Wat zou je er wel voor willen hebben?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als dit zo blijft zoek ik wel een organisatie die het goed kan gebruiken inderdaad
Dit is niet altijd waar hoor. Ik heb afgelopen jaar ook regelmatig gezegd dat ik niks wilde (wilde dan ook eigenlijk geen appjes en zeker geen telefoontjes). Ik vond het echt ruk als dat genegeerd werd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 03:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook al zegt ze van niet (wil niemand tit last zijn) zal ze het vast leuk vinden. Jullie kunnen het toch goed vinden met elkaar? Zeg je gewoon dat je het niet voor haar doet maar voor jezelf 😉
Wat zou je er wel voor willen hebben?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als dit zo blijft zoek ik wel een organisatie die het goed kan gebruiken inderdaad
Natuurlijk, jij zat in een hele andere situatie. Maar ik schatte meer in dat oma niemand tot last wil zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit is niet altijd waar hoor. Ik heb afgelopen jaar ook regelmatig gezegd dat ik niks wilde (wilde dan ook eigenlijk geen appjes en zeker geen telefoontjes). Ik vond het echt ruk als dat genegeerd werd.
Ik heb echt momenten gehad dat ik zelfs het krijgen van een appje te veel en te zwaar vond. Last had van de druk om te reageren. Of moeten bedenken wat ik nou toch eens kon antwoorden op die moeilijke vragen.
Niet dat oma heeft wat ik had, maar even voor het andere perspectief.
Dat weet ik eigenlijk niet, maar dit ging om alles, dus machine met zo’n 11 accessoires. De goedkoopste klopper is al duurder.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat zou je er wel voor willen hebben?
Mogguh.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit is niet altijd waar hoor. Ik heb afgelopen jaar ook regelmatig gezegd dat ik niks wilde (wilde dan ook eigenlijk geen appjes en zeker geen telefoontjes). Ik vond het echt ruk als dat genegeerd werd.
Ik heb echt momenten gehad dat ik zelfs het krijgen van een appje te veel en te zwaar vond. Last had van de druk om te reageren. Of moeten bedenken wat ik nou toch eens kon antwoorden op die moeilijke vragen.
Niet dat oma heeft wat ik had, maar even voor het andere perspectief.
Het zijn lange dagen in zo'n ziekenhuis.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:30 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit nu dus ook weer lekker want m'n ma wil absoluut niet dat ik bij oma op bezoek ga in het ziekenhuis, oma zelf zegt dat we vooral niet allemaal ineens langs hoeven te komen, en m'n tantes willen dat er op elk bezoekuur iemand is (dwz drie keer per dag).
Ben er nog niet uit wat ik ga doen. M'n moeder negeren sowieso. Maar verder geen idee in hoeverre oma bezoek nou leuk vindt of niet
Het komt wel dichtbij zoquote:Villa Gesell: del 19 al 24 de diciembre 1 Doble y 1 Single, 1 Depto con un dormitorio, Apart Dubrovnik con desayuno.
Vinted werkt echt veel beter bij kleding!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn sneakers hebben veel views maar geen bod.
Wordt kringloop
Waarom heeft je moeder hier zo'n sterke mening over? Heb je daar enig idee van?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:10 schreef Tele6 het volgende:
Belt m'n moeder om me nogmaals te vertellen dat ik echt niet naar oma moet gaan dit weekend. Manmanmanmanman
Maar jij gaat toch ook wel eens zomaar naar oma?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:10 schreef Tele6 het volgende:
Belt m'n moeder om me nogmaals te vertellen dat ik echt niet naar oma moet gaan dit weekend. Manmanmanmanman
Denk 2 redenen:quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Waarom heeft je moeder hier zo'n sterke mening over? Heb je daar enig idee van?
Zou lekker zelf je oma bellen en vragen wat zij wil. Als je wel gaat, hoef je dat je moeder ook niet per se te vertellen toch?
En anders ga je vanmiddag - dan ben je niet in het weekend geweest![]()
Nu ff een tuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:42 schreef Blues het volgende:
Dat was dan ook een drukke ochtend.😘 met veel info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ff een tuk.
Na hele ochtend in mn zkh voor bovenstaande, op t strand gebruncht.
We zijn kapot
Het heeft ook met de bestraling vd prostaat te maken, die kan de endeldarm beschadigd hebben, er kunnen verklevingen zitten, dit ziet hij pas als de buik open is en je kan levenslang darmproblemen houden waarbij je chronisch aan de diarree bent.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach wat jammer dat de stoma nog even moet blijven. Maar 50% is in dit geval best wel weinig om dat risico te nemen.
Hopelijk werkt de fysio ook om een betere conditie op te bouwen dat over een paar maanden blijkt dat stoma weg wel kan.
Heftig weer voor jullie.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:11 schreef Blues het volgende:
Ja en wel wat teleurstelling ook.
Even verwerken, je hoopt toch altijd op wat positiever nws qua stoma opheffen. Maar toen ie uitlegde welke complicaties dan en waarom en minder dan 50% kans van slagen, is het nog steeds beter van niet.![]()
Als het rustig is in zijn buik, zijn we samen best een goed routineus stoma-team geworden.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heftig weer voor jullie.
Is die stoma nu wel wat beter te handelen voor jullie?
Ik dacht ook aan die lactose. Dat werkt ook lekker tegen natuurlijk. Lastig hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Als het rustig is in zijn buik, zijn we samen best een goed routineus stoma-team geworden.
Regelmatig heeft ie wel flink darmpijn en diarree en dat is kut. Komt dus ook door die verklevingen en toch teveel lactose zo af en toe. Meest vd tijd gaat t best oké.
Net een vakantie foto gedeeld met degenen met wie in Valencia waren. In koets een rondrit en voor het paleis.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Christus te paard, dodental in Spanje blijft maar stijgen, NOS meldt al 155. En ik dacht dat ik hoos-weer had 2 weken terug
Noodweer in Spanje is blijkbaar wereld nieuws in Nederland. En blijkbaar heel belangrijk, aangezien alle kranten er mee vol staan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Christus te paard, dodental in Spanje blijft maar stijgen, NOS meldt al 155. En ik dacht dat ik hoos-weer had 2 weken terug
Misschien omdat Nederlanders daar een huis hebben…quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Noodweer in Spanje is blijkbaar wereld nieuws in Nederland. En blijkbaar heel belangrijk, aangezien alle kranten er mee vol staan.
Van al het andere natuurgeweld in minder rijke landen, die wat verder weg liggen, hoor je niets. Misschien een klein krantenkopje op pagina 3. Geeft een lekker verdraaide kijk op de wereld zo.
Yep, maar dat is normaal. Oorlog in Yemen, hoor je pas sinds kort af en toe wat van, sinds de scheepsroutes onder vuur liggen, dat Saudi daar al jaren huishoud, nada, hoor/lees je niets van.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Noodweer in Spanje is blijkbaar wereld nieuws in Nederland. En blijkbaar heel belangrijk, aangezien alle kranten er mee vol staan.
Van al het andere natuurgeweld in minder rijke landen, die wat verder weg liggen, hoor je niets. Misschien een klein krantenkopje op pagina 3. Geeft een lekker verdraaide kijk op de wereld zo.
Alles onder controle! Nu nog een paar dagen tijd voor was sociale dingen hier en dan woensdag op pad. Zin in.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, is alles onder controle bij jullie? Werkdingen af en iedereen uitgeslapen?
Het hemd is nader dan de rok. En dat is meer cultureel dan in kilometers.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:45 schreef z80 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik had niet anders van jullie verwachtquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Alles onder controle! Nu nog een paar dagen tijd voor was sociale dingen hier en dan woensdag op pad. Zin in.
Hoe gaat het met jouw werk? Je eerste week goed doorgekomen begreep ik, maar vind je het ook leuk? Is het iets voor langere tijd? En JFlip gaat van baan veranderen toch?
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
My oh myDit is toch geen uitjes organiseren zeg
Geven ze wel sneeuwgarantie af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat wel. Maar ja kom daar maar eens omquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geven ze wel sneeuwgarantie af?
Vanavond vertelde een vriendin dat ze op de radio iemand had horen zeggen over een band “deze band was populair in de jaren 10”…..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:23 schreef Queller het volgende:
Zojuist gekeken op Net 5 - "The Greatest Hits: met stip op 1" De jaren '80. Wat is het toch bijzonder dat je hoofd in zo'n half uurtje naadloos teruggaat naar 40 jaar geleden. In vind me dat toch soms zalig
Ik zou geen band uit de jaren '10 kunnen noemen. Het klinkt ook wel vrij gekquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanavond vertelde een vriendin dat ze op de radio iemand had horen zeggen over een band “deze band was populair in de jaren 10”…..ze was er helemaal
![]()
van
Voor ons wel, maar wanneer je nu 20 bent was je in de jaren 10 waarschijnlijk fan van die band (was van die man die vorige week in brazilie van een balkon viel)quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:27 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zou geen band uit de jaren '10 kunnen noemen. Het klinkt ook wel vrij gek
Zeker!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor ons wel, maar wanneer je nu 20 bent was je in de jaren 10 waarschijnlijk fan van die band (was van die man die vorige week in brazilie van een balkon viel)
Ik zou hem (en zijn band) ook weer moeten opzoekenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Zeker!
(en ik weet ook niet wie er van een balkon is gevallen)
En ik weet dat dat niet in Brazilie, maar in Buenos Aires was. Het komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Zeker!
Liam Payne, van One Direction. Harry Styles is ook een voormalig lid en zijn roem als solo-artiest is tot grote hoogte gestegen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Zeker!
Dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:23 schreef Queller het volgende:
Zojuist gekeken op Net 5 - "The Greatest Hits: met stip op 1" De jaren '80. Wat is het toch bijzonder dat je hoofd in zo'n half uurtje naadloos teruggaat naar 40 jaar geleden. In vind me dat toch soms zalig
Doorbreken is ook ingewikkeld. Morgen heb ik een Hele Lange Dag (ik begin rond de middag en ik hoop om 5 uur in de ochtend te slapen.) en dan moet ik zondag ook weer maar ben ik zondag waarschijnlijk dusdanig naar de getver dat ik om 21:00 wel slaap = maandag om half 6 wakkerquote:
Ik kan van beide geen nummer noemen, maar als ik iets hoor zal ik waarschijnlijk zeggen "oh die"quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:41 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken nog steeds geen enkel nummer van One Direction, maar Harry Styles ging twee jaar geleden zelfs niet aan mij voorbij.
Fijne vakantie en goeie reis!quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:39 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Vrij! Afgelopen jaren ook altijd vrijdag wel vrij van kantoorwerk, maar wel werkdag van liefste en dat betekende ook altijd veel werk voor mij wat per se op tijd af moest zijn enzo.
Ja vast wel, maar ik ben dus nog lang niet weg hè? Halverwege volgende week gaan we op pad.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fijne vakantie en goeie reis!
Laat je af en toe iets horen van onderweg?
Succesquote:Op vrijdag 1 november 2024 07:40 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 zit in de trein op weg naar nieuwe werk![]()
Zag laatst een meid bij beste zangers, Rikie (moest steeds aan tante Rikie van de Zwarte Cross denken), nog nooit van haar en dr band gehoord. Lieten ze wat nummers horen en toen had ik echt iets van "oh, is dat nummer gewoon van een Nederlandse band?"quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Wbt (veel) muziek zit ik op één lijn met @:derLudolf heb veel de radio aan, hoor van alles en veel is leuk maar van wie en hoe het heet, geen flauw idee.
Coldplay bestaat toch al langer? Maroon 5, daar kochten we een CD van toen ex en ik onze eerste reis door Argentinië maakten in 2004, voor in de huurautoquote:Op vrijdag 1 november 2024 00:13 schreef Tele6 het volgende:
Eigenlijk kan ik me weinig bands uit de 10s herinneren en vooral veel solo-artiesten.
Naast One Direction hoorde je Imagine Dragons vaak. Coldplay. Muse. Maroon 5, Panic at the disco. OneRepublic (maar die herken ik nooit, zo generieke muziek).
Het was het zeker waardquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer thuis. Niet voor niets gegaan. Ik ben nu een soort testcase. Er was wat vernieuwd in het productieproces en mensen hadden daar wat vage opmerkingen over en die van mij maakten het wat duidelijker. Krijg volgende week nog een paar en over een maandje àlles evalueren.
@:sarabi twee uur is nog lang genoeg maar vijf uur is de hel (zonder fiets). Maar was het wel waard? Lijkt me weer iets engs
Gaafquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:24 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisteren naar de opening van Danse Macabre in de Efteling geweest. Voordat we wegreden zagen we wachttijden tussen de 4 en 5 uur, maar dat bleek gelukkig uiteindelijk iets minder dan 2 uur te zijn. De wachtrij was ook echt al heel tof met acteurs en mooie decoratie. Ik weet alleen niet of ik ooit nog merchandise durf te kopen daarde medewerkers moet nors en kortaf doen en ik durfde niet om een tasje te vragen
![]()
Maar de attractie is echt heel gaaf, later op de dag zijn we nogmaals in de wachtrij gaan staan. In het donker was alles nog mooier.
Sterktequote:Op vrijdag 1 november 2024 09:32 schreef z80 het volgende:
Vrije dag vandaag. Of eigenlijk ook niet. Vandaag is het aller heiligen. En daar valt sint-juttemis ook onder.![]()
Dus moeten vandaag alle klussen af die uitgesteld zijn.
Ik zei het toch, als zelfs ik het kan, kan iedereen hetquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had net voor het eerst een telefoondienst die me echt makkelijk af ging. Er was zo 2,5 uur voorbij. Ging echt lekker.
Ik vermaak me er echt mee. Ik had een beetje een flow. En ik begin de collega's ook te kennen dus ik snap nu beter met wie ik chat.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zei het toch, als zelfs ik het kan, kan iedereen hetLeuk dat het bevalt! Ik "mis" het zelfs, zo af en toe, zeker de onderlinge chat in Dagelijks
Lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had net voor het eerst een telefoondienst die me echt makkelijk af ging. Er was zo 2,5 uur voorbij. Ging echt lekker.
Ik vind haar goedquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zag laatst een meid bij beste zangers, Rikie (moest steeds aan tante Rikie van de Zwarte Cross denken), nog nooit van haar en dr band gehoord. Lieten ze wat nummers horen en toen had ik echt iets van "oh, is dat nummer gewoon van een Nederlandse band?"
Suc777777quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:40 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 zit in de trein op weg naar nieuwe werk![]()
Zo’n zedige …op het voorhoofd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Alternatieve plekjes aanwijzen aan mnX
Ja niets mis mee.quote:
Tip van Flipquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vermaak me er echt mee. Ik had een beetje een flow. En ik begin de collega's ook te kennen dus ik snap nu beter met wie ik chat.
Ben erg blij met je tip
quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:40 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Tip van Flip.
En ja, dat is mijn huidige niveau deze vrijdagmiddag.
Jij ook nog aan het werk?quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:40 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Tip van Flip.
En ja, dat is mijn huidige niveau deze vrijdagmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |