Vind ik wel alternative maar gewoon niet heel interessant over het algemeen. Trees zal er ongetwijfeld niet in staan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Twenty One Pilots, voelt ook niet meer echt alternatief maar was dat ooit natuurlijk wel.
Die stond er, inclusief de oude lijsten, 2x niet inquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Babylon Zoo erin
Dat is wel een heerlijke daverende verrassing.
Mja ik heb dat hier lang niet zo scherp als bij de Top 2000, dus weet niet wat gebruikelijk is.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stond er, inclusief de oude lijsten, 2x niet in
Het is nog wel alternatief voor suus en freek?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alternative is wel opgerekt he?
Gabriel Genesis zou ik beter kunnen verteren dan Collins Genesis in deze lijst.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Genesis
Oude Genesis zou nog beter zijn, maar ja, dat gaat nooit in deze lijst staan natuurlijk
I'll take it.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is nog wel alternatief voor suus en freek?
Selling England By The Pound stond tenminste nog wel in de Album Top 1000, dus helemaal vergeten is het niet door de KINK-luisteraar!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gabriel Genesis zou ik beter kunnen verteren dan Collins Genesis in deze lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |