Koekje bij de koffiequote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doet Titt'n in deze lijst?
Doe maar een koekjequote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doet Titt'n in deze lijst?
2 denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:09 schreef Tussle266 het volgende:
Clash lijkt me er ook 3 kwijt, maar deze staat nagenoeg op dezelfde plek. Voor de overzichtelijkheid.
Sepultura kun je niet te hard zetten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:10 schreef Basp1 het volgende:
Wortels bloedende wortels.
En oren als je het te hard zet.
Echt geen ideequote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, is deze Florence nu onderdeel van de lijst of de noodband?
Nouja, altijd nog liever noodband dan goldbandquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, is deze Florence nu onderdeel van de lijst of de noodband?
Ik twijfel bij Eric altijd een beetje of hij live in de studio zit of dit al eerder heeft opgenomenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:17 schreef ok01 het volgende:
Eric Corton heeft niet echt iets door volgens mij
Ik nu ook inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik twijfel bij Eric altijd een beetje of hij live in de studio zit of dit al eerder heeft opgenomen
Volgens mij vooral live nu. Of hij moet weer op trip naar Afrika zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik twijfel bij Eric altijd een beetje of hij live in de studio zit of dit al eerder heeft opgenomen
Babel bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ach, ik hoor erger in deze lijst
Als het zich maar niet teveel concentreert.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ach, ik hoor erger in deze lijst
Broken Crownquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jo met de banjo staat er wel vaak in. Dit is ook een mindere. Lover of the Light, Hopeless Wanderer en Little Lion Man voldoet wel.
Geen kans denk ik. Wel een kleine Swift bonusquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:36 schreef Tussle266 het volgende:
Deze is een paar keer op 2 gedraaid dit jaar. Kansrijk of niet?
Even terug gezocht. Het zit ietsje anders. Ain't It Fun, Brick by Boring Brick en Sitll Into You elk 1x in pakweg de laatste 3 maanden. Dus sowieso maar de vraag of ze de cut halen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geen kans denk ik. Wel een kleine Swift bonus
In het licht van hoe het tot nu toe loopt vond ik dit wel fijn. Maar er is een reden waarom je ze nooit meer hoort, zullen we maar zeggen.quote:
Zet je maar schrap, want we hebben hem nu al vaker gehad dan vorig jaar in de hele lijst en van wat er vorig jaar in stond is er pas 1 geweest. Er komen er nog wel 4 of 5 de komende dagen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom staat er zoveel Lenny in?
De Lenny Fanclub is gemobiliseerd?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zet je maar schrap, want we hebben hem nu al vaker gehad dan vorig jaar in de hele lijst en van wat er vorig jaar in stond is er pas 1 geweest. Er komen er nog wel 4 of 5 de komende dagen.
Hij kondigde in de stemweek een aantal concerten in de Ziggo aan en volgens mij speelt dat nieuwe album ook wel wat mee. Dus dan zijn de fanstemmers wel wakker inderdaad.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De Lenny Fanclub is gemobiliseerd?
Doet en is wel meer in deze lijst nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Twenty One Pilots, voelt ook niet meer echt alternatief maar was dat ooit natuurlijk wel.
Deze is wel terug, dus wie weet kom je aan je trekken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Twenty One Pilots, voelt ook niet meer echt alternatief maar was dat ooit natuurlijk wel.
Vind ik wel alternative maar gewoon niet heel interessant over het algemeen. Trees zal er ongetwijfeld niet in staan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Die stond er, inclusief de oude lijsten, 2x niet inquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Babylon Zoo erin
Dat is wel een heerlijke daverende verrassing.
Mja ik heb dat hier lang niet zo scherp als bij de Top 2000, dus weet niet wat gebruikelijk is.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stond er, inclusief de oude lijsten, 2x niet in
Het is nog wel alternatief voor suus en freek?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alternative is wel opgerekt he?
Gabriel Genesis zou ik beter kunnen verteren dan Collins Genesis in deze lijst.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Genesis
Oude Genesis zou nog beter zijn, maar ja, dat gaat nooit in deze lijst staan natuurlijk
I'll take it.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is nog wel alternatief voor suus en freek?
Selling England By The Pound stond tenminste nog wel in de Album Top 1000, dus helemaal vergeten is het niet door de KINK-luisteraar!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gabriel Genesis zou ik beter kunnen verteren dan Collins Genesis in deze lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |