Voor mij z'n enige nummer dat de tand des tijds heeft doorstaanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind dit een leuk liedje van Jett Rebel
Those were the days…quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het mod, wil je een nieuwe top 2000 reeks maken?
@:madmaster zou dat in juni al hebben gedaan
Ja, al lijkt het er ook op dat mensen die veel metal luisteren echt overgestapt zijn naar Distortion en minder stemmen. Alles wat neigt naar metal (TOOL, Slipknot, Ghost, Sepultura) krijgt gewoon enorme klappen. Terwijl een Sonic Youth het dus ook minder doet, maar lang niet zo hard onderuit gaat als eerder genoemden.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:22 schreef Tussle266 het volgende:
Nu weet ik wel zeker dat het voornamelijk komt door toegenomen aantal lijstjeshooligans. Ik kan me onmogelijk voorstellen dat Slipknotters ineens dachten: meh.
Die waar ze dromen over stemlijsten is sowieso weg.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat belooft dus niet veel goeds voor het aantal noteringen van een band als KoRn @:Poppejans1.4
Ja van onderuit verwacht ik vooral stijgers van REM, de Stones etc.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die waar ze dromen over stemlijsten is sowieso weg.
Gooit bij deze handdoek in de ringquote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat belooft dus niet veel goeds voor het aantal noteringen van een band als KoRn @:Poppejans1.4
Altijd wel in deze regionenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hey stemplaatje. Maar Lazy Eye heeft ook wel hoger gestaan volgens mij toch
Wou nog zeggen dat ik je signature erg tof vondquote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die waar ze dromen over stemlijsten is sowieso weg.
Ja wowquote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:41 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Wou nog zeggen dat ik je signature erg tof vond
Kwaliteit daaltquote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat deze zo relatief laag staat is, gezien de trend, wel vreemd
Oneens, maar I Am The Walrus is niet hun bestequote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:52 schreef ieniminimuis het volgende:
De Beatles trend? Ja die duurt al 80 jaar te lang.
Wel hun op 3 na bestequote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oneens, maar I Am The Walrus is niet hun beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |