragen ingediend om ook andere bewindspersonen met beleggingen om transparantie te vragen.
Saillant is dat die vragen onder meer zijn gericht aan drie PVV’ers: minister Marjolein Faber, plus staatssecretarissen Zsolt Szabó en Vicky Maeijer. Er zit ook een andere NSC’er tussen: staatssecretaris Teun Struycken, plus minister Mona Keijzer (BBB) en staatssecretaris Vincent Karremans (VVD).
Slecht geslapen zekerquote:Op zondag 3 november 2024 12:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Norris die nog WK gaat worden zou me toch een partijtje ongekend genot zijn. Op die schadenfreude kan ik jaren vooruit.
F1 is rechtsaf na de snackbarquote:Op zondag 3 november 2024 20:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit was een bijzonder goede race van Max, zo heeft hij al een tijdje niet meer rondgereden
In principe ook wel kampioen zo, dus ik stel voor dat hij alvast stopt op dit hoogtepunt
Die verkopen wasrekken van 70 euro.quote:Op maandag 4 november 2024 09:59 schreef OProg het volgende:
Ach, Blokker. Dat volgends CEO Stapert vrijdagmiddag nog absoluut géén uitstel van betaling aangevraagd zou hebben heeft uitstel van betaling aangevraagd.
Maar ik deed helemaal geen voorspelling.quote:Op maandag 4 november 2024 11:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn er dagen dat Pistolero er niet naast zit?
En daarna vele ettelijke miljoenen kwijt om het weer op te bouwen...quote:Op maandag 4 november 2024 13:46 schreef VoMy het volgende:
https://www.vn.nl/kabinet-schoof-ind-coa
Het kabinet bereidt ontmanteling van IND en COA voor
Het kabinet bereidt een bijna totale sanering van de IND en het COA voor. In 2028 verliezen de uitvoeringsorganisaties zo’n 85 procent van hun budget, en staan 8 op de 10 medewerkers op straat. Met deze bezuiniging speculeert minister Faber (Asiel en Migratie) op de door dit kabinet beoogde reductie van de instroom.
OmpzichtED. En wat is het toch nobel van Dick Schoof dat hij voor het vaderland deze shitshow op commando van Wilders uitvoert. Chapeau chapeau chapeau. Wat is ie toch sympathiek.
Ja dit, echt achterlijk om te denken dat je in 1-2 jaar 80% van je werknemers kan ontslaan. Enige doel is het slopen van het systeemquote:Op maandag 4 november 2024 13:46 schreef VoMy het volgende:
https://www.vn.nl/kabinet-schoof-ind-coa
Het kabinet bereidt ontmanteling van IND en COA voor
Het kabinet bereidt een bijna totale sanering van de IND en het COA voor. In 2028 verliezen de uitvoeringsorganisaties zo’n 85 procent van hun budget, en staan 8 op de 10 medewerkers op straat. Met deze bezuiniging speculeert minister Faber (Asiel en Migratie) op de door dit kabinet beoogde reductie van de instroom.
OmpzichtED. En wat is het toch nobel van Dick Schoof dat hij voor het vaderland deze shitshow op commando van Wilders uitvoert. Chapeau chapeau chapeau. Wat is ie toch sympathiek.
Opbouwen? Opbouwen? Geen cent meer naar vluchtelingen! Kijk dan hoe overbelast ons systeem is!quote:Op maandag 4 november 2024 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En daarna vele ettelijke miljoenen kwijt om het weer op te bouwen...
Dus als ik het goed begrijp is hij boos dat het over voetbal gaat in voetbalvandaag inside?quote:Op maandag 4 november 2024 22:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach Johan.
Boos opstappen omdat je in de maling genomen wordt. Ach ach ach.
Uiteindelijk is hij te aandachtsgeil om er mee op te houden.quote:Op maandag 4 november 2024 22:12 schreef Felagund het volgende:
Dit is toch een grote show voor de schermen? Morgen zit hij er weer.
Jaloers op Harry Mens waarschijnlijk.quote:Op maandag 4 november 2024 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vijf keer per week een uur lang voor een miljoen kijkers je onderbuik mogen leegkotsen en dan nog steeds niet tevreden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |