Klopt TuniIn loopt op een gegeven moment achter.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:40 schreef Gunner het volgende:
M'n TuneIn-stream loopt wel ver achter trouwens. Online hoor ik al een tijdje The Police die nu pas hier start.
Heb het lijstwerk allemaal nog niet zo bekeken maar stond qua HAIM The Steps eerdere jaren niet in deze lijst? Ook de beste HAIM wat mij betreft:)quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Of alweer Lenny. Hier had CHVRCHES of HAIM kunnen staan
Vorig jaar want you back op 1401quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb het lijstwerk allemaal nog niet zo bekeken maar stond qua HAIM The Steps eerdere jaren niet in deze lijst? Ook de beste HAIM wat mij betreft:)
In de elimineerregionen, dus als je 10 tegen 1 bij Betcity gaat weet ik wel waar je op in moet zetten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb het lijstwerk allemaal nog niet zo bekeken maar stond qua HAIM The Steps eerdere jaren niet in deze lijst? Ook de beste HAIM wat mij betreft:)
Formatting moet je er zelf maar bijdenkenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ze moeten nog rennen, achter auto's aan, een kroeg in brand steken en de ogen dicht doenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is de hoogste Snow Patrol. Toch?
Please?
Die kut Grey's Anatomy ookquote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze moeten nog rennen, achter auto's aan, een kroeg in brand steken en de ogen dicht doen
Aah dat is wel matig. Maarja er moet natuurlijk ook ruim baan gemaakt worden voor Lenny, Bruce, U2 en Queen. Dan zijn de plekjes verder schaarsquote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vorig jaar want you back op 1401
In 2022 the steps op 1235
Je vraagt gewoon om een Coldplay opmerking hequote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik lag vanmorgen nog te ronken want vakantie, maar stond serieus I Am The Walrus in deze lijst?
Denk dat we de slechtste plaat in de Kink 1500 hebben gevonden.
Oh nee Fix you moet nog komenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je vraagt gewoon om een Coldplay opmerking he
Tot op heden zie ik meer mensen klagen over Mumford & Sons hier.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je vraagt gewoon om een Coldplay opmerking he
Het een sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tot op heden zie ik meer mensen klagen over Mumford & Sons hier.
You serious? Je schrijft Fix You verkeerd ja. Of Amigoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik lag vanmorgen nog te ronken want vakantie, maar stond serieus I Am The Walrus in deze lijst?
Denk dat we de slechtste plaat in de Kink 1500 hebben gevonden.
Wel deels door de bonus van 2023, maar ongetwijfeld ook door de huidige koers.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
Oeh, Blur zit ook zwaar in de lift de verkeerde kant op
Onverwachte stijger! Biedt misschien ook wat hoop dat m'n stemplaatje van Stone Roses is gestegen. Maar die zijn er sowieso 1 kwijtquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:22 schreef Tussle266 het volgende:
Zegt Karton nou serieus dat Guns of Brixton komt? Dat is even niet de bedoeling, want dan moeten we een kleine 300 commentaren herzien...
Geen nieuwe Kwien entrees aub. Die horen we in week 53 wel weer. En dan 100 keer ofzoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:30 schreef Tussle266 het volgende:
Ze hebben gewoon meegelezen. Iemand nog wensen, dan kunnen ze die er de komende week nog inpassen?
Tijdmachinequote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:30 schreef Tussle266 het volgende:
Ze hebben gewoon meegelezen. Iemand nog wensen, dan kunnen ze die er de komende week nog inpassen?
Coldplay is geen alternatieve (rock) muziek. Gelijk het hele oeuvre deleten in het Kink systeem.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:30 schreef Tussle266 het volgende:
All Them Witchesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:30 schreef Tussle266 het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nu best een aantal lekkere plaatjes achter elkaar. Dat gaat gegarandeerd fout zo
zelfs de kink app loopt achter. hier draait nog steeds REMquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn stream loopt ondertussen 5 min achter? Hoe dan?
Ik begon om 1040 aan REMquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
zelfs de kink app loopt achter. hier draait nog steeds REM
Dat gebeurt altijd met Kink op de stream. Die moet je resettenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn stream loopt ondertussen 5 min achter? Hoe dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |