SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2024 11:10:43 ]![]()
We hebben niet eens gemeet dus ik weer niet in wat voor psychose jij weer zit?quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Sow!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben niet eens gemeet dus ik weer niet in wat voor psychose jij weer zit?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat wordt het lunchgenot vandaag?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2024 11:24:31 ]![]()
Goed vastbinden.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je het beginnetje maar niet kwijtraakt![]()
Goeie ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Een gebakken eiquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat wordt het lunchgenot vandaag?
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:50 schreef greysbones het volgende:
Na een maand die niet mocht zijn
is dan hier het venijn
ons @:Aeque heeft zijn overwinning binnen
hij weet echt wel een potje te winnen
Met een gifje hier en daar
sleepte hij de punten bij elkaar
Lieve Aeque gefeliciteerd
je hebt het gedaan
je bent de overwinning weerd
Dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
![]()
Aikieeeieieeee!
Gefeliciteerd![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:
Why......................................Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Omdat paulquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Why......................................
Lekker kakkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je gooide een paar dartpijlen op een dartbord met een foto erop?quote:Trotste mama van Ambar
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
iemand die DTS wint heeft een maand geen leven gehad, die kan ik alleen maar condolerenquote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gelukkig heb jij een mooi gelukkig levenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:45 schreef Paul het volgende:
[..]
iemand die DTS wint heeft een maand geen leven gehad, die kan ik alleen maar condoleren![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Dan moet jij het wel zwaar hebben gehad in 2022 met 5 fok awards.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:45 schreef Paul het volgende:
[..]
iemand die DTS wint heeft een maand geen leven gehad, die kan ik alleen maar condoleren
Tja iemand die acts opvoerd heeft zelf geen levenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:45 schreef Paul het volgende:
[..]
iemand die DTS wint heeft een maand geen leven gehad, die kan ik alleen maar condoleren
Hij moet er nog steeds van bijkomen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet jij het wel zwaar hebben gehad in 2022 met 5 fok awards.Trotste mama van Ambar
Zoo gelukkig is hijquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja iemand die acts opvoerd heeft zelf geen leven
Smile, it's free therapy.![]()
Was het nog leuk bij fc utrecht afgelopen zondag ?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:45 schreef Paul het volgende:
[..]
iemand die DTS wint heeft een maand geen leven gehad, die kan ik alleen maar condolerenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ookquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gooide een paar dartpijlen op een dartbord met een foto erop?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: