SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2024 16:20:30 ]![]()
Hoi ome Wouter, mogen wij met de Lego spelen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:12 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Af!
Wat een vette build was dit. Hij staat nu prominent in mijn woonkamer.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:24 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi ome Wouter, mogen wij met de Lego spelen?![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nooit meer aanraken. Ben toch zeker 3 stukjes kwijt geraakt bij het monterenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:24 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi ome Wouter, mogen wij met de Lego spelen?![]()
![]()
Oeiquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nooit meer aanraken. Ben toch zeker 3 stukjes kwijt geraakt bij het monteren![]()
![]()
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:12 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Af!
Wat een vette build was dit. Hij staat nu prominent in mijn woonkamer.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
refresh page dan zie je het als het goed is, volgens Danny werkt het op nieuwe layout beterquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik plaag je maar, doet 't gewoon hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
refresh page dan zie je het als het goed is, volgens Danny werkt het op nieuwe layout beter![]()
![]()
![]()
Ja al verkies ik Burger King.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is de Quick het proberen waard?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
En Flupke?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja al verkies ik Burger King.![]()
Ja maar dat heb ik hier ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja al verkies ik Burger King.Uw ADH vitamine Worst
Iddquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan ook een pilsje drinken daar zie ikWerewolf
ollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:lekkuhhhh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
met lekker veel ui zodat je lekker gaat ruften?quote:Uw ADH vitamine Worst
En dan nog wat ui meerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met lekker veel ui zodat je lekker gaat ruften?![]()
![]()
Er zal vast onderzoek zijn geweest dat scheten laten gezond is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met lekker veel ui zodat je lekker gaat ruften?![]()
ja, dat je darmen goed werken en de goede bacteriën hun werk doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zal vast onderzoek zijn geweest dat scheten laten gezond is.Uw ADH vitamine Worst
Hier gaat de zon vandaag onder om 18:51 Dat vind ik al vroeg genoeg. Tijd dat wintertijd ingaat komend weekendquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
Even wennen dat het om 17u donker is ipv 18u![]()
![]()
Dat zou van een hoger niveau dan normaal zijn voor hemquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien kan @:paul het op de frontpage zetten!![]()
Doet die zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien kan @:paul het op de frontpage zetten!
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
genoeg dingen gelukkig anders moet ik permanent een luierquote:
Uw ADH vitamine Worst
JoehoeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Mini-ToT: "Ik ben een unicorn zonder hoorn!"
- "Een paard dus?"
"Nee, ik ben wel een unicorn, maar dan zonder hoorn!"![]()
![]()
Olkje?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:36 schreef M_0_0_N het volgende:
Eindelijk een keer tegelijk met Grijsje hier
Nee lang geledenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Monaaaa lisaaaa
Lang niet gezien
alles oke??![]()
Wat zag ik een leuke foto van jou met je broer!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:40 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Beetje kl*te weekend gehad.. dus daar de nasleep van. Vandaag wel lekker actief bezig geweest
En snel vergeten dat weekend
Ja ik probeer de draad ook weer wat op te pakken, maar dat is lastig...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:40 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Beetje kl*te weekend gehad.. dus daar de nasleep van. Vandaag wel lekker actief bezig geweest![]()
ja das al een oudje, maar onze leukste fotoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat zag ik een leuke foto van jou met je broer!!
En snel vergeten dat weekend
Thanks grijsje![]()
![]()
Voor jou lijkt het me ook heel moeilijk, maar denk dat je goed bezig bentquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik probeer de draad ook weer wat op te pakken, maar dat is lastig...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:43 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Voor jou lijkt het me ook heel moeilijk, maar denk dat je goed bezig bentJawel!
![]()
* Lovely geeft iedereen een knuffel die dat nodig heeftMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:46 schreef Lovely het volgende:
* Lovely geeft iedereen een knuffel die dat nodig heeft![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet gewoon FOK!ing trots zijn op jezelf
Geldt ook voor @:M_0_0_nThanks!
![]()
![]()
Dankje lieve grijsjequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet gewoon FOK!ing trots zijn op jezelf
Geldt ook voor @:M_0_0_n![]()
Komt soms nog niet zo binnen![]()
Het allermoeilijkste isquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:50 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dankje lieve grijsje![]()
Komt soms nog niet zo binnen
Houden van jezelf
En jezelf credits geven voor de weg die je hebt afgelegd
Dat is zeker een van de moeilijkste dingen die er zijn.. maar het komt met de tijdquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het allermoeilijkste is
Houden van jezelf
En jezelf credits geven voor de weg die je hebt afgelegd
![]()
![]()
One step at a timequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:52 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat is zeker een van de moeilijkste dingen die er zijn.. maar het komt met de tijd
Volgens mij is er bij jou meer dan genoeg om van te houden!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:52 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat is zeker een van de moeilijkste dingen die er zijn.. maar het komt met de tijd![]()
Zo kom je in ieder geval wel echt over; als een topper!
![]()
Aah wat lief van je ToT, maar dat vind ik bij jou ook!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is er bij jou meer dan genoeg om van te houden!![]()
Zo kom je in ieder geval wel echt over; als een topper!
![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:53 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Aah wat lief van je ToT, maar dat vind ik bij jou ook!!Woei...
![]()
Hopelijk komt die nog terugquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
I dunno
Misschien even een brake![]()
Denk dat ie wel terug komt,maar meestal zat ie wel in tel spel topics nu ook niet
Nee daaromquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:56 schreef Lovely het volgende:
Denk dat ie wel terug komt,maar meestal zat ie wel in tel spel topics nu ook niet![]()
![]()
Nou indd..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beter dan een tong onder je blaar
Goed bezigquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanmorgen verse sinaasappelsap gehad..
Jaaah, wilde ook nog een appel eten. Maar te lui om te pakken en te schillenquote:
Verschillendquote:
Soms 1
Soms 2
Soms 3
In de zomer meer dan in de winterThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb je ook lekkerder fruit vind ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verschillend
Soms 1
Soms 2
Soms 3
In de zomer meer dan in de winterMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik eet eigenlijk niet eens elke dag fruitquote:
maar eet wel veel groenteUw ADH vitamine Worst
Maar dat is ook goed toch..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk niet eens elke dag fruit
maar eet wel veel groente
Pruimenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaaa
Meloen
Aardbeien
Framboos
Vooral de opal pruimen zijn lekker
Ik eet nooit meer pruimenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pruimen
Vooral de opal pruimen zijn lekker
( vroeger hadden we een pruimenboom)
Perziken
Kersen
Ah teveel pruimen gegeten dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik eet nooit meer pruimen
( vroeger hadden we een pruimenboom)
Perziken
Kersen
Oja kersen lust ik nu ook..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Jij maakt best vaak curry en noodle gerechtenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeker en dan ook veel variëren
Daar gaat idd aardig wat groente inMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wat is jouw lievelings eten ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij maakt best vaak curry en noodle gerechten
Daar gaat idd aardig wat groente inThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
klopt en ideaal ook om resten groenten op te makenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij maakt best vaak curry en noodle gerechten
Daar gaat idd aardig wat groente inUw ADH vitamine Worst
Lasagne, stamppot hutspot en boerenkool, risotto en paellaquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Boerenkoolquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lasagne, stamppot hutspot en boerenkool, risotto en paella
Paella met vis of dat niet?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dat zijn heel verschillende dingenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lasagne, stamppot hutspot en boerenkool, risotto en paella
Die doe ik wel eens als ik een omelet ga makenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klopt en ideaal ook om resten groenten op te makenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nog iets beter je best doen paul, maar je komt er wel.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
dankuwel meesterquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:30 schreef aeque het volgende:
Nog iets beter je best doen paul, maar je komt er wel.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee dat nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Boerenkool
Paella met vis of dat niet?![]()
Ook niet helemaal zelf gemaaktMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
M'n moeder pleurde een keer kliekjes van doperwten en worteltjes door e spaghetti bolognese omdat het zonde was om weg te gooien!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klopt en ideaal ook om resten groenten op te maken
Sow, dat heeft ze NOOIT meer gedaan!![]()
![]()
Ja,heb niet echt een favo gerecht..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zijn heel verschillende dingen
Jij dan?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gewoon met kip.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dat niet![]()
Ook niet helemaal zelf gemaakt
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
De Nederlandse bolognese is sowieso slechtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n moeder pleurde een keer kliekjes van doperwten en worteltjes door e spaghetti bolognese omdat het zonde was om weg te gooien!
Sow, dat heeft ze NOOIT meer gedaan!
Uiteraard, maar dan nog kun je het nog verder verneuken!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
De Nederlandse bolognese is sowieso slecht![]()
![]()
Ehmmquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja,heb niet echt een favo gerecht..
Jij dan?
Carpaccio
Thaise biefstukpuntjes
Cannalloni
Sowieso tapasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is geen gerecht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehmm
Carpaccio
Thaise biefstukpuntjes
Cannalloni
Sowieso tapas
dat kan toch prima, wortels en doperwten door pasta met gehakt en tomaat heb ik weleens gemaaktquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n moeder pleurde een keer kliekjes van doperwten en worteltjes door e spaghetti bolognese omdat het zonde was om weg te gooien!
Sow, dat heeft ze NOOIT meer gedaan!Uw ADH vitamine Worst
Ook lekkere dingenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehmm
Carpaccio
Thaise biefstukpuntjes
Cannalloni
Sowieso tapasMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ook echt uit zo'n pot van Hak?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat kan toch prima, wortels en doperwten door pasta met gehakt en tomaat heb ik weleens gemaakt![]()
![]()
Wat is geen gerecht ?quote:
Ik vroeg lov ook niet om een gerechtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Serieus, saus van een pakje Honig, gehakt er bij, spaghetti en dan die doperwten en wortelen!
Ik denk dat weinig mensen dat een geweldige maaltijd zouden vinden!![]()
![]()
Nee ik eet dat nooit. Gewoon vers gesneden wortel en doperwtjes van de vriezerquote:Uw ADH vitamine Worst
Pakje honig kan wel maar dan wel andere groente er doorquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
Serieus, saus van een pakje Honig, gehakt er bij, spaghetti en dan die doperwten en wortelen!
Ik denk dat weinig mensen dat een geweldige maaltijd zouden vinden!
Ja maar daar heb ik het dus niet over, ik bedoel echt uit zo'n potje, en als kliekje van de dag (of dagen) er voor!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik eet dat nooit. Gewoon vers gesneden wortel en doperwtjes van de vriezer![]()
![]()
ah zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik het dus niet over, ik bedoel echt uit zo'n potje, en als kliekje van de dag (of dagen) er voor!
mijn moeder maakte het vroeger met ketchup of curry
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is geen gerecht ?
Ik vroeg lov ook niet om een gerecht
Oh pasta met ketchup en wat geraspte kaas kan prima..
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:40 schreef Lovely het volgende:
Oh pasta met ketchup en wat geraspte kaas kan prima..
Nu ga je te ver.
Ik heb een keer in mijn studententijd meegemaakt dat iemand me belde: "Hee, kom je eten? Ik heb spaghetti klaargemaakt, maar het is te veel voor me."quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah zo
mijn moeder maakte het vroeger met ketchup of curry
Nou, prima, ik er naar toe.
Had ze net iets te veel spaghetti voor 1 persoon gekookt, gewoon kaal zonder saus.
Ik kreeg de helft er van, echt niet genoeg voor een maaltijd.
Kale spaghetti....
Ik dus: "WTF?!?"
Zij pissig, kwam met een potje Maggi, een pot suiker en een pot zout. Daar kon ik het wel mee op smaak maken.
Paar happen van genomen, toen maar gestopt.
"Ach, nu je hier toch bent, kun je me met de afwas helpen?"
Je kon de muur achter het aanrecht niet eens meer zien, zo veel afwas stond er op!
Dus ik was gelokt om lekker samen spaghetti te gaan eten, maar kreeg maar een paar happen kale pasta en moest daarna die teringlading afwas voor haar doen.
Hee, ik spreek je wel weer he! Doeidoei!
![]()
![]()
Mensen die niet kunnen kokenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat weinig mensen dat een geweldige maaltijd zouden vinden!![]()
![]()
wtf...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een keer in mijn studententijd meegemaakt dat iemand me belde: "Hee, kom je eten? Ik heb spaghetti klaargemaakt, maar het is te veel voor me."
Nou, prima, ik er naar toe.
Had ze net iets te veel spaghetti voor 1 persoon gekookt, gewoon kaal zonder saus.
Ik kreeg de helft er van, echt niet genoeg voor een maaltijd.
Kale spaghetti....
Ik dus: "WTF?!?"
Zij pissig, kwam met een potje Maggi, een pot suiker en een pot zout. Daar kon ik het wel mee op smaak maken.
Paar happen van genomen, toen maar gestopt.
"Ach, nu je hier toch bent, kun je me met de afwas helpen?"
Je kon de muur achter het aanrecht niet eens meer zien, zo veel afwas stond er op!
Dus ik was gelokt om lekker samen spaghetti te gaan eten, maar kreeg maar een paar happen kale pasta en moest daarna die teringlading afwas voor haar doen.
Hee, ik spreek je wel weer he! Doeidoei!
Uw ADH vitamine Worst
Andere keer moest ik haar vibrator repareren!quote:Los contactje.
Ja, en toen ik dat ding eenmaal gerepareerd had, wilde ze wel meer.
Ehhh...haar jaloerse ex (ouwe kameraad van me die nogal wat problemen in zijn hoofd had) had onlangs nog een baksteen door haar raam heen geflikkerd. Ga ik mijn vingers niet aan branden!![]()
![]()
ja dan voel je je behoorlijk gebruikt...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Andere keer moest ik haar vibrator repareren!Los contactje.
Ja, en toen ik dat ding eenmaal gerepareerd had, wilde ze wel meer.
Ehhh...haar jaloerse ex (ouwe kameraad van me die nogal wat problemen in zijn hoofd had) had onlangs nog een baksteen door haar raam heen geflikkerd. Ga ik mijn vingers niet aan branden!
genaaid zonder te naaienUw ADH vitamine Worst
Dat is wel erg zeg.. kon ze zelf niet gewoon eerder met de afwas beginnen
+ lamsvleesquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehmm
Carpaccio
Thaise biefstukpuntjes
Cannalloni
Sowieso tapas
+ toetjes
Ja nou, ze had er gewoon geen zin in om het zelf te doen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:55 schreef Lovely het volgende:
Dat is wel erg zeg.. kon ze zelf niet gewoon eerder met de afwas beginnen![]()
![]()
Tja snap ik wel,als het een grote berg afwas is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou, ze had er gewoon geen zin in om het zelf te doen!![]()
en misschien ook gewend om van anderen te profiterenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja snap ik wel,als het een grote berg afwas is.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Wie weet wel,sommigen zijn daar goed inquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en misschien ook gewend om van anderen te profiteren
Nee die nog niet..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je deze al geprobeerd?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Denk ik hahaMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zal die eens proberenquote:
Ik vind zelf die aardbeien met stukjes witte chocola lekker
Die heb ik nog niet gehadquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal die eens proberen
Ik vind zelf die aardbeien met stukjes witte chocola lekker![]()
was laatst 1+1 gratis.. heb alleen maar lemon cheesecakesmaak gekochtSmile, it's free therapy.![]()
optimel met hun zoetstoffenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je deze al geprobeerd?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Uw ADH vitamine Worst
Enige wat ik aan zoetstoffen goed vind is stevia, maar dat schijnt een wat bittere bijsmaak te hebben die met een beetje suiker gecompenseerd wordt!![]()
![]()
had een keertje optimel met koffiesmaak gekocht![]()
het zurige van yoghurt met in verste verte een beetje koffiesmaak, wat een afgang
kunnen beter optyfmel noemenUw ADH vitamine Worst
Terechte klachtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
had een keertje optimel met koffiesmaak gekocht![]()
het zurige van yoghurt met in verste verte een beetje koffiesmaak, wat een afgang
kunnen beter optyfmel noemen![]()
Waarom niet twee van die smaak dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehad![]()
was laatst 1+1 gratis.. heb alleen maar lemon cheesecakesmaak gekocht
Omdat lemon (cheesecake) mijn favo smaak is!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom niet twee van die smaak dan?![]()
Citroen-meringuetaart vind ik ook
Oh haiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoe is het met mijn schatjes hier?I'm surrounded by morons!
Goed genoegquote:
quote:
Winkels nemen maatregelen tegen oase-prikkers: 'Het is zo irritant
https://www.rtl.nl/nieuws(...)B2_EiBeW-Mqx6EEX0owAMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Lolmaken ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze verbieden ook alle leuke dingen, zeg
Dacht dat je een beetje spanking wel leuk vond...quote:I'm surrounded by morons!
* Fogel geeft grees een tik op der linkerbilquote:I'm surrounded by morons!
Jeetje, dat """probleem""" speelt nog steeds dus ... al een jaar of 4?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:37 schreef Lovely het volgende:
Winkels nemen maatregelen tegen oase-prikkers: 'Het is zo irritant
https://www.rtl.nl/nieuws(...)B2_EiBeW-Mqx6EEX0owA![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel geeft grees een tik op der linkerbil![]()
zo in het openbaar?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dacht dat je een beetje spanking wel leuk vond...![]()
![]()
![]()
Doe efkes fris johquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dacht dat je een beetje spanking wel leuk vond...Werewolf
Nee, da's een plicht.quote:I'm surrounded by morons!
Heb je daar problemen mee?quote:
Proost daarop!quote:
Correct.quote:I'm surrounded by morons!
Wel langer denk ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Jeetje, dat """probleem""" speelt nog steeds dus ... al een jaar of 4?
Maar is ook fijn om daar in te prikken.. net zoals bubbeltjes plastic kapot knappen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel langer denk ik
Maar is ook fijn om daar in te prikken.. net zoals bubbeltjes plastic kapot knappen
Thuis. Niet in een winkel.![]()
quote:
Ja logisch; dan is het woensdag!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
ik wil morgen wel weer een andere, dat snap je wel he?![]()
![]()
ik kan geen garanties gevenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:49 schreef maily het volgende:
[..]
ik wil morgen wel weer een andere, dat snap je wel he?Uw ADH vitamine Worst
In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
als iets er te goed uitziet om waar te zijn dan is dat meestal ook zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:53 schreef Lovely het volgende:
In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: