SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
alles in to hun face!!!!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Achter hun rug om
Maar zo is ze niet hè
Goede raad van iemand die letterlijk alles fout heeft gedaan wat maar kon. Die heeft wat mensen tegen de haren in lopen strijken zeg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
Jesse die raadt geeft
Man3
Wat een pipo
Elche moet maar niet zoveel bij Demi hangen
Iedergeval geen fysieke opdrachten.. (lijkt me dat ze daar voor is vrijgesteld ) (ook niet worden uitgedaagd )quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Zo te horen heeft Sereeentje wel een week Opdrachtenvrij
Jah, op de knop drukken zal ze nog wel kunnen, en met een viltstifje op een bordje schrijvenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:58 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Iedergeval geen fysieke opdrachten.. (lijkt me dat ze daar voor is vrijgesteld ) (ook niet worden uitgedaagd )
koelkast plunderen zal ook nog wel lukken, al moet ze kruipenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, op de knop drukken zal ze nog wel kunnen, en met een viltstifje op een bordje schrijven
Ik nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik hoop echt dat Floris de bietenbrug op gaat
Ik zit er ook al op te wachten.. LEKKERMANNNN !!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik hoop echt dat Floris de bietenbrug op gaat
Die maakt zichzelf compleet gekquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Floris trilt behoorlijk, retalin vergeten?
Andre Kyvon geboren in Rotterrrrrdamquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
Ik wist ook niet waar André van duin geboren was
ik had hem goed en zag dat rami dichterbij wasquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
Ik wist ook niet waar André van duin geboren was
Zou wel ff een keiharde YES in Flories face zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien gokt Rami deze 100 punten ook effe bijekaar
Helaas voor julliequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou wel ff een keiharde YES in Flories face zijn
Als je denkt dat Tequilla uit Spanje komtquote:
Moslim en drank ... ja ...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je denkt dat Tequilla uit Spanje komt
Tja
Elke dag zie je haar neus ietsje langer wordenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Vraag: alles is nu goed??
alles is goed zegt Annet
kuch
Jup dacht ook dat het haar broertje wasquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Wacht... Wel haar vriend?!
Dacht haar broer
Maakt verder niks uit, maar dacht dat ie homo was toen ze belde met elkaarquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup dacht ook dat het haar broertje was
echt hè, ze schudt de leugens uit haar mouw met een gemak, niet te filmenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Elke dag zie je haar neus ietsje langer worden
2 uur is best langquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
Ik vind dat ook zo raar
Dat iedereen er dan bij moet zitten
Je hebt maar heel even
Dan wil je toch niet even alleen zijn met je familie en vriend
Van sommigen laten ze het bezoek gewoon helemaal niet zien.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van sommigen laten ze het bezoek gewoon helemaal niet zien.
Volgens een oud bewoner was het op sommige momenten een komen en gaan van bezoek maar daar lieten ze maar een fractie van zien.
Ik dacht dat bezoek een berg punten kostte, dat maar voor een enkeling is weggelegd per cyclusquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van sommigen laten ze het bezoek gewoon helemaal niet zien.
Volgens een oud bewoner was het op sommige momenten een komen en gaan van bezoek maar daar lieten ze maar een fractie van zien.
Ja, dat deden ze overkomen in het begin, daar kunnen we niets van controleren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht dat bezoek een berg punten kostte, dat maar voor een enkeling is weggelegd per cyclus
Nee, sommigen die ze wel laten zien zijn ook totaal niet boeiendquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Hmm.. zo speciaal is het dan wellicht niet
Vond het nogal overdreven hard tegen Annet zeggen dat je haar niet mag (Demi).quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
Knap van Senna dat ze het benoemd
En demi ook
Ze zullen het wel aangeven of ze wel of helemaal niet in beeld willen, dan is de puntenstand de enige richtlijn, maar daar gaan ook al boodschappen en vidocalls af.. ze kunnen ons de Hemel voor een Doedelzak wijsmaken zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, dat deden ze overkomen in het begin, daar kunnen we niets van controleren.
Vincent had zijn bezoek 'gewonnen' door met dobbelen hoger te gooien dan Donna, maar van zijn bezoek is niets uitgezonden.
"Ik heb niet snel een hekel aan iemand, maar eh ... "quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Vond het nogal overdreven hard tegen Annet zeggen dat je haar niet mag (Demi).
Rami feliciteren terwijl hij net 100 punten van hem heeft afgepaktquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Die Fleuris probeerde zich in te houden na de winst maar echt overtuigend was het ook niet
Is ie ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maakt verder niks uit, maar dacht dat ie homo was toen ze belde met elkaar
Een mislukt huwelijk, een bastaard kind van een ander, dan maar homo worden in een TV show.. prima keusquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:56 schreef spapaars het volgende:
In dit tv-programma was Brijan uit De Bondgenoten eerder al te zien.
https://lovereality.nl/in(...)n-eerder-al-te-zien/
Mag ie niet hebben, hè.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je denkt dat Tequilla uit Spanje komt
Tja
En zijn we er meteen weer vanaf.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als een rookie team gewoon de finale zou halen.
Mori al na 1 maand naar huis met een ton zou hilarisch zijn!
[ afbeelding ]
Die pijn wordt best snel minder. Elke dag weer een stuk beter. Na een week is het alleen nog maar een beetje beurs.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:08 schreef freaky40 het volgende:
Dat lijkt me wel een zekerheid, en als het tegenzit stopt ze misschien nog wel voor het eind...Zoals ze er vandaag bij lag, zat en stond gaat ze het zeker niet redden...
Heel veel moslims drinken welquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Mag ie niet hebben, hè.
[..]
En zijn we er meteen weer vanaf.
Was ook maar een grapje. Ik vond dat hij schandalig weinig wist. Ze hadden Sylvia moeten laten spelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel veel moslims drinken wel
En dat je het niet drinkt wil niet zeggen dat je niet weet waar het vandaan komt
Ik drink zelf ook niet maar weet wel waar tequila vandaan komt
Ik vind het wel wat vreemd dat bondjes vaak 1 of 2 personen hebben die alle proeven doenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje. Ik vond dat hij schandalig weinig wist. Ze hadden Sylvia moeten laten spelen.
Het hoepelen! Waar ze zo ontzettend goed presteerde, want dat kon je wel aan haar overlaten… 😂quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat vreemd dat bondjes vaak 1 of 2 personen hebben die alle proeven doen
Daar zouden ze wat mee moeten doen
Ik heb Annet ook nog geen proef zien doen
Ow ja het succesquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:39 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Het hoepelen! Waar ze zo ontzettend goed presteerde, want dat kon je wel aan haar overlaten… 😂
Ja, kon ze wel 2 dagen volhouden, toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:39 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Het hoepelen! Waar ze zo ontzettend goed presteerde, want dat kon je wel aan haar overlaten… 😂
Hij vertelde dat hij Tequilla in Spanje had gedronken. Kan ook de stress zijn als je daar staat, omdat je het graag goed wilt doen voor je bondje. Vind het wel een leuke vent.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel veel moslims drinken wel
En dat je het niet drinkt wil niet zeggen dat je niet weet waar het vandaan komt
Ik drink zelf ook niet maar weet wel waar tequila vandaan komt
Meestal vind ik hemquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij vertelde dat hij Tequilla in Spanje had gedronken. Kan ook de stress zijn als je daar staat, omdat je het graag goed wilt doen voor je bondje. Vind het wel een leuke vent.
Issue lijkt over ..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
Ik ging als lewis Hamilton zegt Jesse
Dat verklaart meteen alles
zo'n busje met een strak gesneden jasje jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Geen idee wat ie aan het blabberen was, dacht even dat die ambu weer terug moest komen..
Hele lange mouwen en leren riemen op de rug als sluitingquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zo'n busje met een strak gesneden jasje ja
Komkommertijdquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Snel maar reclame.. dit is ook nix zo
jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
@:Kinkijan ik geloof dat het schreeuwen besmettelijk is
Nu doet Jesse het ook al
Er zal er een het herpes virus hebben, ga je naar huis met 'n aandenken aan De Bondgenoten....quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
Dobbelstenen stapelen met hun mond
Mijn god wat slecht
Werd net al een opmerking over gemaakt, door Senna dacht ikquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
@:Kinkijan ik geloof dat het schreeuwen besmettelijk is
Nu doet Jesse het ook al
ojaa prima hoor, onsympathiek stelquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop echt dat de gieren laatste worden
Moriamaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
Wat leuk dat Annet, Senna of Demi eens een keer ..... Onee.. toch niet ..
Volgens mij zijn ze wat out-syncquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
De Slangen hebben al gewonnen? de Knock-outs ook al geweest? Ze lullen iig wel al zo
Klopt, iedereen heeft er ook de tyfus in dat ze erin getrapt zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef Soury het volgende:
Fucking held die RamiIk dacht wat doet hij nou? Briljante zet en hoppa 250 punten in the pocket. Snap niet dat zelfs zijn eigen bondje er een punt van maken. Het was gewoon slim gespeeld.
Dat ze er in trappen is hun eigen domme schuld, er zijn meer tegenstanders waar je je op moet richten. En Rami is bijna briljant, het idee alleen al vind ik super. Ook dat andere spel met Albertquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, iedereen heeft er ook de tyfus in dat ze erin getrapt zijn
Ze mochten elkaar niet zien, wel horen als de stenen vallen. Kom er maar eens opquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat ze er in trappen is hun eigen domme schuld, er zijn meer tegenstanders waar je je op moet richten. En Rami is bijna briljant, het idee alleen al vind ik super. Ook dat andere spel met Alberttactisch sterk die man
Tja Serena, als je zo krampachtig en gespannen doet heb je wel auwquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Sereen is nog ½dood er wordt "gevreest voor het ergste" en Brie&Maus feliciteren zichzelf al dat ze de finale in gaan
[ afbeelding ]
Morgen een wonder, springt Serena over de tafelquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
Eerst maar eens zien hoe het in de aflevering gaat morgen. Dit soort knip/plak werk kennen we onderhand wel
Ze is al afgeschreven door haar teamgenoten, dus ze kan kermen wat ze wilquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja Serena, als je zo krampachtig en gespannen doet heb je wel auw
Denk dat de groep dan toch weer Serena kiest…quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Sereen is nog ½dood er wordt "gevreest voor het ergste" en Brie&Maus feliciteren zichzelf al dat ze de finale in gaan
[ afbeelding ]
Niet als ze Team Laatst zijn, dan kiezen Brie&Maus Sereen eruit en gaan zelf door naar de volgende cyclusquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:39 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Denk dat de groep dan toch weer Serena kiest…
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morgen een wonder, springt Serena over de tafel
En ze spinnen Sereen niet voor de 3e keer naar de TonFinale.. het is een keer genoeg geweestquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:46 schreef Soury het volgende:
Je hebt daar ook niks meer te zoeken als je zoveel pijn hebt. Snap wel dat ze haar als afgeschreven zien je hebt er niks aan zo.
Ze heeft nog steeds wel een gun factor denk ik als het op de finale aan komt. Maar ik snap ook de FEBO niet om iemand zo terug te laten keren. Ze kan echt niks.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ze spinnen Sereen niet voor de 3e keer naar de TonFinale.. het is een keer genoeg geweest
Nou ja, er zijn wel kneuzen langer blijven liggen, dus Sereen gaat als het aan haar ligt horizontaal naar huisquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds wel een gun factor denk ik als het op de finale aan komt. Maar ik snap ook de FEBO niet om iemand zo terug te laten keren. Ze kan echt niks.
Dat stuk blok aan het been mag ook wel een keer wegquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Nog effe Sereen voor de bus gooien.. die invalide is een blok aan hun been
Ik denk dat ze met 10 mensen er aan moeten trekken.. Sereen zal nooit vrijwillig gaan zolang ze denkt recht te hebben op ¤100.000quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat stuk blok aan het been mag ook wel een keer weg
Zij heeft niet meer rechten dan de rest daarquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met 10 mensen er aan moeten trekken.. Sereen zal nooit vrijwillig gaan zolang ze denkt recht te hebben op ¤100.000
Hé? Ze zijn met z'n drieën, en Brie&Maus hebben samen Sereen al voor de bus gegooid.. als de Vossen idd laaste blijven is ze exit horizontaal of verticaalquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:20 schreef KinKiJan het volgende:
Serena zou ook kunnen kiezen zelf te gaan. Zuur, maar zo houdt ze wel de eer aan haarzelf in plaats van haar lot in handen van die andere twee te leggen.
Indirect zal het haar laatste vossenstreek zijn: want worden de vossen dan laatste, moet Brijan of Maurice naar huis. Tenzij éen van beide zich dan opoffert bij de stemming wordt het gelijkspel en bepaalt de ballenbak wie van de twee dan kan wieberen.
Ik was niet duidelijk, bedoelde dat ze voortijdig zelf zou kunnen vertrekken met een 24u, nog voor de knockouts. Zal m'n post aanpassen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? Ze zijn met z'n drieën, en Brie&Maus hebben samen Sereen al voor de bus gegooid.. als de Vossen idd laaste blijven is ze exit horizontaal of verticaal
Ik geloof nooit dat Sereen vrijwillig vertrekt, ze vermaakt zich kostelijk daar, kreupel of nietquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik was niet duidelijk, bedoelde dat ze voortijdig zelf zou kunnen vertrekken met een 24u, nog voor de knockouts. Zal m'n post aanpassen.
Iedere andere wel inderdaad, lekker gepamperd worden. Maar Serena weet ik zo net nog niet..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Sereen vrijwillig vertrekt, ze vermaakt zich kostelijk daar, kreupel of niet
Ondanks dat ze niet de slimste isquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Iedere andere wel inderdaad, lekker gepamperd worden. Maar Serena weet ik zo net nog niet..
Serena kent het spelletje, die ziet wel dat het zo niet op schiet. Daarom denk ik dat ze in deze situatie eerder zelf gaat, dan zich laat weg sturen.
Mocht ze denken dat op bed blijven kermen gaat helpen heeft ze het misquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ondanks dat ze niet de slimste is
Heeft ze wel mensen kennis en vlot door dat de mannen haar graag dumpen
El Grovert&Deem? neuh .. Jason&Deem? Neuh..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
Ennuhhh
Gaan we vanavond een nieuw koppeltje zien ??
Koppeltje niet, maare ...quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
Ennuhhh
Gaan we vanavond een nieuw koppeltje zien ??
Leuke spoiler welquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Koppeltje niet, maare ...
[ afbeelding ] wordt gek gemaakt..
Ja dacht hetzelfdequote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
Sta je dan als jochie in je boxershort![]()
Sorry ik kan die jongen niet serieus nemen
Ik ook niet. Een vreemd knulletje is hetquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
Sta je dan als jochie in je boxershort![]()
Sorry ik kan die jongen niet serieus nemen
Ik heb een beetje Jan Willem gevoel bij hem, van EJVJLquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Een vreemd knulletje is het
Ja maar ze keek hem diep in de ogen hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
Idd ze hoeft helemaal geen rekening en verantwoording af te leggen.
O die kan ik mij niet eens meer herinnerenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een beetje Jan Willem gevoel bij hem, van EJVJL
Als ik zeg: drummen met de tong op de lipquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die kan ik mij niet eens meer herinneren
Ja. Dan weet ik het weerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ik zeg: drummen met de tong op de lip
dan wel
Hij zat al te tikken boven, kan ook gewoon de Exit-chantage zijn.. de schreeuw om aandacht idd, geen tiktok feedback is killing natuurlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Jesse blijft gewoon joh, weer zo'n trieste schreeuw om aandacht. Dit is Bradley2
Ik ben benieuwd of Febo nog een hattrick uithaalt of dat Brie&Maus nu samen alle opdrachten moeten doenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Juist, Vossen de min in nu. Moet sowieso 1 van die 2 eruit.
Laat ze maar klooien nuquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Febo nog een hattrick uithaalt of dat Brie&Maus nu samen alle opdrachten moeten doen
Dat zit er wel in, hij bracht het ook totaal niet overtuigendquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
O bah heb je hem weer, Jessie wil ook naar huis. Wil zeker aandacht, dat iedereen zegt "niet doen" "niet doen"!!!!
Woehahahahagaga😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:11 schreef chufi het volgende:
El J is wel fucking aantrekkelijk hoor ,,
Laat ze er maar voor strijden.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:12 schreef King_Merc het volgende:
Ok… Serena gaat nu naar huis… 2 over in het bondje.. hoe doen ze dat als ze laatsten worden ? Eliminatie vanuit groep ?
Of iemand offert zich op, of beide namen gaan in de grabbelton.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:12 schreef King_Merc het volgende:
Ok… Serena gaat nu naar huis… 2 over in het bondje.. hoe doen ze dat als ze laatsten worden ? Eliminatie vanuit groep ?
Hij gaat er nog 24 uur over denken, dus inderdaad een hele dag aandacht jengelenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Jesse, die Jason beschuldigde van ego-centrisch te zijn vindt dit het uitgelezen moment om ook zijn 24 uur aan te vragen...
Dit zou dus spannender zijn dan die grabbelton en wat mij betreft zelfs dan de strijd om de ton zoals die er nu uit ziet.quote:
Jessequote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Ik wil nu wel een Mindfuck zien dan Brie en Maus één deelnemer uit een ander Bondje moeten halen
Jahh en alles is op hem gericht, zo sensitief alstie is..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:24 schreef spapaars het volgende:
Heeft zich vaak genoeg kans gegeven gelukkig te zijn.
Hoelang zit hij daar? 3 weken?
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Als ie nu niet gaat steek ik z'n Tiktok in de fik
Is al eerder geweest vorig jaar leuk om te zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
En nu eens kijken wat dat Het Onbekende is.
Toen niet gezien dus ben benieuwd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:31 schreef wolffie het volgende:
[..]
Is al eerder geweest vorig jaar leuk om te zien.
Ik wilde net naar Muscle&Brains.. dat dreigt af en toe leuker te zijn dan DBquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
En nu eens kijken wat dat Het Onbekende is.
Dat kijken wij achteraf.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wilde net naar Muscle&Brains.. dat dreigt af en toe leuker te zijn dan DB
Demi noemde Jason ooit Shrek, ze heeft zelf een snor hoofd. Jason is best leuk om te zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
Gut demi zeg dan gewoon
Je bent een kabouter
Ik moet je niet
Zie ook daar juryleden voor het plaatje staan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, ook daar oempaloempa's , valsspelen is verbodenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie ook daar juryleden voor het plaatje staan.
zelfde presentator en ook vragen ...quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ... bedoel je dan als tekenfilm-figuur of...?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Demi noemde Jason ooit Shrek, ze heeft zelf een snor hoofd. Jason is best leuk om te zien.
Jason heeft best een leuk hoofdquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En ... bedoel je dan als tekenfilm-figuur of...?
Dat was toch die oudere man? Edit: ja dus, zag een foto inmiddels. Nee dat zie ik helemaal niet terug in El Che.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een beetje Jan Willem gevoel bij hem, van EJVJL
Die twee hadden het er al over dat ze samen in de finale zouden staan....Nou tot nu toe staan de rookies (het zogenaamde afvalputje) bovenaanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:37 schreef freaky40 het volgende:
Vreselijk die Brijan en Maurice, lekker hypocriet om toch nog even bij haar te komen om het uit te praten. Die 2 zijn gillend blij dat ze vertrokken is. Die 2 hebben het ongelofelijk achter de ellebogen dus die passen wel bij elkaar.
Jesse weg voor wat het waard is vooralsnog. Zou een Bradleytje kunnen worden, maar het lijkt er op van niet. Zijn besluit is al genomen. Dat stroomt lekker leeg dus we krijgen een grote dynamiek verandering wederom bij de nieuwe cyclus, 5 nieuwe als het er niet meer worden? Zal ook wel later zijn nu want deze is ook later van start gegaan, dus zo rond half november pas.
Die 2 hebben het hoog in hun bolletje.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die twee hadden het er al over dat ze samen in de finale zouden staan....Nou tot nu toe staan de rookies (het zogenaamde afvalputje) bovenaan
Maurice valt me erg tegen, leek me wel een ok gast maar daar kijk ik al een tijdje anders tegenaan.quote:
Eens en zowaar ook over Jasonquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Maurice valt me erg tegen, leek me wel een ok gast maar daar kijk ik al een tijdje anders tegenaan.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:11 schreef chufi het volgende:
Nou ik val niet op types als Jason, maar hij ziet er wel beter uit dan Elsje met dat achterlijke kapsel en kleine oogjes (laat ik het dan niet over zijn stem hebben)quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hey, is jouw smaak he, no shame
Wat een trieste knul is datquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:11 schreef chufi het volgende:
Grabbelton, denk ik. Hoop dat ze laatste worden, met dat gevreet. Ze waren gewoon punten aan 't opmaken, met in het achterhoofd: Dan stemmen we Serena eruit.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:12 schreef King_Merc het volgende:
Gelijkspel was tot nu steeds grabbelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:12 schreef King_Merc het volgende:
En dan weer zijn keutel intrekken in de aflevering van vanavond. Bradley script dus.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:14 schreef Cirilico het volgende:
"How can I make this about me?"
Jesse, De Bondgenoten
Nou ik denk, maar hoop ook, dat hij naar huis gaat. Verpest de sfeer daar behoorlijk volgens mij met zijn gejank, geklaag en gestook. Serena zal ik toch nog wel missen, aparte griet, maar heb vaak erg om haar moeten lachen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dan weer zijn keutel intrekken in de aflevering van vanavond. Bradley script dus.
Dat heb ik bij El Che: wat een kneus is datquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:14 schreef Cirilico het volgende:
"How can I make this about me?"
Jesse, De Bondgenoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:36 schreef Ippies het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
geen tiktok feedback is killing natuurlijk
misschien denkt hij van 2 weken Bondgenoten een verdubbeling van zijn volgers te krijgenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:03 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]geen dagelijkse tiktok dopamine shots voor je kutfilmpjes eist z'n tol uiteindelijk.
Weet niet hoe betrouwbaar Socialblade tegenwoordig nog is, maar tiktok +900 in de afgelopen 30 dagen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien denkt hij van 2 weken Bondgenoten een verdubbeling van zijn volgers te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |