https://www.soccernews.nl(...)r-manchester-united/quote:Erik Ten Hag is ontslagen als trainer van Manchester United. Dat meldt The Athletic.
Later meer
Gelukkig hebben we Arend Martijn uit Bergentheim nog om aan de Engelsen te bewijzen dat er niet alleen maar domme boeren uit ONS LAND komen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu kunnen sommige users weer kankeren op andere landgenoten
Oh Arnequote:Op maandag 28 oktober 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Arend Martijn uit Bergentheim nog om aan de Engelsen te bewijzen dat er niet alleen maar domme boeren uit ONS LAND komen.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Arend Martijn uit Bergentheim nog om aan de Engelsen te bewijzen dat er niet alleen maar domme boeren uit ONS LAND komen.
Vieze landverrader.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:40 schreef Wotte het volgende:
Walgelijk dat gegeil op Arend het druipt hier van de wanden.
Van Nistelrooy nieuwe trainer van M U na ontslag Ten Hag.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:42 schreef Pedroso het volgende:
Wie zal er nu in gaan stappen?
Zal wel weer een volgende ambitieuze trainer zijn die denkt het wel even te fixen binnen 2 jaar en daarna met een flinke zak geld weer kan vertrekken.
quote:Ruud van Nistelrooij wordt de nieuwe trainer van Manchester United. De huidige trainer, Erik ten Hag, is ontslagen vanwege de slechte resultaten.
De 54-jarige trainer stond al langer onder druk vanwege tegenvallende resultaten. Manchester United verloor zondag in de Premier League nog met 2-1 bij West Ham United en staat na negen speelronden op de veertiende plaats met 11 punten.
"We zijn Erik dankbaar voor alles wat hij in zijn tijd bij ons heeft gedaan en wensen hem het beste voor de toekomst", zo laat Manchester United maandag in een statement weten.
Geduld van clubleiding is op
De club nam Ten Hag in 2022 over van Ajax. In zijn eerste seizoen eindigde hij als derde, met 75 punten, op ruime achterstand van kampioen Manchester City en Arsenal. Datzelfde seizoen won Ten Hag met United de League Cup, de eerste prijs voor de club sinds 2017.
Het seizoen daarop stelde Manchester United met de achtste plaats en 60 punten teleur. De toekomst van Ten Hag leek onzeker, maar hij behield het vertrouwen en mocht flink wat investeren.
Maar de verbetering bleef dit seizoen uit. Ten Hag vroeg om tijd en zei geregeld dat hij met de club en zijn team bezig was aan 'een proces'. Vorige week zei de trainer nog: "We houden ons aan het plan en zijn ervan overtuigd dat we het gaan omdraaien."
Na een gelijkspel bij Fenerbahçe in de Europa League (1-1) en de nederlaag van zondag bij West Ham is het geduld van de clubleiding op.
Van Nistelrooij
Ruud van Nistelrooij neemt de leiding over het team tijdelijk op zich, tot er een permanente nieuwe coach is gevonden.
De Geffenaar was tot vorig jaar de hoofdcoach van PSV. In mei vorig jaar stapte hij op, na tien jaar aan de Eindhovense club verbonden te zijn geweest. Sinds deze zomer is hij asisstent-trainer bij Manchester United.
Van 2001 tot 2006 speelde Van Nistelrooij zelf bij Manchester United. In 150 wedstrijden scoorde hij 95 keer. De Geffenaar speelde onder trainer Sir Alex Ferguson samen met onder meer Ryan Giggs, Paul Scholes en David Beckham.
Tja AZ'ers hebben een streepje voor schijnbaar.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:40 schreef Wotte het volgende:
Walgelijk dat gegeil op Arend het druipt hier van de wanden.
Vermoedelijk heeft Erik, een telg uit een succesvolle ondernemersfamilie, zich nog nooit zorgen hoeven maken over geld.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:45 schreef Pedroso het volgende:
Vraag me af of hij er zelf rouwig om zal zijn, 20 miljoen in de pocket en lekker weer in de luwte zonder constant gezeik aan je kop.
Wellicht dat hij daarom ook nooit écht heeft opgelet op school.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vermoedelijk heeft Erik, een telg uit een succesvolle ondernemersfamilie, zich nog nooit zorgen hoeven maken over geld.
Wat is jouw excuus?quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht dat hij daarom ook nooit écht heeft opgelet op school.
Wellicht had zijn Engels docente een grote boezem.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht dat hij daarom ook nooit écht heeft opgelet op school.
Hier kun je op wachten natuurlijk. Pff, ben nu al angstig voor de persco's. Na Arend valt ieder ander nogal tegen als het gaat om uitstraling en communicatie. Maar Arend zit nog wel een decennium bij Liverpool.quote:
Wie is jullie en waar sta ik te juichen precies?quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jullie staan hier te juichen bij het ontslag van de op een na beste trainer van Nederland.
Ik snap sowieso niet waarom mensen voor hun plezier een persconferentie gaan kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hier kun je op wachten natuurlijk. Pff, ben nu al angstig voor de persco's. Na Arend valt ieder ander nogal tegen als het gaat om uitstraling en communicatie. Maar Arend zit nog wel een decennium bij Liverpool.
Ik heb nog wel net het verschil tussen please en thank you onder de knie gekregen.quote:
Mee eens, al is dat sinds Slot wel anders. Dan nog, op een EK of WK kijk ik ze dan weer wel altijd, sinds mensenheugenis en dan vind ik het toch wel prettig als daar iemand zit die daar van kan genieten.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mensen voor hun plezier een persconferentie gaan kijken.
Dat komt omdat je nog nooit een persconferentie van Arne Slot hebt bekeken.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mensen voor hun plezier een persconferentie gaan kijken.
Ik vind het eigenlijk alleen leuk als ze zoals Louis de vloer aanvegen met types als Valentijn en Willem Vissers.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mee eens, al is dat sinds Slot wel anders. Dan nog, op een EK of WK kijk ik ze dan weer wel altijd, sinds mensenheugenis en dan vind ik het toch wel prettig als daar iemand zit die daar van kan genieten.
Ik denk niet dat zijn familie het leuk vindt als Ten Hag een huis koopt hij een concurrent makelaar.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)loseweg-84/43662475/
Thoma Bennink bellen
Ook mooi dat hij eerst nog mocht blijven zitten en NOG meer geld uitgeven dan ie al had gedaan. Het slaat helemaal nergens op dat men dat heeft uitgegeven en amper resultaat heeft gezien.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Terecht, 700 miljoen pond uit mogen geven en kansloos 14e staan, meer verloren dan gewonnen.
Dat ja, het zou beter worden met die Ratcliffe maar voorlopig gaan ze vrolijk op de oude voet verder.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ook mooi dat hij eerst nog mocht blijven zitten en NOG meer geld uitgeven dan ie al had gedaan. Het slaat helemaal nergens op dat men dat heeft uitgegeven en amper resultaat heeft gezien.
Zijn toch geen onaardige aankopen Yoro, Ugarte, De ligt, Mazeroui en Zirkzee.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ook mooi dat hij eerst nog mocht blijven zitten en NOG meer geld uitgeven dan ie al had gedaan. Het slaat helemaal nergens op dat men dat heeft uitgegeven en amper resultaat heeft gezien.
Precies, eigenlijk zijn er veel goede spelers gehaald en een paar erg slechte voor heel veel geld. Maar dan nog heeft hij er amper iets van weten te maken, ik sluit niet uit dat een andere goede manager er wel iets mee kan. Ik denk ook dat je als speler je kapot gaat zitten ergeren aan de manier waarop hij praat en met de pers omgaat, als het niet draait. Ten Hag doet het vast goed bij Nederlandse clubs, maar zodra Engels de voertaal is komt ie amper uit zijn woorden en lijkt het alsof hij niet helemaal goed in zijn hoofd is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zijn toch geen onaardige aankopen Yoro, Ugarte, De ligt, Mazeroui en Zirkzee.
Die transferwindow vorig seizoen was een stuk slechter.
Voor een Europese subtopper zou dat een prima lijstje zijn, voor een van de rijkste clubs ter wereld is het beschamend.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Ugarte ja, waanzinnig om gelachen. Dan wil je dus eerst Frenkie de Jong kopen (toen al moeten lachen) en ga je in plaats daarvan voor zo'n houthakker.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Slot er nog een aardig draaiend elftal van had gemaakt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Ugarte ja, waanzinnig om gelachen. Dan wil je dus eerst Frenkie de Jong kopen (toen al moeten lachen) en ga je in plaats daarvan voor zo'n houthakker.
Bij Football Manager stapt je staf ook vaak op als je weg gaat of moet. Maar snap Ruud wel, die is daar onsterfelijk, totdat ie 5 keer verliest natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Fijne vent ook die Van Nistelrode, gehaald door Ten Hag en pikt nu zijn baan in.
Zit daar niet lang hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Fijne vent ook die Van Nistelrode, gehaald door Ten Hag en pikt nu zijn baan in.
Slot nam het over van Klopp, Ten Hag nam het over van Mourinho, Van Gaal en Ole en die lukten het ook nietquote:Op maandag 28 oktober 2024 14:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Slot er nog een aardig draaiend elftal van had gemaakt.
Met een hoop duidelijkheid en een goed plan kun je nog een heel eind komen. Van Gaal en Mourinho waren vooral met hun eigen ding bezig en die zijn qua communicatie niet te vergelijken met Slot. Ik snap dat ik iets roep dat ik niet kan bewijzen, maar Louis en José zijn vooral goed bij een team van jonge mensen die alles doen wat ze zeggen en vooral zelf niets inbrengen. Slot is een enorm moderne trainer/coach die het juist niet moet hebben van status, schreeuwen en arrogantie.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:51 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Slot nam het over van Klopp, Ten Hag nam het over van Mourinho, Van Gaal en Ole en die lukten het ook niet
Wat wil jij dan, dat ze de halve selectie ontslaan?quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:11 schreef Wotte het volgende:
Vraag me altijd wel af wat het effect op de korte termijn is door de complete staf laten zitten en enkel de hoofdtrainer ontslaan.
Die man verneukt het natuurlijk niet alleen.
Inter en Porto waren inderdaad erg jong jaquote:Op maandag 28 oktober 2024 14:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Met een hoop duidelijkheid en een goed plan kun je nog een heel eind komen. Van Gaal en Mourinho waren vooral met hun eigen ding bezig en die zijn qua communicatie niet te vergelijken met Slot. Ik snap dat ik iets roep dat ik niet kan bewijzen, maar Louis en José zijn vooral goed bij een team van jonge mensen die alles doen wat ze zeggen en vooral zelf niets inbrengen. Slot is een enorm moderne trainer/coach die het juist niet moet hebben van status, schreeuwen en arrogantie.
De echte topspelers komen al 8 jaar niet meer bij Manchester United. Dan heb je beleid nodig om een toekomstig topteam te bouwen zoals Arsenal heeft gedaan. Laat dat nou een probleem zijn omdat het hele fundament van die club al rot is sinds Ferguson weg is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor een Europese subtopper zou dat een prima lijstje zijn, voor een van de rijkste clubs ter wereld is het beschamend.
Louis III is inderdaad vooral sterk bij jongere spelers. Al merkte je wel dat hij wat mee laveert met de huidige generatie.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Met een hoop duidelijkheid en een goed plan kun je nog een heel eind komen. Van Gaal en Mourinho waren vooral met hun eigen ding bezig en die zijn qua communicatie niet te vergelijken met Slot. Ik snap dat ik iets roep dat ik niet kan bewijzen, maar Louis en José zijn vooral goed bij een team van jonge mensen die alles doen wat ze zeggen en vooral zelf niets inbrengen. Slot is een enorm moderne trainer/coach die het juist niet moet hebben van status, schreeuwen en arrogantie.
Nooit meegemaakt, maar ben nooit ontslagen bij Football Managerquote:Op maandag 28 oktober 2024 14:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bij Football Manager stapt je staf ook vaak op als je weg gaat of moet. Maar snap Ruud wel, die is daar onsterfelijk, totdat ie 5 keer verliest natuurlijk.
Bij Inter waren het allemaal spelers die buiten de boot vielen bij andere topclubs en die heeft hij heel knap aan het voetballen gekregen. Dat was 15 jaar geleden, nu zit ie bij Fener en is ie een beetje een persiflage op zichzelf geworden. Maar goed, je hebt wel gelijk dat het niet allemaal jonge spelers waren. Dan nog denk ik dat Slot er nog best een leuke ploeg van kan maken.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inter en Porto waren inderdaad erg jong ja
Ook als je zelf opstapt doet men dat uit solidariteit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt, maar ben nooit ontslagen bij Football Manager
Bij FM doen ze niet aan corruptie, nepotisme en achterkamertjespolitiek, derhalve krijgt dat programma nooit hoger dan een 7 van mij. Leuke simulatie, maar totaal niet realistisch.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ook als je zelf opstapt doet men dat uit solidariteit.
Ik weet niet hoelang jij die serie speelt maar je kunt wel degelijk doen aan corruptie, nepotisme en achterkamertjespolitiek, het is alleen jammer dat de andere (virtuele) managers het niet doen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Bij FM doen ze niet aan corruptie, nepotisme en achterkamertjespolitiek, derhalve krijgt dat programma nooit hoger dan een 7 van mij. Leuke simulatie, maar totaal niet realistisch.
Slot zal in ieder geval geen miljoenen verspillen aan wat die kent want daar is Haggie de boot mee ingegaan . Het ging trouwens ook bergafwaarts met Ajax toen die met oa Promes en Klaiber aan kwam zetten .quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bij Inter waren het allemaal spelers die buiten de boot vielen bij andere topclubs en die heeft hij heel knap aan het voetballen gekregen. Dat was 15 jaar geleden, nu zit ie bij Fener en is ie een beetje een persiflage op zichzelf geworden. Maar goed, je hebt wel gelijk dat het niet allemaal jonge spelers waren. Dan nog denk ik dat Slot er nog best een leuke ploeg van kan maken.
Verreweg het grootste budget, weinig echte concurrentie, een gouden pik jaar.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Slot zal in ieder geval geen miljoenen verspillen aan wat die kent want daar is Haggie de boot mee ingegaan . Het ging trouwens ook bergafwaarts met Ajax toen die met oa Promes en Klaiber aan kwam zetten .
Ook in Europees verband na dat wonderjaar vaak onnodig uitgeschakeld met vorig jaar als dieptepunt toen die niet eens 3rde werd in een poule met Gala en Kopenhagen .quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Verreweg het grootste budget, weinig echte concurrentie, een gouden pik jaar.
Zelfs bij Ajax zag hij al compleet andere wedstrijden als het niet liep, alleen als je wint kom je daar wel mee weg. Verder is hij ook gewoon niet zo intelligent, daar kom je steeds minder makkelijk mee weg als trainer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |