abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2024 @ 19:09:40 #251
163650 Greys
pi_215510963
Ik had ietsss van m'n respect voor haar teruggekregen als ze daar had gezegd tegen Aran 'DOE JIJ ZELF ANDERS OOK EVEN NORMAAL DAN TEGEN DIE DEELNEMERS DEBIEL, HET IS DOOR TYPES ALS JIJ DAT WE HET NIET WILLEN', ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215510965
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:07 schreef Greys het volgende:

[..]
Hoe ga je dat bewerkstelligen dan? Denk je dat bv dat Zweedse rode roddelpetje en onze eigen Aran na al die jaren nog gaan veranderen?
Gewoon niet meer mee communiceren.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2024 @ 19:10:55 #253
163650 Greys
pi_215510980
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:09 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja ik neem aan dat Aran net meteen erg boos was toen ze dit zei?
Geen idee maar ik vermoed van niet. Schijnheilig gedoe van hem. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215511000
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:07 schreef Greys het volgende:

[..]
Hoe ga je dat bewerkstelligen dan? Denk je dat bv dat Zweedse rode roddelpetje en onze eigen Aran na al die jaren nog gaan veranderen?
Anouk mag zo doen van Aran, want die krijg je niet zo snel kapot. Jonge artiesten die nog niet zo'n grote naam hebben zijn een makkelijker slachtoffer voor dat soort journalisten. Want ik weet nu al dat als Anouk zou gaan, je Aran echt niet (veel) hoort over het gebrek aan interviews, dan hoort het gewoon bij haar 'imago' of wat hij dan ook verzint. En prima, ik vind ook dat artiesten moeten kunnen weigeren (zeker bij dat soort interviews), maar de dubbele standaard kan ik nu al zien aankomen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2024 @ 19:12:16 #255
163650 Greys
pi_215511001
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:09 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Gewoon niet meer mee communiceren.
Ze zat nu bij Boulevard van diezelfde Aran toch. En dan zou ze daar ineens 'NEE OPTIEFEH JIJ' tegen hetzelfde clubje roepen? Ik geloof er geen reet van. Sorry.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2024 @ 19:13:31 #256
163650 Greys
pi_215511014
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:12 schreef d_elise het volgende:

[..]
Anouk mag zo doen van Aran, want die krijg je niet zo snel kapot. Jonge artiesten die nog niet zo'n grote naam hebben zijn een makkelijker slachtoffer voor dat soort journalisten. Want ik weet nu al dat als Anouk zou gaan, je Aran echt niet (veel) hoort over het gebrek aan interviews, dan hoort het gewoon bij haar 'imago' of wat hij dan ook verzint. En prima, ik vind ook dat artiesten moeten kunnen weigeren (zeker bij dat soort interviews), maar de dubbele standaard kan ik nu al zien aankomen.
Ja dit dus precies.
En ik kots op die twee maten waarmee er wordt gemeten. Dat de wat meer breekbare jonkies kapot mogen maar anderen niet. Die mogen ineens wél nee zeggen tegen van alles. Gadverdamme.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215511032
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:12 schreef d_elise het volgende:

[..]
Verschil is wel dat Anouk de aandacht niet nodig heeft, terwijl die jonge artiesten een uniek platform wordt geboden en het dan in een ieders interesse is om mee te doen met de pers.

In ieder geval wel als je een carrière zoals Anouk zou willen opbouwen.
pi_215511047
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:06 schreef Greys het volgende:

[..]
Dat mocht dit jaar anders niet. Want dan was je als deelnemer onprofessioneel en 'je weet nou eenmaal dat dat erbij hoort op het ESF'.

En als je dan nóg wat duidelijker nee zegt als deelnemer door de camera (waar je al nee tegen had gezegd) weg te wuiven word je gediskwalificeerd. Dus tsja...
Ik denk dat Anouk niet doorheeft hoe het er nu aan toe gaat op het Esf. Ze wil zich weer terugtrekken op haar kamer en alleen de persconferentie doen.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 7 november 2024 @ 19:16:14 #259
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215511050
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Verschil is wel dat Anouk de aandacht niet nodig heeft, terwijl die jonge artiesten een uniek platform wordt geboden en het dan in een ieders interesse is om mee te doen met de pers.

Mwah Joost had al die interviews niet perse nodig. Die zoekt zijn publiek wel online, niet via de traditionele media.
pi_215511058
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 18:54 schreef Greys het volgende:

[..]
Dan is 'ik heb niks gehoord van ze' toch niet waar.

Nou ja ik probeer het straks ff terug te kijken, dank zo ver!
Zeker doen! Ze legt ook uit waar die ene foto vandaan komt. Ik vond haar wel sympathiek over komen.
Ben hier voor het songfestivalforum.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2024 @ 19:20:40 #261
163650 Greys
pi_215511121
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:16 schreef Zigsky het volgende:

[..]
Zeker doen! Ze legt ook uit waar die ene foto vandaan komt. Ik vond haar wel sympathiek over komen.
Sympathiek vinden gaat me echt niet meer lukken. Was ooit wel zo. Maar dat is puur persoonlijk. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:16 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Ik denk dat Anouk niet doorheeft hoe het er nu aan toe gaat op het Esf. Ze wil zich weer terugtrekken op haar kamer en alleen de persconferentie doen.
Ja en ik zou het persoonlijk dus echt belachelijk vinden als zij dat wel zou mogen en Joost en anderen dat niet mochten. Dat ligt dus niet eens aan Anouk, als Douwe of Ilse het was zou ik dat ook vinden.

Ik vind wél dat je bv nee zou moeten mogen zeggen tegen bepaalde journalisten. Dat heb ik altijd gevonden en zal ik altijd vinden. Maar 'ik doe niks aan interviews behalve de persconferentie' zou wel een héél aparte uitzondering zijn die dan voor haar gemaakt zou worden toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215511124
Tof hoor _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_215511134
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:04 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Een nummer 1-hit in Nederland is voor zowat elke artiest een mooie motivatie.
Als ze echt een kneiter van een plaat heeft, heeft ze het esf hiervoor niet nodig.
pi_215511137
Ze kan echt nog wel rocken _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_215511144
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik met je eens. Maar om toch maar Joost als meest recente voorbeeld te nemen: ik denk niet dat hij zo'n carrière ambieerde en dat het doorsnee Boulevard/Shownieuws publiek nou niet echt zijn doelgroep was. Desalniettemin heeft hij ze meermaals netjes te woord gestaan tijdens de ESF-tijd om vervolgens daarna steeds een mes in z'n rug te krijgen van Aran omdat hij niet 24/7 zin had in zijn vragen. Maar daar werd dan enorm moeilijk over gedaan. En dat zou hij bij Anouk dus niet doen.
pi_215511165
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:16 schreef Zigsky het volgende:

[..]
Ik ook :@
Ze was mijn sympathie kwijt, maar dat heeft ze nu weer een beetje terug :@

EN DAT NUMMER JOH O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_215511206
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:21 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Als ze echt een kneiter van een plaat heeft, heeft ze het esf hiervoor niet nodig.
Tsja, “grote artiesten hebben het ESF niet nodig” enzo. Genoeg van die artiesten scoren toch nog een veel grotere hit met dan zonder het ESF.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_215511222
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit of ze gaat of niet, ik zou sowieso liever een jaar overslaan en als de AvroTros daadwerkelijk voor Anouk kiest, kiezen ze ook voor de ophef die ongetwijfeld gaat volgend. Succes ermee. Ik vraag me wel af of de AvroTros bij de EBU nu kan aankomen met 'onze artiest doet behalve de persconferenties niet mee aan alle overige contentdingen'. Lijkt me namelijk niet dat er nog veel goodwill is tussen die twee partijen en dit zou allemaal niet meehelpen.
pi_215511312
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:28 schreef d_elise het volgende:
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit of ze gaat of niet, ik zou sowieso liever een jaar overslaan en als de AvroTros daadwerkelijk voor Anouk kiest, kiezen ze ook voor de ophef die ongetwijfeld gaat volgend. Succes ermee. Ik vraag me wel af of de AvroTros bij de EBU nu kan aankomen met 'onze artiest doet behalve de persconferenties niet mee aan alle overige contentdingen'. Lijkt me namelijk niet dat er nog veel goodwill is tussen die twee partijen en dit zou allemaal niet meehelpen.
De pot op met de EBU. :)
pi_215511333
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en ik zou het persoonlijk dus echt belachelijk vinden als zij dat wel zou mogen en Joost en anderen dat niet mochten. Dat ligt dus niet eens aan Anouk, als Douwe of Ilse het was zou ik dat ook vinden.

Ik vind wél dat je bv nee zou moeten mogen zeggen tegen bepaalde journalisten. Dat heb ik altijd gevonden en zal ik altijd vinden. Maar 'ik doe niks aan interviews behalve de persconferentie' zou wel een héél aparte uitzondering zijn die dan voor haar gemaakt zou worden toch?
Nee, tuurlijk niet. Dan moet dat voor iedereen gelden.
Maar het staat allemaal in een contract toch? Wat de verplichtingen zijn? Hoe is dat voor Joost gegaan (dat niet filmen na een optreden)? Of weten we dat nog niet?
George Michael
pi_215511339
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:37 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Nee, tuurlijk niet. Dan moet dat voor iedereen gelden.
Maar het staat allemaal in een contract toch? Wat de verplichtingen zijn? Hoe is dat voor Joost gegaan (dat niet filmen na een optreden)? Of weten we dat nog niet?
Volgens Joost/Avrotros was er een afspraak om het niet te doen, EBU zegt van niets af te weten.

Nu denk ik dat bij Anouk de soep niet zo heet wordt gegeten.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2024 @ 19:40:16 #272
163650 Greys
pi_215511368
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
De pot op met de EBU. :)
De vorige keer werden we daarop gediskwalificeerd, door die de pot op. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2024 @ 19:42:42 #273
163650 Greys
pi_215511410
Even een eerlijke vraag met hopelijk eerlijke antwoorden:

Stel dat Ilse zou gaan.
Stel dat ze zou zeggen 'nou nee hoor, ik doe nergens aan mee, behalve daar aan de persconferentie na de show'.

Hadden we dan niet met z'n allen geroepen wat een téringsaai voortraject tot aan mei het dan wordt als iemand nergens aan meedoet en hadden we het dan niet massaal téringsaai en nogal arrogant gevonden als ze daar in Basel ook helemaal nergens aan mee zou doen?
En hoe het toch nogal raar zou zijn aangezien het merendeel van de goegemeente toch bij alle andere deelnemers vond dat het erbij hoort?

Ik had het prima gevonden als dat sinds de eerste keer van Anouk ten tijde van Birds altijd zo was gebleven. Gewoon zelf bepalen als deelnemer wat je wel en niet wilt. Elk jaar. Dus ook S10, Joost etc. Maar sinds Birds móest iedereen van alles qua meedoen en pers en social media en nu *ineens* hoeft het niet meer omdat het Anouk is?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 november 2024 @ 19:43:35 #274
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215511429
Bekijk deze YouTube-video

Dit was het nummer live bij Boulevard(ander nummer vergelijkbaar in stijl heeft opgestuurd naar commissie)
pi_215511432
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:40 schreef Greys het volgende:

[..]
De vorige keer werden we daarop gediskwalificeerd, door die de pot op. :P
Is Joost eruit gegooid door gebrek aan interviews?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')