Ik twijfel bij Eric altijd een beetje of hij live in de studio zit of dit al eerder heeft opgenomenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:17 schreef ok01 het volgende:
Eric Corton heeft niet echt iets door volgens mij
Ik nu ook inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik twijfel bij Eric altijd een beetje of hij live in de studio zit of dit al eerder heeft opgenomen
Volgens mij vooral live nu. Of hij moet weer op trip naar Afrika zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik twijfel bij Eric altijd een beetje of hij live in de studio zit of dit al eerder heeft opgenomen
Babel bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ach, ik hoor erger in deze lijst
Als het zich maar niet teveel concentreert.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ach, ik hoor erger in deze lijst
Broken Crownquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jo met de banjo staat er wel vaak in. Dit is ook een mindere. Lover of the Light, Hopeless Wanderer en Little Lion Man voldoet wel.
Geen kans denk ik. Wel een kleine Swift bonusquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:36 schreef Tussle266 het volgende:
Deze is een paar keer op 2 gedraaid dit jaar. Kansrijk of niet?
Even terug gezocht. Het zit ietsje anders. Ain't It Fun, Brick by Boring Brick en Sitll Into You elk 1x in pakweg de laatste 3 maanden. Dus sowieso maar de vraag of ze de cut halen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geen kans denk ik. Wel een kleine Swift bonus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |