Ik ben er één van. 0-2 gepould dus affluiten Makkelie.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik had dit weer als een van de weinige in het snotje.
Door de kleedkamerdeur denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:54 schreef Karzai het volgende:
mooie voorsprong, feyenoord liet zich overklassen ben benieuwd hoe ze de kleedkamer uitkomen
Doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de kleedkamerdeur denk ik
Hahahaha
nou denk meer aan tactische adviezen van de trainerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de kleedkamerdeur denk ik
Hahahaha
Ik zou het appreciëren als je mij wel zou wel waarderenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
2e helft nog ff afwachten natuurlijk.
Maar ziet er nu goed uit
Nee, nee dit kan niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:57 schreef Buitendam het volgende:
Paar maanden terug hoopte ik nog dat PSV Wellenreuther zou kopen.
Lol.
Ben jij fan van Madonna?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet dat ik je wel eens voor de gek houd, maar ik vind je een prima persoon
Klopt, ik doe dat ook en kan dit helaas bevestigenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:56 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die het woord 'havenslaven' gebruiken om Feyenoorders te omschrijven hebben zonder uitzondering een kleine penis.
okay burritoquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van die mensen die niet gewoon Ajax/Feyenoord/PSV/Ajacieden/Feyenoorders/PSVers zeggen maar een of andere debiele bijnaam vind ik sowieso minderwaardig.
alsof ik jou niet waardeerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou het appreciëren als je mij wel zou wel waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |