Ik heb niet eens okseltoilet gehad, maar een paar klieren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel een paar aanwijzen?
Maar wat doen de klieren met de vaccinatie? En hoe doen ze dat met iemand die beide kanten okseltoilet heeft gehad? Bil? Been? Yolo en toch in arm?
Lollig, quote van een stukje verderquote:Voorkom wondjes; wees voorzichtig met alles waaraan u zich kunt prikken. Draag bijvoorbeeld bij werk in de tuin handschoenen en laat bij voorkeur geen bloed of infuus prikken aan de aangedane arm.
Wonderlijk wel.quote:Bloeddrukmetingen en bloed afnames aan de geopereerde arm zijn toegestaan.
quote:Na de operatie is het verstandig geen infuus te laten inbrengen, geen bloedafname of injecties te laten verrichten en geen bloeddruk te laten meten aan de geopereerde arm.
Jaaaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:37 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Sarabi vanavond komt de talkshow van Humberto vanuit de Efteling nav iets nieuws (en engs geloof ik) daar.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb niet eens okseltoilet gehad, maar een paar klieren.
Ik denk eigenlijk dat een vaccinatie niet moet uitmaken, maar het gaat om kans op het ontstaan van lymfoedeem en infectiegevoeligheid.
Quote van een ziekenhuis
[..]
Lollig, quote van een stukje verder
[..]
Wonderlijk wel.
Ander ziekenhuis
[..]
Spannend dus nog even! Duimen blijven werken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:31 schreef Candaasje het volgende:
Ik lees zo nog even terug, maar bedankt voor alle succeswensen! Ik had een leuke dag!![]()
Waarschijnlijk volgt er groen licht, maar er moest nog even geëvalueerd worden met een paar mensen. Dus ik hoor het… morgen!![]()
Nu kapot moe wel
Heb je wat tijd om uit te rusten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:31 schreef Candaasje het volgende:
Ik lees zo nog even terug, maar bedankt voor alle succeswensen! Ik had een leuke dag!![]()
Waarschijnlijk volgt er groen licht, maar er moest nog even geëvalueerd worden met een paar mensen. Dus ik hoor het… morgen!![]()
Nu kapot moe wel
Kan ook in je been mocht je dat fijn vindenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik mag nog maar 1 kant want klieren weg. Dat wordt 1 heel zielige arm.
Dagelijksquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
En sowieso, voorkom wondjes? Dit in tegenstelling tot het proberen op te lopen van wondjes?
Dagelijksquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
En sowieso, voorkom wondjes? Dit in tegenstelling tot het proberen op te lopen van wondjes?
Fijn sjmijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan ook in je been mocht je dat fijn vinden
Zeg mevrouwtje, denk je dat je het t.z.t. nog kunt opbrengen om over een kerstmarkt te gaan lopen ook?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uitslapen, ontbijten (minimaal drie keer lopen voor alle heerlijkheden), saunarondje, bijkomen op de kamer, Kaffe und Kuchen (goddelijke kirschtorte ), sauna rondje, bijkomen op de kamer (momenteel), over een uurtje aanschuiven voor het diner, sauna rondje, slapen.
Al weer vergeten twee kamers te boeken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
De drie seconden dat ze in onze kamer stond voor ze zich realiseerde dat de gang normaal geen bed en twee personen (en zooi overal) bevatte…. Was een beetje ongemakkelijk
Lekker exacte wetenschap is dat weer dus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb niet eens okseltoilet gehad, maar een paar klieren.
Ik denk eigenlijk dat een vaccinatie niet moet uitmaken, maar het gaat om kans op het ontstaan van lymfoedeem en infectiegevoeligheid.
Quote van een ziekenhuis
[..]
Lollig, quote van een stukje verder
[..]
Wonderlijk wel.
Ander ziekenhuis
[..]
Storneren is alleen voor een automatische incasso. Je geeft zelf toestemming bij iDeal door op betalen te klikken. Daarna kun je het niet terugvorderen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:16 schreef AnneX het volgende:
Stiekem, Tele 😎
En ja hoor: erin getuind.
Als ieder jaar dácht mnX een auto te schorsen.
Hij bleek dus beland op een zg. intermediair(???) site.![]()
En afgerekend ook via ideal.
Uitgezocht via reviews en blijkbaar stort men wel het geld terug ¤ 64, -
Nu ingelogd op de reguliere RDW site. En ingelogd met digiD.
En dan kost schorsen ¤ 29,-
Oh bedenk mij nu: kan het gestorneerd worden indien betaald via ideal?
Of moet ik nu naar WGR?
Ik ben niet zo voorzichtig hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Lekker exacte wetenschap is dat weer dus.
Ik herinner me dat we destijds alle rozenstruiken uit de tuin van m'n tante opgegraven en meegenomen hebben. Omdat ze zich er niet meer aan mocht prikken.
Bil is de gewenste locatie. Risico op vochtophoping in de arm/armen is te groot na verwijderen van wat klieren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel een paar aanwijzen?
Maar wat doen de klieren met de vaccinatie? En hoe doen ze dat met iemand die beide kanten okseltoilet heeft gehad? Bil? Been? Yolo en toch in arm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |