Ik vond vooral de DtotDam start indrukwekkend, het stukje door de Ij-tunnel, maar daarna was het best veel afslagen, opritten en wat dorpjes. Ik denk dat ik hem indrukwekkender had verwacht of meer stukjes Amsterdam.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Qua sfeer denk ik aan de Damloop (15km), maar die is in september geloof ik.
En (halve) marathon Rotterdam/Amsterdam/Eindhoven.
Heb zelf Leiden op de planning staan maar dat is niet vanwege de sfeer.
Het wordt een epische 7H.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:20 schreef Noisecontrollers het volgende:
Lijkt erop dat het zondag nogal herfstachtig weer gaat worden bij de Zevenheuvelenloop (wind en veel regen), dat is wel even balen na al een flinke tijd droog en zonnig weer
Kou zit tussen je oren, hup naar buiten jij, vies dik mens. Hup hup, wat doe je hier nog!quote:Op donderdag 14 november 2024 10:19 schreef Evangelion het volgende:
3.5 week niet gelopen door vakantie. #viesdik
Normaal vind ik 2 dagen rust al te veel. Maar hopen dat een keer langer rust toch een beetje nuttig was voor bijkomen van spieren/pezen/botten/gewrichten.
Wel koud nu.![]()
De motor GP is verplaatst naar Barcelona geloof ik , dus wie weet de marathon ook.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:21 schreef kalinhos het volgende:
Dit is mn laatste goeie trainingsweek voor Valencia. Eergisteren looptraining 14k, vandaag looptraining en dan zondag nog 1 lange duurloop van 25 op heel rustig tempo en dan komende 2 weken rustig, alleen nog 1x een 10 op tempo.
Ik verwacht dat Valencia wel doorgaat, anders hadden ze het inmiddels wel afgelast.
Je moet ook voorbereid zijn op de regen dus zondag gewoon die 35km lopen!quote:Op donderdag 14 november 2024 09:26 schreef Sport_Life het volgende:
Zondag 35km op het programma. Ik ga m zaterdag wel doen denk ik gezien ik het weer
Zojuist mailtje gehad: het gaat door.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:55 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
De motor GP is verplaatst naar Barcelona geloof ik , dus wie weet de marathon ook.![]()
Màlaga gaat vooralsnog wel door, hoewel het daar ook behoorlijk tekeer gaat.
Leuk Quoi, wij zijn ook bij de AV blijven hangen waar we toen zo'n clinic deden naar aanloop van een evenement.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:20 schreef Quoi het volgende:
Ik heb me ingeschreven bij de plaatselijke AV (waar ik Start2Run deed afgelopen weken). Volgende week de finale: 30min lopen. Daarna hoop ik lekker elke woensdagavond mee te hobbelen.
Dit is wel de Mijlpaal der Mijlpalen. Ik had niet gedacht dat dit moment nog zou komen![]()
@:GotC Blijf eens heel! We moeten samen die 5k'tjes gaan lopen.
Het lijk er op dat de soep wederom niet zo heet is als wanneer die word opgediend.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:20 schreef Noisecontrollers het volgende:
Lijkt erop dat het zondag nogal herfstachtig weer gaat worden bij de Zevenheuvelenloop (wind en veel regen), dat is wel even balen na al een flinke tijd droog en zonnig weer
Waarschijnlijk ook nog een PR op de 5 mijl (8,04km)?quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:58 schreef Tjacka het volgende:
Vandaag voor het eerst 10 km gelopen in 1 uur en 6 minuten. Ook de eerste 5km in 31 minuten dat is ook een PR.
Dus twee prs op 1 dag![]()
#TEAMSLAK![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |