quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
je moet een keer stukje verderop naar Toarminaquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je bent zelf overrated. (Syracusa is het juiste antwoord overigens)
en tussen de middag Lampredottoquote:
Te druk. Voordeel van Syracusa is (als je in Ortigia verblijft tenminste) dat om 20u de brug dichtgaat en al het dagjesvolk verdwenen is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:21 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je moet een keer stukje verderop naar Toarmina
Mijn hotel stond in Giardini Naxos in Toarmina kon ik zo naar beneden kijken naar het hotel, geloof mij maar de beste Cannoli vind je in Toarmina (La pignolata)quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Te druk. Voordeel van Syracusa is (als je in Ortigia verblijft tenminste) dat om 20u de brug dichtgaat en al het dagjesvolk verdwenen is.
Wel een leuk weetje, schrijf ik even opquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Te druk. Voordeel van Syracusa is (als je in Ortigia verblijft tenminste) dat om 20u de brug dichtgaat en al het dagjesvolk verdwenen is.
De gemiddelde leeftijd daar is 58.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je zit in de kroeg. Ga ervoor tijger!
Nouja zij is dus wel echt helemaal mijn type, als ik 19 was geweest.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft deze al eerder meegedaan?
Neutrale mention voor @:sapstengel
Zie je. @RipCity Hij doet het echt zelf.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja zij is dus wel echt helemaal mijn type
Oh eerste 5min gemist. Eens kijken wat die heeft gespot.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je. @:ripcity Hij doet het echt zelf.
Ik zou Annemarie niet doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh eerste 5min gemist. Eens kijken wat die heeft gespot.
En ja @:sapstengel zo krijg je een reputatie
Ik wilde er niet over beginnen, dat bleke.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:37 schreef RipCity het volgende:
Pfff ben al in slaap gevallen. twee bleke vegans.
Lang sluik haar. Niet mooi.quote:
Ik zei er wel bij "als ik zelf nog 19 was". Zo op dit moment niet meer. Maarja toen was ik zelf ook een skater/alto.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:38 schreef RipCity het volgende:
Is dit sapstengel z'n crush???
EMO en dat jochie uit Stranger things?
Toch wel interessant want ik zie mezelf met bepaalde partijen toch clashen en als je meteen de partij hoort scheelt het veel tijd. Een beetje zoals vooraf bellen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds wanneer worden politieke voorkeuren duidelijk benoemd? Kan me dit niet herinneren uit vorige seizoenen.
Om een of anderre reden was het programma nog niet woke genoeg.
Het is ook nooit even een fijne middenpartijquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds wanneer worden politieke voorkeuren duidelijk benoemd? Kan me dit niet herinneren uit vorige seizoenen.
Om een of anderre reden was het programma nog niet woke genoeg.
Ik kreeg 40-45 vibes bij de naam.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:40 schreef Joop_W het volgende:
Ulrich ziet er minder hoogblond uit dan ik op basis van naam zou verwachten.
Jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:42 schreef RipCity het volgende:
Die neger haat 'm al zo hard van binnen
Saintley vergat op het formulier tintje in te vullenquote:
Geen eisen, maar heeft wel eisen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Saintley vergat op het formulier tintje in te vullen
Ja opzich goed inderdaad. Net als een date die direct vegan gerechten gaat bestellen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch wel interessant want ik zie mezelf met bepaalde partijen toch clashen en als je meteen de partij hoort scheelt het veel tijd. Een beetje zoals vooraf bellen.
Ik kan niet met D66. Verder wel met alles.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja opzich goed inderdaad. Net als een date die direct vegan gerechten gaat bestellen.
Maarja opzich kan ik met elke partij leven, zolang ze zelf ook een beetje tolerant zijn tegenover een andere mening. En niet 24/7 politiek actief zijn of "activist" op social media ofzo.
Ook met een Bij1'er?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maarja opzich kan ik met elke partij leven, zolang ze zelf ook een beetje tolerant zijn tegenover een andere mening. En niet 24/7 politiek actief zijn of "activist" op social media ofzo.
Als ze op Rob Jetten stemmen is daar het gat van de deur idd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan niet met D66. Verder wel met alles.
Dit gaat echt een ongemakkelijke date worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:42 schreef RipCity het volgende:
Die neger man van kleurhaat 'm al zo hard van binnen
Rob jetten look a like, ik zie het voor mequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als ze op Rob Jetten stemmen is daar het gat van de deur idd.
@3rr0rquote:
lees net op zwangerschapspagina.nl dat z'n naam dan yahya (johannes) is.quote:
Ja vind ik prima. Zolang het maar niet van die Gen Z, half Nederlandse/Half Engelse zinnen tiktok types zijn. Buiten dat ze dan de helft van mijn leeftijd zijn, zijn ze ook gewoon irritant.quote:
Ik zou hier Volt nog aan toe willen voegen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan niet met D66. Verder wel met alles.
Jajaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
lees net op zwangerschapspagina.nl dat z'n naam dan yahya (johannes) is.
Of hij speelt in zijn vrije tijd Geoguessr.quote:
Een lekkere kebab elke avond is wat waardquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ze reageert wel sympathiek op het feit dat ze eigenlijk een date kreeg die haar vader had kunnen zijn
Turkse dankbaarheid
Wel leuk spel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of hij speelt in zijn vrije tijd Geoguessr.
Jammer dat @Coco niet bij deze buitenlandse avond isquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Een lekkere kebab elke avond is wat waard
Voor ons kijkers is er niks als er niks besproken wordt dus ik snap het welquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
The fuck is dit voor vraag. Leven je ouders nog. Ingefluisterd door de regie?
@KingRoland zie je ook nooit meer. First dates heeft een gebrek aan leuke aziatische meisjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat @:coco niet bij deze buitenlandse avond is
Zou goed kunnen ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
The fuck is dit voor vraag uit het niets. Leven je ouders nog. Ingefluisterd door de regie?
Dit. Wat een rare bepalende houding. Jammer hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap wel dat Annemarie single is. En in between jobs.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:53 schreef Joop_W het volgende:
Street en haat naar mannen. OP gifje, kom er maar in!
Wat kijk je in hemelsnaam allemaal voor programma’squote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:55 schreef RipCity het volgende:
Bij 90day fiance zouden ze nu vragen of die meedoet voor de Green card
Maar gezien de politieke richting, wel boos op het kapitalismequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
2 burnouts door school. Geboren kunstenaar wel, lekker subsidie vangen en niks doen.
Eigenlijk bijna iedereen wel vanavondquote:
Ben jij zo’n vrome Harry dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik val weer eens binnen en wil met een metaaldetector aan de gang…
Ik heb tot vorig jaar een kleine oorring gehad.quote:
idd. Dacht is gewoon een soort Adam Lambertquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:08 schreef FireFox1 het volgende:
Als meisje geboren? Damn, had ik niet gedacht
Ik zou Loiza Lamers doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Voor de mensen die zeggen "als je een transgender doet ben je gay".
Wat heb je liever, Rikkie Kolle of Raymond.
quote:
Alleen extra verwijfd altijd als ze uit 020 komen (en gay zijn).quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nooit Amsterdamse arrogantie hier in dit programma
Was weer triest prinsesquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Tarot kaarten
Steentjes aaien
Draken beelden
@:dkup
Ik voel hier enige rancune t.o.v. het mooie Nijmegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:46 schreef DKUp het volgende:
Schijtmegen de mooiste stad wat er is………
Ik had even gemist wat hij studeerde, maar hij had ook gewoon in de buurt kunnen blijven en in Wageningen/Nijmegen/Utrecht kunnen studeren.quote:
staat dat afschuwelijke belastingkantoor er nogquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik voel hier enige rancune t.o.v. het mooie Nijmegen.
Oh jee.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
die vent vind het wel best in de bijstand.
op Rotterdam de lijn naar antwerpen nemen, zit je zoquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
261km, hopelijk gaat zijn date niet over afstand beginnen
Welk persoon kiest voor een relatie met die afstand?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
261km, hopelijk gaat zijn date niet over afstand beginnen
Dat is wel beter richting Gent.quote:
Hij woont in een camper en kan staan waar hij wilt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk persoon kiest voor een relatie met die afstand?
was ik niet knap danquote:
Jij bent al een hele tijd terug toch?quote:
Ja, en een stuk afgevallen ook, ben benieuwd of je mij nog zou herkennen op tvquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij bent al een hele tijd terug toch?
Een Bijstand uitkeringquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wat heeft deze kale gast dat hij zo snel praat?
Lekker bezig!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ja, en een stuk afgevallen ook, ben benieuwd of je mij nog zou herkennen op tv
Ik mis iets volgens mij, wie zei dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
Het is de schuld van Poetin. Wat een nare man.
Er was oorlog in Georgie door Rusland en ze hoopte dat Oekraine zou winnenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik mis iets volgens mij, wie zei dat?
Kan echt slecht tegen van die typische studentes. Hele uitstraling, gespreksstof enzo.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Rozemarijn is wel de definitie van vertrutting
Heb niet alles gezien maar dit is voor mij niet een typische student.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan echt slecht tegen van die typische studentes. Hele uitstraling, gespreksstof enzo.
Nouja veel daarvan is wel typisch student vind ik. Ook die hele manier van praten, dat soort van enthousiaste.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien maar dit is voor mij niet een typische student.
Deze is echt een categorie Susan & Freek, bang voor piercings, brengt de was naar ons mam, heeft geen vrienden maar alleen vriendinnen. Dat soort.
Voor mij echt niet. Die zijn normaal wel wat minder wereldvreemd, zelfstandig en luisteren niet naar Susan en Freek.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja veel daarvan is wel typisch student vind ik. Ook die hele manier van praten, dat soort van enthousiaste.
Mijn studie was in het oosten van het land, misschien speelde dat ook mee. Zij zat ook in Nijmegen geloof ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor mij echt niet. Die zijn normaal wel wat minder wereldvreemd, zelfstandig en luisteren niet naar Susan en Freek.
Die oorbellen en het haar. Zie ik niet op de uni.
Dit leek een MBO meisje.
Wat studeert ze?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn studie was in het oosten van het land, misschien speelde dat ook mee. Zij zat ook in Nijmegen geloof ik.
That explains.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pedagogische wetenschappen. Komt ook het burgerlijke vandaan misschien.
ik dacht raven van dorstquote:
Vaals denk ik dan aanquote:
Zijn allebei wel sympathiekquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind bicepsvrouw wel tof. Nee, ik zou haar niet doen. Maar gewoon als buurvrouw ofzo.
Zou je Ping-Pong-Lee meenemen naar Andre Rieu?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind bicepsvrouw wel tof. Nee, ik zou haar niet doen. Maar gewoon als buurvrouw ofzo.
lekker rebels en andersquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
Mannen met nagellak zijn sowieso de bom. Lekker Gek!
Misschien vond die Amsterdam te lelijk.quote:
Nah, vind aziatisch wel leuk alleen deze is niet mijn type. Beetje jong ook.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou je Ping-Pong-Lee meenemen naar Andre Rieu?
Noord is ook vreselijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:41 schreef RipCity het volgende:
Hij noemt nog net niet Punniken op
[..]
Misschien vond die Amsterdam te lelijk.
Ja, beetje streetart spuiten en bakfiets 20'ers er laten wonen maakt je niet opeens hip.quote:
Alleen streetart en NDSM voor leuke dingen zijn juist leuk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja, beetje streetart spuiten en bakfiets 20'ers er laten wonen maakt je niet opeens hip.
Naait alles in de leeftijd van z’n zoonquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
kerel zit gewoon dansende meisjes van 16 te gluren
Je bent er maar druk mee. Zelf toevallig swingcurious?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Gaan swingersclubs ook live op TikTok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |