SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wan keepertje hebben wij hè ?quote:
Hadden we het toch bij het rechte eindquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:51 schreef tong80 het volgende:
Geweldige wedstrijd. Precies zoals verwacht.
Als de kaarten zo blijven vallen wel jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:50 schreef KingRoland het volgende:
Gelijkspelletje dit blijft de kuip
2e helft nog ff afwachten natuurlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik had dit weer als een van de weinige in het snotje.
Ik weet dat ik je wel eens voor de gek houd, maar ik vind je een prima persoonquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben er één van. 0-2 gepould dus affluiten Makkelie.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Tjacka het volgende:
Door de kleedkamerdeur denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:54 schreef Karzai het volgende:
mooie voorsprong, feyenoord liet zich overklassen ben benieuwd hoe ze de kleedkamer uitkomen
Doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de kleedkamerdeur denk ik
Hahahaha
nou denk meer aan tactische adviezen van de trainerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de kleedkamerdeur denk ik
Hahahaha
Ik zou het appreciëren als je mij wel zou wel waarderenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
2e helft nog ff afwachten natuurlijk.
Maar ziet er nu goed uit
Nee, nee dit kan niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:57 schreef Buitendam het volgende:
Paar maanden terug hoopte ik nog dat PSV Wellenreuther zou kopen.
Lol.
Ben jij fan van Madonna?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet dat ik je wel eens voor de gek houd, maar ik vind je een prima persoon
Klopt, ik doe dat ook en kan dit helaas bevestigenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:56 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die het woord 'havenslaven' gebruiken om Feyenoorders te omschrijven hebben zonder uitzondering een kleine penis.
okay burritoquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van die mensen die niet gewoon Ajax/Feyenoord/PSV/Ajacieden/Feyenoorders/PSVers zeggen maar een of andere debiele bijnaam vind ik sowieso minderwaardig.
alsof ik jou niet waardeerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou het appreciëren als je mij wel zou wel waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |