quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dinsdag was leuk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb alleen donderdag gekeken en ik vond het tenenkrommend
Wat was de beste aflevering deze week @:pisces29 , voor als mijn vriendin en ik terug willen kijken.
Mijn weekend was zeker niet teleurstellend. En hoe was jouw weekend? Nog een leuke first date gehad?quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:27 schreef cherrycoke het volgende:
Hallo, iedereen een fijn weekend gehad?
Zaterdag was ik op de lego beurs, savonds naar Venom Last Dance geweest, zondag ochtend weer in de Gym en smiddags bezoekje aan moeders.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn weekend was zeker niet teleurstellend. En hoe was jouw weekend? Nog een leuke first date gehad?
Je kan het maar gehad hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
HAAIHAAIquote:
Ik vind het wel een leuke sympathieke jongenquote:
De zangcoachquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:31 schreef cherrycoke het volgende:
ze hadden hem wel gemute tijdens het zingen.
NO WAI THATS CRAZYquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:32 schreef DKUp het volgende:
Heeeeeee wat leuk
Love it
Hoe gaat het
Nice
Wow
Mooie ogen
Freek
Kevin
Nice
Heerlijk
Gin-tonic
Nee niet aardigquote:
Is dit een trend dit seizoen? Roepen dat elke kandidaat te druk is?quote:
Dit was wel heel ergquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een trend dit seizoen? Roepen dat elke kandidaat te druk is?
Ik wacht op de FAKKING CHILLLL OP IBIEZquote:
Graag met baardjequote:
Eens, ze komen vriendelijk en enthousiast overquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
De homo’s zijn leuker dan het andere stel
TANTOEquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht op de FAKKING CHILLLL OP IBIEZ
TANTOE KAOLO. IK GA STUKquote:
Pesten? Vroeger dik geweest?quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wat heeft dat bruine overhemd in z’n rugzak
Ik gok stukje spectrumquote:
Dat vertel je niet 40-45 keer op een datequote:Op maandag 28 oktober 2024 19:40 schreef XSbig het volgende:
Ik denk dat deze jongen vroeger gepest is. En daar gewoon een tik van de molen van heeft gehad.
Ze komt niet leuk overquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:42 schreef Bugno3 het volgende:
Ze keek echt vol walging net bij zn bekentenis.
Ik denk dat dat de nervositeit is. En een stukje zelfbescherming omdat die zichzelf te min vindquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vertel je niet 40-45 keer op een date
quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:43 schreef DKUp het volgende:
Ze valt op donkere mannen
Tijd voor BLACKED
Ja die zenuwen snap ik. Maar hij heeft het in zo’n overtreffende trap dat ik denk dat er meer aan de hand is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:43 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de nervositeit is. En een stukje zelfbescherming omdat die zichzelf te min vind
quote:
Tankstation GENOTquote:
Die tokkie vrouw? Heeft toch mooie lichte ogen?quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:45 schreef RipCity het volgende:
Ze ziet er de hele tijd uit alsof ze uur in regen heeft gestaan of net een lading cum over d’r ogen heeft gekregen
Maar dat terzijde
Wil jij een veeleisende vrouw?quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
geen veeleisende vrouw willen. Ha logisch als je weinig te bieden hebt
nee nee, dat snap je niet het is altijd iemand anders.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
4.5 jaar single en zoveel dates gehad. Dan begint t toch ook aan haar te liggen?
Die wimpers zijn afschuwelijk. Maar misschien persoonlijke voorkeur. Maar dr gezicht staat hele tijd op half huilen. Misschien te felle lampen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die tokkie vrouw? Heeft toch mooie lichte ogen?
dit dus, lijkt mijn date welquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Zij wilde zelfverzekerd, ze kreeg onzeker
Hij wilde een leuke vrouw, kreeg een lelijkerd met stom karakter
Ja, maar ze zei toch ook dat ze te kieskeurig was?quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
4.5 jaar single en zoveel dates gehad. Dan begint t toch ook aan haar te liggen?
Zou je denkenquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
Dit ja. Geef je een pittige meid als date. Leuk joh.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb het idee dat ze een iets liever iemand aan Paul hadden moeten koppelen.
Zo lelijk is ze toch niet? Haar karakter komt trouwens inderdaad wel lelijk naar voren.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Zij wilde zelfverzekerd, ze kreeg onzeker
Hij wilde een leuke vrouw, kreeg een lelijkerd met stom karakter
Idd - duidelijk.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ze zei toch ook dat ze te kieskeurig was?
Oh ik heb die wimpers nog niet gezien. Even kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die wimpers zijn afschuwelijk. Maar misschien persoonlijke voorkeur. Maar dr gezicht staat hele tijd op half huilen. Misschien te felle lampen.
Hoger dan een 3/10 geef je het toch niet?quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze toch niet? Haar karakter komt trouwens inderdaad wel lelijk naar voren.
Ja of hij durft hierna helemaal niet meer.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit ja. Geef je een pittige meid als date. Leuk joh.
Hierna valt elke vrouw meteen mee.
Het hoogtepunt van manic Monday!quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
geen zorgen, 20:00 date gaat ons weer redden.
Hij is veel knapper. Als deze jongen niet onzeker was zou ze geen date met hem krijgen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze toch niet? Haar karakter komt trouwens inderdaad wel lelijk naar voren.
Stond niet voor aan de rij, maar een voldoende zou ik wel geven.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoger dan een 3/10 geef je het toch niet?
Vooruit 3.5
Oké, eens.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is veel knapper. Als deze jongen niet onzeker was zou ze geen date met hem krijgen.
HAHAHA daar ging de koffiequote:
Oh, dat zou kunnen, er is iets raars aan hemquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:54 schreef FOKoffieleut het volgende:
veel pakketjes anthrax open gemaakt
dat van mij is kort, ook wel een beetje pittig, maar niet zo rood als rode koolquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:54 schreef RipCity het volgende:
Heeft een van jullie ook een kort pittig kapsel?
quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
als ik ooit met first dates meedoe zet ik geen pittig kapsel bovenaan de eisenlijst
Ga je meedoen dan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
als ik ooit met first dates meedoe zet ik geen pittig kapsel bovenaan de eisenlijst
Ik zwem op de maandagavondquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
@:gurneyisbestoke Was jij al altijd op de maandag present?
Als je er maar je pik in kan douwenquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:56 schreef DKUp het volgende:
Zwart
Jamaicaans
Amerikaans
Koreaans
Wit
Hollands
Antiliaans
Oh okequote:Op maandag 28 oktober 2024 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als je er maar je pik in kan douwen
Dat is sapstengelquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als je er maar je pik in kan douwen
Past wel bij dr uiterlijkquote:
Wij ook van jou na je deelnamequote:
Nee lol, ik zeg alleen over wat aparte types dat ik ze leuk vind en ineens wil ik iedereen doenquote:
Is toch niks mis mee? Iemand moet het doenquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:58 schreef DKUp het volgende:
Hahahahahahahaha
Ze werkt bij de post
Pakketpost
Zij deed hahahahahahaquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is toch niks mis mee? Iemand moet het doen
Je zit in de kroeg. Ga ervoor tijger!quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee lol, ik zeg alleen over wat aparte types dat ik ze leuk vind en ineens wil ik iedereen doen
Ik doe juist bijna niemand. In het echt al helemaal.
De muren en het plafond zijn nog geel uitgeslagenquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:00 schreef Dutch_view het volgende:
We hebben mooie rokende jaren gehad![]()
![]()
Meedoen met first dates in de hoop een talkshow eruit te slepen, het is een optiequote:
Vele gele jarenquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
De muren en het plafond zijn nog geel uitgeslagen
Ook leukquote:
De hele regenboogquote:
Dat is iets voor derde date naar bios.quote:
Wat voor zwembroek zwem je in? Ja sorry. In dit programma letten we ook op outfits.quote:
een strakke speedoquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor zwembroek zwem je in? Ja sorry. In dit programma letten we ook op outfits.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is iets voor derde date naar bios.
Maar over algemeen doen maar weinig moeite qua kleding in dit programma/nederland.
ach nee joh, Rome is veel mooierquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:08 schreef XSbig het volgende:
Turijn.
Oprecht de mooiste Italiaanse stad.
Een versleten lange zwembroek die al bijzonder veel vakanties is mee gegaanquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor zwembroek zwem je in? Ja sorry. In dit programma letten we ook op outfits.
Rome is overrated.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ach nee joh, Rome is veel mooier
Fel kleurtje genoteerdquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een versleten lange zwembroek die al bijzonder veel vakanties is mee gegaan
Ik kom er anders heel graag, Volgend jaar weer want jubileum, kan niet wachten op de Cacio e Pepequote:
Ach, ieder zn voorkeur.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik kom er anders heel graag, Volgend jaar weer want jubileum, kan niet wachten op de Cacio e Pepe
Je vergeet de maandelijkse discussie over het hardlopen?quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, zwart wit, ik ben geen felle kleuren persoon.
Venetie is redelijk klein, wel erg leuk om een keertje te zien, Florence is prachtig vanwege de Renaissance kunst en met de Toscane heel dicht bij is de omgeving ook erg mooi.quote:
Ragu al Cinghale is ook top.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Venetie is redelijk klein, wel erg leuk om een keertje te zien, Florence is prachtig vanwege de Renaissance kunst en met de Toscane heel dicht bij is de omgeving ook erg mooi.
Ah ja, dit heb ik vaker benadrukt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je vergeet de maandelijkse discussie over het hardlopen?
Had je meer van die juffie wiskunde willen zien?quote:
Zeker in seizoen is wild zwijn erg populair,quote:
nee is toch raar dat ze maar 3 keer een minuut hebben. Was de rest dan zo doodsaaiquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je meer van die juffie wiskunde willen zien?
De andere koppels hebben meer pitquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee is toch raar dat ze maar 3 keer een minuut hebben. Was de rest dan zo doodsaai
Ben je ooit op een gegaanquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De andere koppels hebben meer pit
Leek wel een Fok! date
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:17 schreef RamboDirk het volgende:
Mildred zou ik gewoon doen, prima deerne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |