abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215435957
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 11:13 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Dion blijft nog even buiten de schijnwerpers maar hoe is het met Mia eigenlijk afgelopen? Heeft zij nog muziek uitgebracht?
Zij is nu toch zanglerarers?
  Moderator vrijdag 1 november 2024 @ 11:54:31 #152
375570 crew  Cyan9
pi_215436115
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 11:13 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Dion blijft nog even buiten de schijnwerpers maar hoe is het met Mia eigenlijk afgelopen? Heeft zij nog muziek uitgebracht?
Mia had een paar maand terug nog wel een leuk nummer uitgebracht. Daarna, geen idee.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_215437103
quote:
84s.gif Op vrijdag 1 november 2024 11:54 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Mia had een paar maand terug nog wel een leuk nummer uitgebracht. Daarna, geen idee.
Loop was echt een leuk plaatje ja. Helaas heeft ze niet zo de gave dat je heel veel verbinding met haar krijgt als artiest. Althans zo werkt het bij mij. Ik vind haar niet zo likeable....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215437854
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 11:15 schreef Em31 het volgende:

[..]
Cornald kan de volgende keer beter gewoon hardop zeggen dat Anouk door haar uitspraken een domme keuze is, ben je ook meteen van dit gezeik af.
Nee, want dan is hij weer een grachtengordelelite. Ik denk dat Anouk op dit moment in die VI-kringen een heldin is, ze was dat eerder niet want toen was ze anti-Zwarte Piet, maar ze is nu anti-trans dus dan mag je weer meedoen in het clubje van hatelijke randdebielen.
pi_215438358
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:05 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Nee, want dan is hij weer een grachtengordelelite. Ik denk dat Anouk op dit moment in die VI-kringen een heldin is, ze was dat eerder niet want toen was ze anti-Zwarte Piet, maar ze is nu anti-trans dus dan mag je weer meedoen in het clubje van hatelijke randdebielen.
Het zou niet uit moeten maken wat ze daar aan die tafel denken, ze kijken niet eens. :')
pi_215438878
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:45 schreef Em31 het volgende:

[..]
Het zou niet uit moeten maken wat ze daar aan die tafel denken, ze kijken niet eens. :')
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de steun voor Anouk vanuit VI echt iets te maken heeft met haar opmerkingen over transgenders. Misschien dat Aran dat wel meeweegt in de hoop dat het rellen oplevert. Maar ik geloof niet zo dat het aan die tafel of bij hun publiek iets is wat echt is blijven hangen ofzo. Hooguit dat ze destijds instemmend hebben geknikt en weer zijn overgegaan tot de orde van de dag.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_215439066
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 16:34 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de steun voor Anouk vanuit VI echt iets te maken heeft met haar opmerkingen over transgenders. Misschien dat Aran dat wel meeweegt in de hoop dat het rellen oplevert. Maar ik geloof niet zo dat het aan die tafel of bij hun publiek iets is wat echt is blijven hangen ofzo. Hooguit dat ze destijds instemmend hebben geknikt en weer zijn overgegaan tot de orde van de dag.
De steun komt er niet per se door, maar als Cornald aangeeft dat ze Anouk niet kiezen vanwege haar opmerkingen, dan kun je wel intekenen wat de reactie uit die hoek gaat zijn. Dan wordt ze een soort martelaar.

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 15:45 schreef Em31 het volgende:

[..]
Helaas zijn ze wel redelijk bepalend in de publieke opinie... voor een deel van het publiek dan.
pi_215439490
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 17:05 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
De steun komt er niet per se door, maar als Cornald aangeeft dat ze Anouk niet kiezen vanwege haar opmerkingen, dan kun je wel intekenen wat de reactie uit die hoek gaat zijn. Dan wordt ze een soort martelaar.
Nee, dat is ook zo. Hoewel ik nog steeds wel denk dat Cornald het onderwerp Anouk bij Eva bijzonder onhandig aanpakte, is het nu plotseling een potentieel hoofdthema in het verhaal van de selectie en voor de commissie. Terwijl de kans groot is dat het liedje en de uitvoerende normaal gesproken helemaal niet in aanmerking zouden komen. Maar waar er bij alternatieven als Jaap Reesema ipv S10, Elize ipv Duncan of Karsu/Numidia/Ilse ipv Joost weinig reactie was, heb je wel kans dat er bij een minder bekende artiest in plaats van Anouk gezeik komt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_215439680
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 17:55 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Nee, dat is ook zo. Hoewel ik nog steeds wel denk dat Cornald het onderwerp Anouk bij Eva bijzonder onhandig aanpakte, is het nu plotseling een potentieel hoofdthema in het verhaal van de selectie en voor de commissie. Terwijl de kans groot is dat het liedje en de uitvoerende normaal gesproken helemaal niet in aanmerking zouden komen. Maar waar er bij alternatieven als Jaap Reesema ipv S10, Elize ipv Duncan of Karsu/Numidia/Ilse ipv Joost weinig reactie was, heb je wel kans dat er bij een minder bekende artiest in plaats van Anouk gezeik komt.
Haar recente muziek is nog helemaal niet ter sprake gekomen, het gaat alleen maar om de persoon... ik ben geen Anouk-fan, maar ik heb al jaren geen nummer van haar gehoord. Dat zal wel betekenen dat ze al jaren geen hit heeft gehad zeker? Vind haar wel een goede zangeres, maar een zwaar overschatte songwriter. Birds vond ik dan wél een goed nummer overigens.
  vrijdag 1 november 2024 @ 18:26:31 #160
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215439750
Laatste release van Anouk

Bekijk deze YouTube-video
  zaterdag 2 november 2024 @ 17:34:12 #161
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215449644
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 18:15 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Haar recente muziek is nog helemaal niet ter sprake gekomen, het gaat alleen maar om de persoon... ik ben geen Anouk-fan, maar ik heb al jaren geen nummer van haar gehoord. Dat zal wel betekenen dat ze al jaren geen hit heeft gehad zeker? Vind haar wel een goede zangeres, maar een zwaar overschatte songwriter. Birds vond ik dan wél een goed nummer overigens.
Ik vond Birds niks.

Nobody's wife was leuk. De rest was ruk met een te harde bitchy stem.
  zaterdag 2 november 2024 @ 17:44:40 #162
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215449776
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 17:05 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
[..]

Het zou ook wel raar zijn als dit een dealbreaker is, wanneer Joost wel een serieuze optie is met alle ophef die hij veroorzaakt heeft
Laffe huichelaar
pi_215451149
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 17:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Het zou ook wel raar zijn als dit een dealbreaker is, wanneer Joost wel een serieuze optie is met alle ophef die hij veroorzaakt heeft
Ander soort ophef. En.... Joost heeft zelf aangegeven dat hij geen optie meer is.
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:37:27 #164
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215451584
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:20 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Ander soort ophef. En.... Joost heeft zelf aangegeven dat hij geen optie meer is.
Precies. Voor de avrotros was dat geen dealbreaker, hij moest zelf afmelden. Beetje raar dat een losse tweet dat dan wel zou zijn
Laffe huichelaar
pi_215463378
Ik weet dat ze nee tegen Aran gezegd heeft.
Maar ik droom al bijna 10 jaar van een deelname aan het ESF van Floor. En ik ben me bewust dat ik over de jaren dit al een keer of 4 gezegd heb hier in ESF.

Prachtvrouw, charisma, STEM. Een wonderlijke dame.

Zag recent nog die Duitse documentaire:

Zij geeft mij die Awww guts.
Alles zou kloppen.

Toch balen. Het komt er waarschijnlijk niet van.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_215467953
quote:
7s.gif Op zondag 3 november 2024 17:16 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ik weet dat ze nee tegen Aran gezegd heeft.
Maar ik droom al bijna 10 jaar van een deelname aan het ESF van Floor. En ik ben me bewust dat ik over de jaren dit al een keer of 4 gezegd heb hier in ESF.

Prachtvrouw, charisma, STEM. Een wonderlijke dame.

Zag recent nog die Duitse documentaire:

Zij geeft mij die Awww guts.
Alles zou kloppen.

Toch balen. Het komt er waarschijnlijk niet van.
Maar vind je haar eigen muziek ook goed? Daar gaat het toch om, dat ze een goed nummer heeft. Ik heb een paar van haar sololiedjes gehoord en dat was, naar mijn bescheiden mening, toch heel erg matig.
pi_215468025
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Precies. Voor de avrotros was dat geen dealbreaker, hij moest zelf afmelden. Beetje raar dat een losse tweet dat dan wel zou zijn
Het gaat er niet om wat Avrotros zou vinden (denk eerlijk gezegd niet dat ze het wat uitmaakt) of wat wij vinden, maar wat de Eurovisie-community vindt. Die gaan er onherroepelijk achter komen en dan heb je maandenlang alleen maar gezeik. Terwijl het dit keer misschien beter is om een wat minder controversiële kandidaat te sturen. Aangezien jij een bijna calvinistische obsessie met goed fatsoen hebt als het over Joost gaat, zou je het daar wel mee eens moeten zijn.
pi_215474391
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 november 2024 08:31 schreef Dave het volgende:

[..]
“Een klein liedje over een best wel ingewikkeld onderwerp… Israël in 3 minuten, Here we go!”
Nu wil ik dat we van der Laan en Woe (en Miguel) sturen.
  maandag 4 november 2024 @ 16:00:19 #169
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_215474913
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Nu wil ik dat we van der Laan en Woe (en Miguel) sturen.
Dit blijft wel briljant trouwens:

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2024 @ 17:54:05 #170
163650 Greys
pi_215499075
Ik snap nu waarom Aran zo pro-Anouk deed onlangs..

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2024 @ 17:55:57 #171
163650 Greys
pi_215499091
In de post hierboven staat een tweet van Songfestivalweblog. Net nog wel. Nu zie ik hem zelf niet meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215499105
Deze @Greys?

Edit Greys had hem al gepost.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2024 @ 17:58:29 #173
163650 Greys
pi_215499116
En dat ze uitsluitsel geeft over deelname ESF oid staat erin.

Nog een poging:

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2024 @ 18:18:04 #174
163650 Greys
pi_215499365
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 17:57 schreef summer52 het volgende:
Deze @:Greys?

[ afbeelding ]

Edit Greys had hem al gepost.
YES! Dank.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 november 2024 @ 18:25:03 #175
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215499456
Maar mensen kunnen nog tot 22 november nummers opsturen. Dus dit is geen aankondiging van "Hallo, we sturen Anouk". Anouk kennende eerder "Dit is mijn killersong, en Cornald kan de vlekkentyfus krijgen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')