Wat voorspel je?quote:
Na deze wedstrijd zie ik een 2-2 in de glazen bol.quote:
Je zoekt voor een FA wel heel vaak de confrontatie op.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry als je niet kijkt dan houdt het op
Sked is dan ook een mensenmensquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je zoekt voor een FA wel heel vaak de confrontatie op.
@:Sked voelde dit toch veel beter aan.
@Sked is een topperquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het valt mij op dat als het slecht gaat met Feyenoord je kribbig wordt en begint te sneren en uitlokken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je voorbeelden geven?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Het valt mij op dat als het slecht gaat met Feyenoord je kribbig wordt en begint te sneren en uitlokken.
Tussen hemel en aarde jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef RamboDirk het volgende:
User Sked zit midden in een verhuizing
Fariolibal.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef AmaninFull het volgende:
Ik kijk al heel wat jaartjes naar Ajax, maar zo een wedstrijd doodmaken heb ik ze nog nooit zien doen.
Dat was vorig jaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef RamboDirk het volgende:
User Sked zit midden in een verhuizing
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je voorbeelden geven?
Nou nou nouquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tussen hemel en aarde ja
Nou ja dat hoop ik niet natuurlijk
Die gaan makkelijk 2e worden. Wel aids voetbal, maar wel CL.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Fariolibal.
Niet om aan te zien maar hij wint wel bijna alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |