SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet eens dat je de game kon testen. Even opzoeken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:30 schreef Morri2 het volgende:
Gaat iemand hier de open beta van Monster Hunter Wilds proberen? Die zou ergens deze week van start gaan.
Ik vind het heerlijke spellen. Eigenlijk 'grindy as hell', maar ik heb er toch lol aan. Ik hoorde alleen dat deze wat meer gericht is op casual spelers en makkelijker wordt dan de voorgangers. Ik vond eerlijk gezegd Monster Hunter Rise al niet zo pittig meer, en een beetje een teleurstelling. Ik ga de beta zeker eerst spelen om te kijken of ik het iets vind.
Ik koop de laatste tijd nauwelijks spellen meer. De laatste was Baldur's Gate 3. Ik kan nergens meer echt enthousiast van worden
Deze is weer met de originele cast toch? Heb die ergens voorzichtig onderaan mn wishlist staan. Vond de verhalen met elk deel minder interessant worden, maar dit heeft weer potentie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Potdosie ik wist niet dat er een nieuwe Life is Strange was uitgekomen
Nog eentje op de backlog.
Ja schijnt een direct vervolg te zijn op de eerstequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze is weer met de originele cast toch? Heb die ergens voorzichtig onderaan mn wishlist staan. Vond de verhalen met elk deel minder interessant worden, maar dit heeft weer potentie.
ja die is erquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:53 schreef Filosoofert het volgende:
Middaaggg, is er al een Palworld topic? kan m niet vinden...
Ik heb nog plus en heb hem net opgestart. Het eerste half uurtje was leuk. Maar morgen verder. Vanavond geen tijd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:15 schreef Friday12 het volgende:
Voor plus is de beta de 28e en voor niet plus de 31e tot 3 november
400 miljoen down the drainquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)rmanent-offline.html
had wel verwacht dat ze er iig nog iets van geld uit zouden persenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
400 miljoen down the drain
Kost wat, heb je nog niks
maar wel van wat woke bullshit af en nu weer investeren in goede games.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
True Colours was tof, alleen elke keer haak ik na een tijd af omdat het te traag gaat. Iets meer skip opties oid zou welkom zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Potdosie ik wist niet dat er een nieuwe Life is Strange was uitgekomen
Nog eentje op de backlog.
ik heb net voor BG3 uitkwam BG2 nog maar weer eens op mijn Ubuntu gespeelt. Ik kon zo spelen van discquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
Kom er zojuist achter dat de originele Baldur's Gate en Baldur's Gate 2 ook door Bioware gemaakt zijn
Nooit geweten
Maar was ook mijn ding destijds, die games.
Ik denk dat ik zelfs op de PS7 ga wachten (zal de verleiding niet kunnen weerstaan om een 6 te kopen ) maar de levensduur van de eerste PS5 is mij veel te laag. Ik had de pro later verwacht. Veel later. En de prijs is inderdaad bizar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:35 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wacht wel op een prijsdrop, of de PS6.
Same. Vond dat in FFXV wel fijn, die reed automatisch. Kon je FF OST opzetten in de auto, en lekker rijden met de boyzquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf toch wel echt tergend slecht in autorijden in games
Vroeger al, nu nog.
Cyberpunk ook, ik zwalk echt over die weg heeen
Met een motor gaat t beter!
Dat was best tof jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Same. Vond dat in FFXV wel fijn, die reed automatisch. Kon je FF OST opzetten in de auto, en lekker rijden met de boyz
Volgens wiki kwam de PS4 Pro in november 2016 op de markt, 3 jaar na de release van de PS4 in november 2013.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:26 schreef wdn het volgende:
[..]
ik heb net voor BG3 uitkwam BG2 nog maar weer eens op mijn Ubuntu gespeelt. Ik kon zo spelen van disc
[..]
Ik denk dat ik zelfs op de PS7 ga wachten (zal de verleiding niet kunnen weerstaan om een 6 te kopen ) maar de levensduur van de eerste PS5 is mij veel te laag. Ik had de pro later verwacht. Veel later. En de prijs is inderdaad bizar.
Is dan ook een Afrikaans (Zulu) woordquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:07 schreef StateOfMind het volgende:
Ubuntu klinkt als een of andere Afrikaanse stam
Back street's back ALLRIGHT!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Same. Vond dat in FFXV wel fijn, die reed automatisch. Kon je FF OST opzetten in de auto, en lekker rijden met de boyz
Om te compenseren maken ze de ps5 pro nog duurder!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Obv de vergelijkings filmpjes van DF is het ook maar een matige upgrade tot nu toe vergeleken bij de ps4 pro.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens wiki kwam de PS4 Pro in november 2016 op de markt, 3 jaar na de release van de PS4 in november 2013.
Dus wat dat betreft komt de PS5 Pro later na de release van de PS5 (november 2020)
Ik moet zeggen dat mijn base PS4 van destijds wel meeviel qua herrie, ook op hete zomerdagen (waar het in de woonkamer uiteindelijk 29 tot 30 graden kon worden) maakte ie weinig lawaai.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:08 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Obv de vergelijkings filmpjes van DF is het ook maar een matige upgrade tot nu toe vergeleken bij de ps4 pro.
En de ps4 pro had nog als USP dat het geluid van de console niet meer gelijk stond aan een Boeing 747
quote:Metaphor: ReFantazio
Metaphor is a game that isn't quite like anything else, even Persona
9
Hulkenberg???quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:43 schreef Ludachrist het volgende:
Metaphor is mij te woke, en er zitten geen lekkere wijven in. 0/10.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:53 schreef FlippingCoin het volgende:
https://www.metacritic.com/game/dragon-age-the-veilguard/
Review bombed of wel serieus flawed?
Black Ops 6 wilde ik halen, maar ja de PS Disc Drive is nergens meer beschikbaar en mijn order staat nu op 31-12.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Gran Turismo 7 gehaald, daar is niet zoveel ophef rond.
Oh lame Ik had die direct besteld toen en staat al even te wachten nu.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Black Ops 6 wilde ik halen, maar ja de PS Disc Drive is nergens meer beschikbaar en mijn order staat nu op 31-12.
Bijna alles is 20 euro duurder dan fysiek.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh lame Ik had die direct besteld toen en staat al even te wachten nu.
Ia die digital veel duurder?
Jaquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bijna alles is 20 euro duurder dan fysiek.
Yep ik ook.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja
Ben echt bang dat de ps6 digital only wordt.
Ja en straks gaan ze dan schermen met de digital/physical sales om helemaal geen disc drive te releasen, natuurlijk zonder mee te nemen dat sommige games heel beperkt fysiek uitkomen en mensen geen disc drive kunnen halen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yep ik ook.
Als je genoeg Disc Drives hebt of een bundel hebt met een disc drive is er niks aan de hand. Nu hebben veel mensen geen mogelijkheid om hun fysieke games te spelen.
vraag mij af of dat mag in de EU, of dat ze dan ook gaan forceren dat er andere partijen mogen verkopen via eigen digitale stores.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:01 schreef Friday12 het volgende:
Als ze digital only worden hebben ze 100% de monopoly op een platform. Dit lijkt mij echt super kut
Omdat Steam beseft dat de beste manier om piracy tegen te gaan met goede service te komen..quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vraag mij af of dat mag in de EU, of dat ze dan ook gaan forceren dat er andere partijen mogen verkopen via eigen digitale stores.
Maar geen goed vooruitzicht nee. Al werkt het op PC wel goed met Steam.
I know, digital is natuurlijk enorm makkelijk. Je verkoopt natuurlijk alleen maar licenties. Bij fysieke games merk je ook al steeds meer dat je alleen maar een licentie koopt en zonder internet niks meer kan doen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en straks gaan ze dan schermen met de digital/physical sales om helemaal geen disc drive te releasen, natuurlijk zonder mee te nemen dat sommige games heel beperkt fysiek uitkomen en mensen geen disc drive kunnen halen.
Ik zag die cijfers laatst al opduiken met 74% digital sales of zo.
Staan ze continu te laden ook al zijn ze vol?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:00 schreef CoExist het volgende:
Ik heb een probleem met mijn originele PS5 controllers. Ik krijg bij beide met 20 minuten spelen al de melding dat ze leeg zijn.
Ik heb deze controllers nu bijna 4 jaar en laad ze normaal op via dat originele Sony dockingstation.
Iemand een idee of zijn ze gewoon versleten?
Black Ops 6 speelt echt heerlijk weg 👌quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Black Ops 6 wilde ik halen, maar ja de PS Disc Drive is nergens meer beschikbaar en mijn order staat nu op 31-12.
59,99 nu bij Bol. Probleem is meer dat mijn Disc Drive nu niet zie komen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Black Ops 6 speelt echt heerlijk weg 👌
Ik speel die op de X, want Game Pass
Je hebt de Pro besteld en ook geen gewone PS5 meer?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
59,99 nu bij Bol. Probleem is meer dat mijn Disc Drive nu niet zie komen.
PS5 staat hier nog, maar ja je wilt natuurlijk volledig overgaan op de Pro.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt de Pro besteld en ook geen gewone PS5 meer?
Ik wacht op een prijsdrop.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
PS5 staat hier nog, maar ja je wilt natuurlijk volledig overgaan op de Pro.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is maar wat je lekker vindt he.
Dat dockingstation stopt met laden als de controllers vol zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Staan ze continu te laden ook al zijn ze vol?
Ik doe de stekker van de Dock er namelijk alleen in als ik controllers ga laden. Allebei mijn controllers werken gewoon nog na 4 en 2 jaar. De launch controller gebruik ik nog steeds veel.
je kan ook nieuwe batterij erin doen als je een beetje handig bent.quote:Op zondag 3 november 2024 08:11 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dat dockingstation stopt met laden als de controllers vol zijn.
Ben gister wat aan het prutsen geweest met resetten en andere kabels proberen maar dat heeft niet geholpen.
Ik heb maar 2 nieuwe originele controllers gekocht.
Ohquote:Op zondag 3 november 2024 00:16 schreef Drankster het volgende:
Cex geeft ¤302 cash voor een launch PS5 zonde controller(?) en zonder doos. Zal 7-11 wel veranderen vermoed ik.
Ik ga mijn launch PS5 morgen inleveren bij Cex, keep you posted.quote:Op zondag 3 november 2024 09:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh
Maar ik moet werken de aankomende dagen.
Kijk, en dat is dus vaak het hele punt. Het toevoegen is iets kleins en kan iets fijns zijn voor een handvol spelers. En da's helemaal prima toch?quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag toch Dragon Age Veilguard gekocht en geen spijt van tot nu toe.
Heb er nu een uur of 3-4 in zitten.
Ja, in het begin moet je je pronouns kiezen , maar daarna heb je daar geen last meer van in dialogen en zo.
Over die gender surgery scars was ook een hoop ophef over, maar als je dat niet opzoekt bij je character creation dan kom je dat ook niet tegen.
Dus ik heb gewoon een bad ass dude gemaakt en dat was het.
Geen gender/pronouns bullshit meer tegen gekomen.
Ik begin altijd met te denken dat ik de evil guy ga spelen... om dan vervolgens bang te zijn dat ik iets mis en sloop en toch de goede dialoog opties te kiezenquote:Grafisch ziet het ook prima uit (speel op performance mode).
Combat is ook prima.
Laatste online punt van kritiek is dat je qua dialoog opties blijkbaar geen evil persoon kan spelen.
Persoonlijk vind ik dat geen probleem, want ik speel toch altijd de good guy
quote:Kortom, een hoop online gejank om niks eigenlijk.
En dat komt uit het toetsenbord van iemand die normaal gesproken een broertje dood heeft (😱 RIP ) aan wokeness, gender bullshit en pronouns en zo.
Dat gevoel had ik met de graphics uit de trailer al, te cartooney Disney.quote:Op maandag 4 november 2024 09:51 schreef 2dope het volgende:
Afgelopen weekend een paar uur in Dragon Age Veilguard gestoken. Volgens de Frontpage word je "doodgegooid met woke/LHBT-propaganda", ik ben slechts level 12 dus misschien komt het nog maar tot nu toe weinig gemerkt eigenlijk.
Ik vind de game zelf niet super, het is me iets te fantasy-ish, Disney-ish, vrolijke kleurtjes en Pixar-personages, oppervlakkige persoonlijkheden, hak-op-de-tak-verhaal. Combat en looten is wel vermakelijk. Wat ik dan weer kut vind zijn 'wapen cosmetics' i.p.v. gewoon een nieuw wapen vinden en dat je die dan ook daadwerkelijk vasthoudt (ter verduidelijking, je kiest dus een "skin" voor je wapens, bijv. een 2handed warhammer skin, en als je dan een beter wapen vindt, bijv. een gruwelijke 2h battle axe, dan behoud je gewoon die warhammer qua uiterlijk en gaan alleen je stats erop vooruit)
Ja sommige vrienden van mij zijn ook lyrisch. En het ziet er (ondanks de wat 'vrolijke' art stijl) ook echt wel goed uit en het voelt 'polished', combat zit prima in elkaar, companion abilities gebruiken die elkaar aanvullen is leuk gedaan. Verhaal trekt me alleen niet zo en ik vind de dialogen vrij 'cringe', het is ook allemaal zo veilig qua gesprekskeuzes. In DA:O had je een stuk gedurfdere dialoogkeuzes.quote:Op maandag 4 november 2024 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik met de graphics uit de trailer al, te cartooney Disney.
Het trok me niet direct.
Vriendin van me is MEGA DA fan (alle spellen, boeken, 4u durende powerpoint voor ons) en die is er toch echt wel weer weg van. Die heeft een week vrij genomen om te spelen
Cohcarnage de meeste lieve en politiek correcte streamer, zei dat de dialogen waren geschreven alsof er continue tegen je gepraat wordt alsof je een klein kind bent.quote:Op maandag 4 november 2024 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, en dat is dus vaak het hele punt. Het toevoegen is iets kleins en kan iets fijns zijn voor een handvol spelers. En da's helemaal prima toch?
Het is de media (en het bedrijf vaak zelf) wat er mee weg rent om goedkoop te scoren en hoppa, dan ligt de focus er op en krijg je die ellenlange discussies vol haat. Terwijl het zo iets kleins is, en prima te skippen.
[..]
Ik begin altijd met te denken dat ik de evil guy ga spelen... om dan vervolgens bang te zijn dat ik iets mis en sloop en toch de goede dialoog opties te kiezen
[..]
Maar je companions kunnen niet dood in combat, beetje lame. Dat maakt het wel makkelijk toch?quote:Op maandag 4 november 2024 09:51 schreef 2dope het volgende:
Afgelopen weekend een paar uur in Dragon Age Veilguard gestoken. Volgens de Frontpage word je "doodgegooid met woke/LHBT-propaganda", ik ben slechts level 12 dus misschien komt het nog maar tot nu toe weinig gemerkt eigenlijk.
Ik vind de game zelf niet super, het is me iets te fantasy-ish, Disney-ish, vrolijke kleurtjes en Pixar-personages, oppervlakkige persoonlijkheden, hak-op-de-tak-verhaal. Combat en looten is wel vermakelijk. Wat ik dan weer kut vind zijn 'wapen cosmetics' i.p.v. gewoon een nieuw wapen vinden en dat je die dan ook daadwerkelijk vasthoudt (ter verduidelijking, je kiest dus een "skin" voor je wapens, bijv. een 2handed warhammer skin, en als je dan een beter wapen vindt, bijv. een gruwelijke 2h battle axe, dan behoud je gewoon die warhammer qua uiterlijk en gaan alleen je stats erop vooruit)
Dat van die dialogen kom ik idd in wel meer recensies tegen. Zonde.quote:Op maandag 4 november 2024 10:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja sommige vrienden van mij zijn ook lyrisch. En het ziet er (ondanks de wat 'vrolijke' art stijl) ook echt wel goed uit en het voelt 'polished', combat zit prima in elkaar, companion abilities gebruiken die elkaar aanvullen is leuk gedaan. Verhaal trekt me alleen niet zo en ik vind de dialogen vrij 'cringe', het is ook allemaal zo veilig qua gesprekskeuzes. In DA:O had je een stuk gedurfdere dialoogkeuzes.
Que? Diga me gilipollo!quote:
Wat, de Philips Diga van Galileo?quote:
https://x.com/SophiaNarwitz/status/1852781920674799805quote:Op maandag 4 november 2024 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat van die dialogen kom ik idd in wel meer recensies tegen. Zonde.
Voor mij niet iig.quote:Op maandag 4 november 2024 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
Maar mensen als we deze PS5 pro filmpjes kijken, is het dan echt het geld waard?
Het draait allemaal wat beter..maar 800 euro
Voor mij wel, ik wil m'n PS5 games op de best mogelijk manier spelen zonder een PC te hoeven aanschaffen. Ik heb weinig andere hobbies en kan het prima missen.quote:Op maandag 4 november 2024 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
Maar mensen als we deze PS5 pro filmpjes kijken, is het dan echt het geld waard?
Het draait allemaal wat beter..maar 800 500 euro
Hoezo geen PC dan ? PS + PC is ideale combo.quote:Op maandag 4 november 2024 14:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Voor mij wel, ik wil m'n PS5 games op de best mogelijk manier spelen zonder een PC te hoeven aanschaffen. Ik heb weinig andere hobbies en kan het prima missen.
M'n huidige PS5 sinds launch elke dag aan wel een paar uur aa en dat gaat de Pro tot de PS6 ook doen. Aangezien ik al jaren geen discs meer heb gekocht boeit het mij niet dat ie digital only is.
Ik heb in 2012 game PC gekocht en had meer (drivers) gezeik dan dat ik echt goed relaxed kon gamen. Toen wel gemerkt dat ik meer een plug and play bank gamer ben dan een bureaustoel gamer.quote:Op maandag 4 november 2024 14:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hoezo geen PC dan ? PS + PC is ideale combo.
Een PC kan je op je TV aansluiten, dualshock 4 eraan (of 5), en dan is het letterlijk plug en play.quote:Op maandag 4 november 2024 14:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb in 2012 game PC gekocht en had meer (drivers) gezeik dan dat ik echt goed relaxed kon gamen. Toen wel gemerkt dat ik meer een plug and play bank gamer ben dan een bureaustoel gamer.
Nee.quote:Op maandag 4 november 2024 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
Het draait allemaal wat beter..maar 800 euro
Dat zal nagenoeg niet gebeuren denk ikquote:Op maandag 4 november 2024 16:02 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik denk dat het pas interessant wordt als het een keuze wordt tussen 30 fps en 60 fps in toekomstige titels.
Die keuze tussen 30fps en 60fps is er toch al lang, iig sinds de PS4 Pro.quote:Op maandag 4 november 2024 16:02 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik denk dat het pas interessant wordt als het een keuze wordt tussen 30 fps en 60 fps in toekomstige titels.
Een paar grafische details meer of minder zie ik toch niet als ik eenmaal speel.
Hoewel ik nu een disc ps5 heb denk ik niet dat ik die nog ga missen, koop meestal games in de sale op de ps store.
kan mij niet voorstellen dat dit fijn speelt eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:02 schreef MMaRsu het volgende:
Age of Empires II - Definitive Edition waarschijnlijk naar PS5
[ afbeelding ]
RTS games spelen al jaren fantastisch op consoles. Voor zover ze er zijn dan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kan mij niet voorstellen dat dit fijn speelt eigenlijk?
Met de hoeveelheid shortkeys die je gebruikt in aoe2 en de snelheid waarmee je de muis moet gebruiken
Age of Empires IV, II en Mythology Retold zijn meer dan prima te spelen op de Series X icm controller. Eens, je haalt niet de snelheid als met shortkeys op een toetsenbord maar voor de meeste hoeft dat ook niet zoals bij mij.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kan mij niet voorstellen dat dit fijn speelt eigenlijk?
Met de hoeveelheid shortkeys die je gebruikt in aoe2 en de snelheid waarmee je de muis moet gebruiken
dit is echt sloom als je wat pro's vergelijkt op de pcquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
RTS games spelen al jaren fantastisch op consoles. Voor zover ze er zijn dan.
Denk aan Two Point Hospital. Geen RTS, maar wel dezelfde opzet.
The Battle for Middle-earth II was op de 360 ook echt een toptitel. Bestuurde prima.
Halo Wars hetzelfde, werkt als een trein.
Volgens mij werkt AOE2 Definitive Edition op de ook erg goed (al zelf niet gespeeld)
Hier wat Gameplay van de versie, ziet er gewoon makkelijk uit wmb
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Age of Empires IV, II en Mythology Retold zijn meer dan prima te spelen op de Series X icm controller. Eens, je haalt niet de snelheid als met shortkeys op een toetsenbord maar voor de meeste hoeft dat ook niet zoals bij mij.
Nu nog Starcraft II naar consoles met de controls van AoE en het is helemaal af.
Zou tof zijn als het lekker te spelen is op een PS want het blijft een topgame, al denk ik dat ik dit een van de weinige games vind die ik liever op de PC speel; zelf best wat AoE2 gespeeld online op steam.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
RTS games spelen al jaren fantastisch op consoles. Voor zover ze er zijn dan.
Denk aan Two Point Hospital. Geen RTS, maar wel dezelfde opzet.
The Battle for Middle-earth II was op de 360 ook echt een toptitel. Bestuurde prima.
Halo Wars hetzelfde, werkt als een trein.
Volgens mij werkt AOE2 Definitive Edition op de ook erg goed (al zelf niet gespeeld)
Hier wat Gameplay van de versie, ziet er gewoon makkelijk uit wmb
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |