Gewoon niet meer mee communiceren.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ga je dat bewerkstelligen dan? Denk je dat bv dat Zweedse rode roddelpetje en onze eigen Aran na al die jaren nog gaan veranderen?
Geen idee maar ik vermoed van niet. Schijnheilig gedoe van hem.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik neem aan dat Aran net meteen erg boos was toen ze dit zei?
Anouk mag zo doen van Aran, want die krijg je niet zo snel kapot. Jonge artiesten die nog niet zo'n grote naam hebben zijn een makkelijker slachtoffer voor dat soort journalisten. Want ik weet nu al dat als Anouk zou gaan, je Aran echt niet (veel) hoort over het gebrek aan interviews, dan hoort het gewoon bij haar 'imago' of wat hij dan ook verzint. En prima, ik vind ook dat artiesten moeten kunnen weigeren (zeker bij dat soort interviews), maar de dubbele standaard kan ik nu al zien aankomen.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ga je dat bewerkstelligen dan? Denk je dat bv dat Zweedse rode roddelpetje en onze eigen Aran na al die jaren nog gaan veranderen?
Ze zat nu bij Boulevard van diezelfde Aran toch. En dan zou ze daar ineens 'NEE OPTIEFEH JIJ' tegen hetzelfde clubje roepen? Ik geloof er geen reet van. Sorry.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon niet meer mee communiceren.
Ja dit dus precies.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:12 schreef d_elise het volgende:
[..]
Anouk mag zo doen van Aran, want die krijg je niet zo snel kapot. Jonge artiesten die nog niet zo'n grote naam hebben zijn een makkelijker slachtoffer voor dat soort journalisten. Want ik weet nu al dat als Anouk zou gaan, je Aran echt niet (veel) hoort over het gebrek aan interviews, dan hoort het gewoon bij haar 'imago' of wat hij dan ook verzint. En prima, ik vind ook dat artiesten moeten kunnen weigeren (zeker bij dat soort interviews), maar de dubbele standaard kan ik nu al zien aankomen.
Verschil is wel dat Anouk de aandacht niet nodig heeft, terwijl die jonge artiesten een uniek platform wordt geboden en het dan in een ieders interesse is om mee te doen met de pers.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:12 schreef d_elise het volgende:
[..]
Anouk mag zo doen van Aran, want die krijg je niet zo snel kapot. Jonge artiesten die nog niet zo'n grote naam hebben zijn een makkelijker slachtoffer voor dat soort journalisten. Want ik weet nu al dat als Anouk zou gaan, je Aran echt niet (veel) hoort over het gebrek aan interviews, dan hoort het gewoon bij haar 'imago' of wat hij dan ook verzint. En prima, ik vind ook dat artiesten moeten kunnen weigeren (zeker bij dat soort interviews), maar de dubbele standaard kan ik nu al zien aankomen.
Ik denk dat Anouk niet doorheeft hoe het er nu aan toe gaat op het Esf. Ze wil zich weer terugtrekken op haar kamer en alleen de persconferentie doen.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mocht dit jaar anders niet. Want dan was je als deelnemer onprofessioneel en 'je weet nou eenmaal dat dat erbij hoort op het ESF'.
En als je dan nóg wat duidelijker nee zegt als deelnemer door de camera (waar je al nee tegen had gezegd) weg te wuiven word je gediskwalificeerd. Dus tsja...
Mwah Joost had al die interviews niet perse nodig. Die zoekt zijn publiek wel online, niet via de traditionele media.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Anouk de aandacht niet nodig heeft, terwijl die jonge artiesten een uniek platform wordt geboden en het dan in een ieders interesse is om mee te doen met de pers.
In ieder geval wel als je een carrière zoals Anouk zou willen opbouwen.
Zeker doen! Ze legt ook uit waar die ene foto vandaan komt. Ik vond haar wel sympathiek over komen.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is 'ik heb niks gehoord van ze' toch niet waar.
Nou ja ik probeer het straks ff terug te kijken, dank zo ver!
Sympathiek vinden gaat me echt niet meer lukken. Was ooit wel zo. Maar dat is puur persoonlijk.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:16 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Zeker doen! Ze legt ook uit waar die ene foto vandaan komt. Ik vond haar wel sympathiek over komen.
Ja en ik zou het persoonlijk dus echt belachelijk vinden als zij dat wel zou mogen en Joost en anderen dat niet mochten. Dat ligt dus niet eens aan Anouk, als Douwe of Ilse het was zou ik dat ook vinden.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik denk dat Anouk niet doorheeft hoe het er nu aan toe gaat op het Esf. Ze wil zich weer terugtrekken op haar kamer en alleen de persconferentie doen.
Als ze echt een kneiter van een plaat heeft, heeft ze het esf hiervoor niet nodig.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een nummer 1-hit in Nederland is voor zowat elke artiest een mooie motivatie.
Dat laatste ben ik met je eens. Maar om toch maar Joost als meest recente voorbeeld te nemen: ik denk niet dat hij zo'n carrière ambieerde en dat het doorsnee Boulevard/Shownieuws publiek nou niet echt zijn doelgroep was. Desalniettemin heeft hij ze meermaals netjes te woord gestaan tijdens de ESF-tijd om vervolgens daarna steeds een mes in z'n rug te krijgen van Aran omdat hij niet 24/7 zin had in zijn vragen. Maar daar werd dan enorm moeilijk over gedaan. En dat zou hij bij Anouk dus niet doen.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Anouk de aandacht niet nodig heeft, terwijl die jonge artiesten een uniek platform wordt geboden en het dan in een ieders interesse is om mee te doen met de pers.
In ieder geval wel als je een carrière zoals Anouk zou willen opbouwen.
Ik ookquote:Op donderdag 7 november 2024 19:16 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Zeker doen! Ze legt ook uit waar die ene foto vandaan komt. Ik vond haar wel sympathiek over komen.
Tsja, “grote artiesten hebben het ESF niet nodig” enzo. Genoeg van die artiesten scoren toch nog een veel grotere hit met dan zonder het ESF.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ze echt een kneiter van een plaat heeft, heeft ze het esf hiervoor niet nodig.
De pot op met de EBU.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:28 schreef d_elise het volgende:
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit of ze gaat of niet, ik zou sowieso liever een jaar overslaan en als de AvroTros daadwerkelijk voor Anouk kiest, kiezen ze ook voor de ophef die ongetwijfeld gaat volgend. Succes ermee. Ik vraag me wel af of de AvroTros bij de EBU nu kan aankomen met 'onze artiest doet behalve de persconferenties niet mee aan alle overige contentdingen'. Lijkt me namelijk niet dat er nog veel goodwill is tussen die twee partijen en dit zou allemaal niet meehelpen.
Nee, tuurlijk niet. Dan moet dat voor iedereen gelden.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en ik zou het persoonlijk dus echt belachelijk vinden als zij dat wel zou mogen en Joost en anderen dat niet mochten. Dat ligt dus niet eens aan Anouk, als Douwe of Ilse het was zou ik dat ook vinden.
Ik vind wél dat je bv nee zou moeten mogen zeggen tegen bepaalde journalisten. Dat heb ik altijd gevonden en zal ik altijd vinden. Maar 'ik doe niks aan interviews behalve de persconferentie' zou wel een héél aparte uitzondering zijn die dan voor haar gemaakt zou worden toch?
Volgens Joost/Avrotros was er een afspraak om het niet te doen, EBU zegt van niets af te weten.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Dan moet dat voor iedereen gelden.
Maar het staat allemaal in een contract toch? Wat de verplichtingen zijn? Hoe is dat voor Joost gegaan (dat niet filmen na een optreden)? Of weten we dat nog niet?
De vorige keer werden we daarop gediskwalificeerd, door die de pot op.quote:
Is Joost eruit gegooid door gebrek aan interviews?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
De vorige keer werden we daarop gediskwalificeerd, door die de pot op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |