Is dan ook een Afrikaans (Zulu) woordquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:07 schreef StateOfMind het volgende:
Ubuntu klinkt als een of andere Afrikaanse stam
Back street's back ALLRIGHT!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Same. Vond dat in FFXV wel fijn, die reed automatisch. Kon je FF OST opzetten in de auto, en lekker rijden met de boyz
Om te compenseren maken ze de ps5 pro nog duurder!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
400 miljoen down the drain
Kost wat, heb je nog niks
Obv de vergelijkings filmpjes van DF is het ook maar een matige upgrade tot nu toe vergeleken bij de ps4 pro.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens wiki kwam de PS4 Pro in november 2016 op de markt, 3 jaar na de release van de PS4 in november 2013.
Dus wat dat betreft komt de PS5 Pro later na de release van de PS5 (november 2020)
Ik moet zeggen dat mijn base PS4 van destijds wel meeviel qua herrie, ook op hete zomerdagen (waar het in de woonkamer uiteindelijk 29 tot 30 graden kon worden) maakte ie weinig lawaai.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:08 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Obv de vergelijkings filmpjes van DF is het ook maar een matige upgrade tot nu toe vergeleken bij de ps4 pro.
En de ps4 pro had nog als USP dat het geluid van de console niet meer gelijk stond aan een Boeing 747
quote:Metaphor: ReFantazio
Metaphor is a game that isn't quite like anything else, even Persona
9
Hulkenberg???quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:43 schreef Ludachrist het volgende:
Metaphor is mij te woke, en er zitten geen lekkere wijven in. 0/10.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:53 schreef FlippingCoin het volgende:
https://www.metacritic.com/game/dragon-age-the-veilguard/
Review bombed of wel serieus flawed?
Black Ops 6 wilde ik halen, maar ja de PS Disc Drive is nergens meer beschikbaar en mijn order staat nu op 31-12.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Gran Turismo 7 gehaald, daar is niet zoveel ophef rond.
Oh lame Ik had die direct besteld toen en staat al even te wachten nu.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Black Ops 6 wilde ik halen, maar ja de PS Disc Drive is nergens meer beschikbaar en mijn order staat nu op 31-12.
Bijna alles is 20 euro duurder dan fysiek.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh lame Ik had die direct besteld toen en staat al even te wachten nu.
Ia die digital veel duurder?
Jaquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bijna alles is 20 euro duurder dan fysiek.
Yep ik ook.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja
Ben echt bang dat de ps6 digital only wordt.
Ja en straks gaan ze dan schermen met de digital/physical sales om helemaal geen disc drive te releasen, natuurlijk zonder mee te nemen dat sommige games heel beperkt fysiek uitkomen en mensen geen disc drive kunnen halen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yep ik ook.
Als je genoeg Disc Drives hebt of een bundel hebt met een disc drive is er niks aan de hand. Nu hebben veel mensen geen mogelijkheid om hun fysieke games te spelen.
vraag mij af of dat mag in de EU, of dat ze dan ook gaan forceren dat er andere partijen mogen verkopen via eigen digitale stores.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:01 schreef Friday12 het volgende:
Als ze digital only worden hebben ze 100% de monopoly op een platform. Dit lijkt mij echt super kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |