abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 oktober 2024 @ 11:11:15 #76
163650 Greys
pi_215417338
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:01 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dat had hij ook gewoon kunnen zeggen dan.
Nee dat kan tegenwoordig niet meer 'gewoon'. Dat weet je toch wel. Want dan moet hij op nationale tv de hele uitleg geven en gooit hij haar onder de bus. Dan heb je zelfs NU al gedoe en ophef.

(Al is dat er nu alsnog weer want het moet er chronisch zijn tegenwoordig geloof ik.)

quote:
En als je dat niet wil zeggen, vanwege het gezeik dat dat dan weer op zou leveren, dan zeg je dat Anouk meer dan welkom is een liedje in te sturen vanwege haar verdiensten voor Nederland op het ESF in het verleden en dat de commissie sowieso zo veel mogelijk contact opneemt met grote namen in de Nederlandse muziekwereld. Dan ben je er ook vanaf.
Hij zei toch dat ze welkom was een lied in te sturen? Of heb ik echt iets gemist in dat gesprek? Hoezo moet daar bij haar zo'n heel eerbetoon bij enzo terwijl hij haar door haar uitspraken misschien persoonlijk wel kan uitkotsen maar het uiteraard gewoon netjes moet houden.

Soms zou ik echt willen dat we nog 20 jaar geleden waren toen social media nog niet alles verpestte en alles ophef werd. 😅
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215417385
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:11 schreef Greys het volgende:

[..]
Nee dat kan tegenwoordig niet meer 'gewoon'. Dat weet je toch wel. Want dan moet hij op nationale tv de hele uitleg geven en gooit hij haar onder de bus. Dan heb je zelfs NU al gedoe en ophef.

(Al is dat er nu alsnog weer want het moet er chronisch zijn tegenwoordig geloof ik.)
[..]
Hij zei toch dat ze welkom was een lied in te sturen? Of heb ik echt iets gemist in dat gesprek? Hoezo moet daar bij haar zo'n heel eerbetoon bij enzo terwijl hij haar door haar uitspraken misschien persoonlijk wel kan uitkotsen maar het uiteraard gewoon netjes moet houden.

Soms zou ik echt willen dat we nog 20 jaar geleden waren toen social media nog niet alles verpestte en alles ophef werd. 😅
Een positieve reactie van één zinnetje is toch geen eerbetoon? Dat kon er zelfs voor de Snollebollekes nog vanaf :P

Als je altijd verkondigt contact te houden met grote artiesten, en daar kwam die vraag van Eva natuurlijk ook vandaan, dan roep je toch niet dat je de derde succesvolste deelnemer aan het ESF voor Nederland deze eeuw niet gaat bellen? Dan toon je juist aan bevooroordeeld te zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 oktober 2024 @ 11:21:08 #78
163650 Greys
pi_215417392
PS nog niet lang geleden dacht ik zelf ook in m'n Aranboosheid enzo 'Stuur Anouk maar dan in godsnaam, die zorgt daar wel dat ze niet lastiggevallen wordt door Rode Petjes en Arans' maar toen dacht ook ik niet genoeg na over het gezeik en ophef dat dat in het complete voortraject gaat geven. En in gezeik en ophef kan toch niemand meer zin hebben na de afgelopen editie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 oktober 2024 @ 11:24:46 #79
163650 Greys
pi_215417413
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:20 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Een positieve reactie van één zinnetje is toch geen eerbetoon? Dat kon er zelfs voor de Snollebollekes nog vanaf :P

Als je altijd verkondigt contact te houden met grote artiesten, en daar kwam die vraag van Eva natuurlijk ook vandaan, dan roep je toch niet dat je de derde succesvolste deelnemer aan het ESF voor Nederland deze eeuw niet gaat bellen? Dan toon je juist aan bevooroordeeld te zijn.
Maar wacht, er is 2 maanden geleden nog contact geweest met Anouk door AvroTros. Heeft de directeur zelf gezegd, die Taco. In de gewone media zeg maar, heel kort geleden, vorige week ofzo. Dus er IS gewoon sprake geweest van contact onderhouden met artiesten en nog niet te lang geleden dus ook met haar.

Dus wellicht is er gewoon een spraakverwarring en bedoelt Cornald dat hij haar niet nógmaals gaat bellen omdat er al die tijd al vaker contact was en Anouk inmiddels heus weet dat Joost niet gaat en er dus weer ingezonden kan worden en het anders te veel op smeken gaat lijken. Stel dat die killersong helemaal niet zo killer is (en ze dus die ophef niet wensen) dan moet je niet té vaak gaan bellen anders denkt Anouk dat het al kat in het bakkie is toch. :P

(Dat hij 'deze eeuw' zei heb ik daadwerkelijk gemist trouwens. Dan snap ik wel meer wat je bedoelt. Misschien deed ze lelijk, 2 maanden geleden, en gaan ze haar daarom niet meer bellen deze eeuw. :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215417458
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:24 schreef Greys het volgende:

[..]
Maar wacht, er is 2 maanden geleden nog contact geweest met Anouk door AvroTros. Heeft de directeur zelf gezegd, die Taco. In de gewone media zeg maar, heel kort geleden, vorige week ofzo. Dus er IS gewoon sprake geweest van contact onderhouden met artiesten en nog niet te lang geleden dus ook met haar.

Dus wellicht is er gewoon een spraakverwarring en bedoelt Cornald dat hij haar niet nógmaals gaat bellen omdat er al die tijd al vaker contact was en Anouk inmiddels heus weet dat Joost niet gaat en er dus weer ingezonden kan worden en het anders te veel op smeken gaat lijken. Stel dat die killersong helemaal niet zo killer is (en ze dus die ophef niet wensen) dan moet je niet té vaak gaan bellen anders denkt Anouk dat het al kat in het bakkie is toch. :P

(Dat hij 'deze eeuw' zei heb ik daadwerkelijk gemist trouwens. Dan snap ik wel meer wat je bedoelt. Misschien deed ze lelijk, 2 maanden geleden, en gaan ze haar daarom niet meer bellen deze eeuw. :D )
Dat “derde succesvolste deelnemer aan het ESF voor Nederland deze eeuw” kwam van mij :P

Maar goed, ik denk dat achteraf het handigste was geweest als ze dat hele interview niet hadden gedaan. Er werd immers toch niets bijzonders gezegd, Joost werd oorverdovend doodgezwegen en er is nu achteraf toch gedoe.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 oktober 2024 @ 11:53:31 #81
163650 Greys
pi_215417598
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dat “derde succesvolste deelnemer aan het ESF voor Nederland deze eeuw” kwam van mij :P
Ik lach hardop nu want ik dacht écht even dat hij had gezegd dat hij haar deze eeuw niet meer ging bellen en dat ik dat gemist had hahaha. :D Chaos!

quote:
Maar goed, ik denk dat achteraf het handigste was geweest als ze dat hele interview niet hadden gedaan. Er werd immers toch niets bijzonders gezegd, Joost werd oorverdovend doodgezwegen en er is nu achteraf toch gedoe.
Helemaal eens. Er was geen nieuws en geeft alleen maar weer reden tot gedoe EN GOD WAT HEBBEN WE EVEN DE BUIK VOL VAN GEDOE. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215417685
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat überhaupt de insteek en het doel van dat interview was, ja. Het is overal in het nieuws geweest dat Joost heeft bedankt om nog eens te gaan en dat de open inzending daarom weer van start is gegaan. Wat kun je er op dit moment nog meer over vertellen? Raar besluit, zeker als je als Cornald zijnde (die er toch het meest bij betrokken is) nog met allerlei frustraties zit.
pi_215417701
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:07 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ter verdediging van Derksen is het wel nuttig om mensen met ervaring in zo’n commissie te hebben, omdat de muzieksmaak niet stabiel is, maar er genoeg zaken zijn die in competitieverband zoals het ESF al vanaf het eerste ESF wel en niet werken.

Waar het nu alleen wat te veel aan lijkt te ontbreken, is een goed inzicht waar de jonge doelgroep 10-25 van houdt. Het veel groter dan verwachte commerciële succes van Europapa geeft wel aan dat daar blijkbaar veel te halen is.
Ja maar zo zegt en bedoeld Derksen het volgens mij niet. Was dat maar zo dan kon je hem nog enigszins serieus nemen.
Want muzikanten in zijn bubbel zijn alleen maar geschikt en ervaringsdeskundigen.

Ik ben het met je eens dat er meer jonge mensen in de commissie moeten komen.
Want ouderen weten toch minder waar de jongere generatie van houdt.
Maar samenwerking en overleg tussen oud en jong geeft volgens mij het beste resultaat.
pi_215417725
Het was ook een slecht interview, met name die houding van Cornald beviel me niet zo. Hij stapt wel erg snel over debacles heen. Bij Mia & Dion, en nu bij Joost ook. Eerst nog openlijk de EBU de grond in boren en nu gewoon weer vrolijk meedoen. Ja hallo, wat heb jij voor principes.

Maar Anouk is zo ongeveer de slechtste keuze die je nu kunt maken :) Ik zie haar zelf als iemand die net als heel veel celebrities en niet-celebrities tijdens Covid helemaal in de rabbit hole is verdwaald... maar haar rabbit hole is wel een totaal andere dan die van de meeste Eurovisiefans, laten we het zo zeggen.
pi_215417916
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:28 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Misschien hadden ze Joost wel een plekje in de selectiecommissie moeten aanbieden. (serieus)
S10 zou ook prima passen in de commissie.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 oktober 2024 @ 13:51:21 #86
163650 Greys
pi_215418349
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 12:08 schreef blackswangreen het volgende:
Het was ook een slecht interview, met name die houding van Cornald beviel me niet zo. Hij stapt wel erg snel over debacles heen. Bij Mia & Dion, en nu bij Joost ook. Eerst nog openlijk de EBU de grond in boren en nu gewoon weer vrolijk meedoen. Ja hallo, wat heb jij voor principes.
Ja ik had eigenlijk ook gehoopt dat die hele commissie even een jaartje nee had gezegd.

quote:
Maar Anouk is zo ongeveer de slechtste keuze die je nu kunt maken :) Ik zie haar zelf als iemand die net als heel veel celebrities en niet-celebrities tijdens Covid helemaal in de rabbit hole is verdwaald... maar haar rabbit hole is wel een totaal andere dan die van de meeste Eurovisiefans, laten we het zo zeggen.
Inderdaad.

Misschien kan de commissie anders ook Lenny Kuhr even polsen om haar nog eens te sturen in deze tijden, ook een leuke, ophefsgewijsgezien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 14:04:57 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215418419
ik vind de boodschap (united by music ofzo) belangrijker dan het nationale ego, juist daarom moeten we sowieso altijd gaan

maar er moet wel ergens een statement gemaakt worden dat dit niet ok was
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 14:06:14 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215418426
voor mijn part sturen we iemand die totaal niet kan zingen, echt helemaal niete

mij bv, ik kan er geen kut van
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 14:06:58 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215418428
zie ik @Greus ook weer eens *;
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 14:07:18 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215418433
hoezo bestaat @Greus

wie is dit
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 14:09:00 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215418437
die is zo superboos

ik bedeoelde @Greys maar ze is 8 meter lang dus ik zeg altijd greus, in mijn hoofd is dat grappig

want reus

snapte?
pi_215418442
Ik snap er geen bal van, leg es uit?
C’est Davie :o)
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 14:13:17 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215418460
@Greys is 8 meterlang

een reus, gigantor, dus ik noem het altijd greus maar die usernaam bestaat blijkbaar ineens

quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 14:10 schreef Dave het volgende:
Ik snap er geen bal van, leg es uit?
ik kan er niet mee leven
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 oktober 2024 @ 14:18:24 #94
163650 Greys
pi_215418497
quote:
88s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 14:09 schreef sp3c het volgende:
die is zo superboos

ik bedeoelde @:greys maar ze is 8 meter lang dus ik zeg altijd greus, in mijn hoofd is dat grappig

want reus

snapte?
_O-

Ik verheug me wel op een eventuele volgende keer dat ik je de weg uit moet leggen en dat ik dan een foto maak van je gezicht als je aan komt lopen na zes omwegen omdat je niet goed geluisterd hebt naar m'n aanwijzingen.

(Dit snapt óók niemand maar ik heb er lol om. Sorry.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215418500
quote:
88s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 14:07 schreef sp3c het volgende:
hoezo bestaat @:greus

wie is dit
Hoeveel heb jij vandaag gesnoven? Wat een posts. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 14:20:17 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215418506
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 14:18 schreef Greys het volgende:

[..]
_O-

Ik verheug me wel op een eventuele volgende keer dat ik je de weg uit moet leggen en dat ik dan een foto maak van je gezicht als je aan komt lopen na zes omwegen omdat je niet goed geluisterd hebt naar m'n aanwijzingen.

(Dit snapt óók niemand maar ik heb er lol om. Sorry.)
ik kies mijn eigen weggetje

wel *;
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 14:21:19 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215418511
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 14:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
dit valt wel mee
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 oktober 2024 @ 14:31:16 #98
163650 Greys
pi_215418545
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 14:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit is een kalme en normale sp3c die het naar z'n zin heeft. Wacht maar tot 'ie zich een keer opwindt over iets, of dat nou positief of negatief is. :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215418688
Bij alles wat Johan Derksen zegt gaat mijn hoofd sowieso op mute.

Maar Albert Verlinde die Cornald een zure ouwe homo noemt? Ik kom niet meer bij. Het staat nog net niet op Alberts eigen voorhoofd geschreven....
pi_215418782
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 14:55 schreef Aadrianus het volgende:
Bij alles wat Johan Derksen zegt gaat mijn hoofd sowieso op mute.

Maar Albert Verlinde die Cornald een zure ouwe homo noemt? Ik kom niet meer bij. Het staat nog net niet op Alberts eigen voorhoofd geschreven....
Vreselijk he? Dat was echt een gevalletje "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')