Wat is jouw verwachting qua Placebo noteringen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat belooft dus niet veel goeds voor het aantal noteringen van een band als KoRn @:Poppejans1.4
Geen idee.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:09 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Wat is jouw verwachting qua Placebo noteringen?
Stonden vorig jaar allemaal bij de bovenste helft. Beste graadmeter zijn bands als Muse en My Chemical Romance. Als ik die moet nemen is Placebo iets gestegen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:13 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Zat helemaal klaar voor jouw analyse
Muh.
Ik ben liefhebber van Placebo, maar ik vrees dat we volgende week rond deze tijd gaan klagen dat we elk uur Muse, Placebo, Foo Fighters en Rammstein horen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:09 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Wat is jouw verwachting qua Placebo noteringen?
Ik zou nooit klagen als Placebo op de radio te horen is.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben liefhebber van Placebo, maar ik vrees dat we volgende week rond deze tijd gaan klagen dat we elk uur Muse, Placebo, Foo Fighters en Rammstein horen.
Je vergeet U2quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:26 schreef PippenScottie het volgende:
Mando Diao is er een uit de categorie, ik zou er nooit aan denken om er op te stemmen, maar ik ben de stemmers zeer dankbaar.
Grote categorie is dat wel
Gezien de trend van deze lijst zullen alle FU2's flink stijgen jaquote:
Ja, nu komt Bruce Springsteen ook al voorbij. Dat is toch niet alternatief te noemen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Vroeger bestond de 1500 nog uit alternatieve muziek
Klopt, maar ik vind U2 en the Beatles ook niet in het lijstje thuis horen. Zeker de laatste niet als uitvinders van de popmuziek.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja, nu komt Bruce Springsteen ook al voorbij. Dat is toch niet alternatief te noemen?
Voor mij persoonlijk hoeft U2 in geen enkel lijstje voorbij te komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Klopt, maar ik vind U2 en the Beatles ook niet in het lijstje thuis horen.
Wat ga je eigenlijk zingen bij de Kink Karaoke?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Vroeger bestond de 1500 nog uit alternatieve muziek
Deze mening deel ik. Al is dat nummer samen met Green Day wel lekker.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk hoeft U2 in geen enkel lijstje voorbij te komen.
Eensquote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk hoeft U2 in geen enkel lijstje voorbij te komen.
Nou geen HAIM, want dat is soms echt te snel om fatsoenlijk te kunnen zingen als je nog adem wilt halen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk zingen bij de Kink Karaoke?
Over je HAIM vraag, die hebben vier keer in de lijst gestaan. Vorig jaar stond Want you Back op de wip, als die nog niet geweest is, vrees ik dat die ook niet meer komt en dat het einde HAIM is. Maar daar krijg je wel nieuwe Queen en Bruce liedjes voor terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |