Zij is nu toch zanglerarers?quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dion blijft nog even buiten de schijnwerpers maar hoe is het met Mia eigenlijk afgelopen? Heeft zij nog muziek uitgebracht?
Mia had een paar maand terug nog wel een leuk nummer uitgebracht. Daarna, geen idee.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dion blijft nog even buiten de schijnwerpers maar hoe is het met Mia eigenlijk afgelopen? Heeft zij nog muziek uitgebracht?
Loop was echt een leuk plaatje ja. Helaas heeft ze niet zo de gave dat je heel veel verbinding met haar krijgt als artiest. Althans zo werkt het bij mij. Ik vind haar niet zo likeable....quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mia had een paar maand terug nog wel een leuk nummer uitgebracht. Daarna, geen idee.
Nee, want dan is hij weer een grachtengordelelite. Ik denk dat Anouk op dit moment in die VI-kringen een heldin is, ze was dat eerder niet want toen was ze anti-Zwarte Piet, maar ze is nu anti-trans dus dan mag je weer meedoen in het clubje van hatelijke randdebielen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Cornald kan de volgende keer beter gewoon hardop zeggen dat Anouk door haar uitspraken een domme keuze is, ben je ook meteen van dit gezeik af.
Het zou niet uit moeten maken wat ze daar aan die tafel denken, ze kijken niet eens.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, want dan is hij weer een grachtengordelelite. Ik denk dat Anouk op dit moment in die VI-kringen een heldin is, ze was dat eerder niet want toen was ze anti-Zwarte Piet, maar ze is nu anti-trans dus dan mag je weer meedoen in het clubje van hatelijke randdebielen.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de steun voor Anouk vanuit VI echt iets te maken heeft met haar opmerkingen over transgenders. Misschien dat Aran dat wel meeweegt in de hoop dat het rellen oplevert. Maar ik geloof niet zo dat het aan die tafel of bij hun publiek iets is wat echt is blijven hangen ofzo. Hooguit dat ze destijds instemmend hebben geknikt en weer zijn overgegaan tot de orde van de dag.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou niet uit moeten maken wat ze daar aan die tafel denken, ze kijken niet eens.
De steun komt er niet per se door, maar als Cornald aangeeft dat ze Anouk niet kiezen vanwege haar opmerkingen, dan kun je wel intekenen wat de reactie uit die hoek gaat zijn. Dan wordt ze een soort martelaar.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de steun voor Anouk vanuit VI echt iets te maken heeft met haar opmerkingen over transgenders. Misschien dat Aran dat wel meeweegt in de hoop dat het rellen oplevert. Maar ik geloof niet zo dat het aan die tafel of bij hun publiek iets is wat echt is blijven hangen ofzo. Hooguit dat ze destijds instemmend hebben geknikt en weer zijn overgegaan tot de orde van de dag.
Helaas zijn ze wel redelijk bepalend in de publieke opinie... voor een deel van het publiek dan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou niet uit moeten maken wat ze daar aan die tafel denken, ze kijken niet eens.
Nee, dat is ook zo. Hoewel ik nog steeds wel denk dat Cornald het onderwerp Anouk bij Eva bijzonder onhandig aanpakte, is het nu plotseling een potentieel hoofdthema in het verhaal van de selectie en voor de commissie. Terwijl de kans groot is dat het liedje en de uitvoerende normaal gesproken helemaal niet in aanmerking zouden komen. Maar waar er bij alternatieven als Jaap Reesema ipv S10, Elize ipv Duncan of Karsu/Numidia/Ilse ipv Joost weinig reactie was, heb je wel kans dat er bij een minder bekende artiest in plaats van Anouk gezeik komt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De steun komt er niet per se door, maar als Cornald aangeeft dat ze Anouk niet kiezen vanwege haar opmerkingen, dan kun je wel intekenen wat de reactie uit die hoek gaat zijn. Dan wordt ze een soort martelaar.
Haar recente muziek is nog helemaal niet ter sprake gekomen, het gaat alleen maar om de persoon... ik ben geen Anouk-fan, maar ik heb al jaren geen nummer van haar gehoord. Dat zal wel betekenen dat ze al jaren geen hit heeft gehad zeker? Vind haar wel een goede zangeres, maar een zwaar overschatte songwriter. Birds vond ik dan wél een goed nummer overigens.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo. Hoewel ik nog steeds wel denk dat Cornald het onderwerp Anouk bij Eva bijzonder onhandig aanpakte, is het nu plotseling een potentieel hoofdthema in het verhaal van de selectie en voor de commissie. Terwijl de kans groot is dat het liedje en de uitvoerende normaal gesproken helemaal niet in aanmerking zouden komen. Maar waar er bij alternatieven als Jaap Reesema ipv S10, Elize ipv Duncan of Karsu/Numidia/Ilse ipv Joost weinig reactie was, heb je wel kans dat er bij een minder bekende artiest in plaats van Anouk gezeik komt.
Ik vond Birds niks.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haar recente muziek is nog helemaal niet ter sprake gekomen, het gaat alleen maar om de persoon... ik ben geen Anouk-fan, maar ik heb al jaren geen nummer van haar gehoord. Dat zal wel betekenen dat ze al jaren geen hit heeft gehad zeker? Vind haar wel een goede zangeres, maar een zwaar overschatte songwriter. Birds vond ik dan wél een goed nummer overigens.
Het zou ook wel raar zijn als dit een dealbreaker is, wanneer Joost wel een serieuze optie is met alle ophef die hij veroorzaakt heeftquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De steun komt er niet per se door, maar als Cornald aangeeft dat ze Anouk niet kiezen vanwege haar opmerkingen, dan kun je wel intekenen wat de reactie uit die hoek gaat zijn. Dan wordt ze een soort martelaar.
[..]
Ander soort ophef. En.... Joost heeft zelf aangegeven dat hij geen optie meer is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zou ook wel raar zijn als dit een dealbreaker is, wanneer Joost wel een serieuze optie is met alle ophef die hij veroorzaakt heeft
Precies. Voor de avrotros was dat geen dealbreaker, hij moest zelf afmelden. Beetje raar dat een losse tweet dat dan wel zou zijnquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:20 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ander soort ophef. En.... Joost heeft zelf aangegeven dat hij geen optie meer is.
Maar vind je haar eigen muziek ook goed? Daar gaat het toch om, dat ze een goed nummer heeft. Ik heb een paar van haar sololiedjes gehoord en dat was, naar mijn bescheiden mening, toch heel erg matig.quote:Op zondag 3 november 2024 17:16 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ik weet dat ze nee tegen Aran gezegd heeft.
Maar ik droom al bijna 10 jaar van een deelname aan het ESF van Floor. En ik ben me bewust dat ik over de jaren dit al een keer of 4 gezegd heb hier in ESF.
Prachtvrouw, charisma, STEM. Een wonderlijke dame.
Zag recent nog die Duitse documentaire:
Bekijk deze YouTube-video
Zij geeft mij die Awww guts.
Alles zou kloppen.
Toch balen. Het komt er waarschijnlijk niet van.
Het gaat er niet om wat Avrotros zou vinden (denk eerlijk gezegd niet dat ze het wat uitmaakt) of wat wij vinden, maar wat de Eurovisie-community vindt. Die gaan er onherroepelijk achter komen en dan heb je maandenlang alleen maar gezeik. Terwijl het dit keer misschien beter is om een wat minder controversiële kandidaat te sturen. Aangezien jij een bijna calvinistische obsessie met goed fatsoen hebt als het over Joost gaat, zou je het daar wel mee eens moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies. Voor de avrotros was dat geen dealbreaker, hij moest zelf afmelden. Beetje raar dat een losse tweet dat dan wel zou zijn
Nu wil ik dat we van der Laan en Woe (en Miguel) sturen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:31 schreef Dave het volgende:
[..]
“Een klein liedje over een best wel ingewikkeld onderwerp… Israël in 3 minuten, Here we go!”
Dit blijft wel briljant trouwens:quote:Op maandag 4 november 2024 15:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nu wil ik dat we van der Laan en Woe (en Miguel) sturen.
YES! Dank.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:57 schreef summer52 het volgende:
Deze @:Greys?
[ afbeelding ]
Edit Greys had hem al gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |