quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
je moet een keer stukje verderop naar Toarminaquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je bent zelf overrated. (Syracusa is het juiste antwoord overigens)
en tussen de middag Lampredottoquote:
Te druk. Voordeel van Syracusa is (als je in Ortigia verblijft tenminste) dat om 20u de brug dichtgaat en al het dagjesvolk verdwenen is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:21 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je moet een keer stukje verderop naar Toarmina
Mijn hotel stond in Giardini Naxos in Toarmina kon ik zo naar beneden kijken naar het hotel, geloof mij maar de beste Cannoli vind je in Toarmina (La pignolata)quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Te druk. Voordeel van Syracusa is (als je in Ortigia verblijft tenminste) dat om 20u de brug dichtgaat en al het dagjesvolk verdwenen is.
Wel een leuk weetje, schrijf ik even opquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Te druk. Voordeel van Syracusa is (als je in Ortigia verblijft tenminste) dat om 20u de brug dichtgaat en al het dagjesvolk verdwenen is.
De gemiddelde leeftijd daar is 58.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je zit in de kroeg. Ga ervoor tijger!
Nouja zij is dus wel echt helemaal mijn type, als ik 19 was geweest.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft deze al eerder meegedaan?
Neutrale mention voor @:sapstengel
Zie je. @RipCity Hij doet het echt zelf.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja zij is dus wel echt helemaal mijn type
Oh eerste 5min gemist. Eens kijken wat die heeft gespot.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je. @:ripcity Hij doet het echt zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |