abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215415560
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 06:32 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik kan geen ballen vangen inderdaad.

Ik kan daarom ook geen balsporten doen. Hier is een rugby vereniging en het zou me nog wel leuk lijken ook maar dat gaat helaas niet voor mij.
Dus je ruimtelijke inschattingsvermogen is abominabel daar kan niemand wat aan verbeteren en zal gewoon een heel groot probleem blijven als je perse auto wilt gaan rijden.
pi_215415587
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 06:48 schreef 111210 het volgende:

[..]
Nou ik zit dagelijks op de weg en het is echt schrikbarend wat voor idiote fratsen mensen soms uithalen.

Van de week nog een vent van middelbare leeftijd die achteruit de snelweg oprit weer af ging. Verkeerde afslag genomen wellicht?

Los van het feit dat je steeds meer idioten hebt die met 60 op de middenbaan van een A weg aan het appen of make uppen zijn.
Een paar weken terug had ik rijles en gooide een fietser zichzelf vlak voor mijn auto en nee hij had geen voorrang. Ik moest een noodstop maken. Mn instructeur was ergens anders mee bezig en zei dat hij niet had ingegrepen dus die fietser was bijna dood geweest. Ik zag hem wel maar dacht niet dat hij gewoon voorrang zou nemen terwijl hij haaientanden had.
pi_215415591
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 06:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus je ruimtelijke inschattingsvermogen is abominabel daar kan niemand wat aan verbeteren en zal gewoon een heel groot probleem blijven als je perse auto wilt gaan rijden.
Zijn er geen manieren om dat te verbeteren ?
pi_215415624
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 07:04 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Zijn er geen manieren om dat te verbeteren ?
Wachten totdat de zelfrijdende auto op de markt komt?
pi_215415640
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 07:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Wachten totdat de zelfrijdende auto op de markt komt?
Daar moet je ook een rijbewijs voor hebben en opletten. Net zoals dat piloten nog altijd zelf moeten kunnen vliegen ondanks het bestaan van autopilot op de rustige stukken
  Spellchecker woensdag 30 oktober 2024 @ 07:48:45 #156
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215415770
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 07:02 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Een paar weken terug had ik rijles en gooide een fietser zichzelf vlak voor mijn auto en nee hij had geen voorrang. Ik moest een noodstop maken. Mn instructeur was ergens anders mee bezig en zei dat hij niet had ingegrepen dus die fietser was bijna dood geweest. Ik zag hem wel maar dacht niet dat hij gewoon voorrang zou nemen terwijl hij haaientanden had.
:')
pi_215415912
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 07:48 schreef maily het volgende:

[..]
:')
Ik voelde hem niet remmen nee

Toen zei die goed zo dat je hem niet hebt doodgereden en mocht ik als beloning over de A4 crossen. Daar rijden we normaal niet omdat het een beetje uit de route is. Die heeft maar liefst 5 banen
  woensdag 30 oktober 2024 @ 08:46:07 #158
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215416234
Je bent gewoon ongeschikt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215416411
quote:

[..]
Ik zou als ik jou was op zoek gaan naar een rij instructeur die zijn vak wel serieus neemt.
pi_215416455
quote:
16s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 08:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Je bent gewoon ongeschikt.
Ben jij wel geschikt ?
pi_215416460
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zou als ik jou was op zoek gaan naar een rij instructeur die zijn vak wel serieus neemt.
Er is sowieso een tekort aan rijinstructeurs. Heel veel zijn Turken die de hele tijd aan het bellen zijn. Dit is de beste die ik tot nu toe heb gehad.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 09:48:42 #162
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215416610
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:30 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ben jij wel geschikt ?
Absoluut.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215416638
quote:
16s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Absoluut.
Jaja
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 10:04:58 #164
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215416725
https://www.cbr.nl/nl/rij(...)b-je-gemiddeld-nodig

Schijnbaar 42 uur gemiddeld. 100 uur is dus een behoorlijke afwijking.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_215416754
Een bocht niet zien? Daar heb ik alleen last van als het echt pikkedonker is op de snelweg en mistig.
pi_215416804
Een
quote:

[..]
Een auto is altijd schuldig bij een aanrijding met een fietser, alleen al in een stad als Amsterdam nemen fietsers altijd voorrang. Dus een normale automobilist moet altijd checken of je wel kan rijden. Idem met woonwijken waar kinderen zo voor je auto kunnen springen midden op de weg.

Verder is jou rij instructeur een flapdrol als hij met andere dingen bezig is. Maar helaas zie je dat tegenwoordig ook vaak, leerling aan het rijden, instructeur lekker aan het appen
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 11:36:32 #167
236264 crew  capricia
pi_215417465
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:04 schreef CoolGuy het volgende:
https://www.cbr.nl/nl/rij(...)b-je-gemiddeld-nodig

Schijnbaar 42 uur gemiddeld. 100 uur is dus een behoorlijke afwijking.
Poeh, wat een boel uur, joh.
Had ik niet verwacht.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 11:39:54 #168
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215417484
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:36 schreef capricia het volgende:

[..]
Poeh, wat een boel uur, joh.
Had ik niet verwacht.
Ja, kun je nagaan als je dan nog meer dan 2x zoveel uren nodig hebt en nog stééds niet op mag gaan voor je examen.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:57:30 #169
545 dop
:copyright: dop
pi_215417628
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 06:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Dat biedt mijn huidige instructeur niet aan.

Misschien dat ik dat probwer als ik de eerste keer niet slaag. Is een optie. Want het is eens per week en deze week gaat het niet door
Nog wel ander tips voor je, doe soms pietluttige lijken maar wel erg kunnen schelen.
Zorg dat je altijd de zelfde schoenen draagt, schoenen waar bij je voldoende gevoel hebt met de pedalen. Dat lijkt onbelangrijk maar als je door ander schoeisel weer een halve les bent afgeleid omdat het koppelen en remmen anders aanvoelt is eigenlijk de rest wat je moet leren ook weer niet gebeurd.
Verder niet ff snel na het werk of een drukke dag lessen. Je hebt een goed concentratie Niveau nodig om te kunnen leren. Dat gaat gewoon veel lastiger als je vermoeid ben.
Verder draag je een bril?
Dat beperkt je kijkhoek door de randen van je montuur, als het mogelijk is probeer met lenzen te lessen.
Voor sommige zal dit allemaal weinig uitmaken, maar als het allemaal al lastiger gaat zijn dit soort dingetjes het geen wat je niet kunt gebruiken.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_215417640
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:31 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Er is sowieso een tekort aan rijinstructeurs. Heel veel zijn Turken die de hele tijd aan het bellen zijn. Dit is de beste die ik tot nu toe heb gehad.
Op zich hoeft het geen probleem te zijn dat het een Turk is, als hij zijn vak maar serieus neemt en voldoende Nederlands spreekt. Dat hij zit te bellen tijdens de rijles is uiteraard ontoelaatbaar.

Overigens herken ik niet het beeld dat het beroep rijinstructeur zo populair zou zijn bij Turken. Bij ons in Den Haag is het vooral een populair beroep bij Hindoestanen.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:58:51 #171
545 dop
pi_215417641
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Op zich hoeft het geen probleem te zijn dat het een Turk is, als hij zijn vak maar serieus neemt en voldoende Nederlands spreekt. Dat hij zit te bellen tijdens de rijles is uiteraard ontoelaatbaar.

Overigens herken ik niet het beeld dat het beroep rijinstructeur zo populair zou zijn bij Turken. Bij ons in Den Haag is het vooral een populair beroep bij Hindoestanen.
Hier in Rotterdam ook veel Hindoestanen
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:59:14 #172
545 dop
pi_215417649
Fout
pi_215417691
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:14 schreef 111210 het volgende:
Verder is jou rij instructeur een flapdrol als hij met andere dingen bezig is. Maar helaas zie je dat tegenwoordig ook vaak, leerling aan het rijden, instructeur lekker aan het appen
Behalve dat de instructeur een flapdrol is als hij tijdens de rijles zit te bellen, is het ook nog eens verboden en strafbaar. Tijdens de rijles is de instructeur juridisch de bestuurder van de auto, dus die mag ook geen telefoon in de hand houden.
pi_215417756
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, kun je nagaan als je dan nog meer dan 2x zoveel uren nodig hebt en nog stééds niet op mag gaan voor je examen.
Ik heb begin januari mijn rijexamen, maar ik heb er zelf niet zo veel fiducie in. Maar je kan geluk hebben. Misschien is het op dat tijdstip toevallig rustiger dan normaal, wie weet. Dan kan het misschien net goed gaan. Of misschien is het zo druk dat je in de file staat dat is makkelijk. Of dat je voor de brug moet wachten. Al die tijd gaat van je examentijd af dus dat betekent minder rijden.
pi_215417769
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:57 schreef dop het volgende:

[..]
Nog wel ander tips voor je, doe soms pietluttige lijken maar wel erg kunnen schelen.
Zorg dat je altijd de zelfde schoenen draagt, schoenen waar bij je voldoende gevoel hebt met de pedalen. Dat lijkt onbelangrijk maar als je door ander schoeisel weer een halve les bent afgeleid omdat het koppelen en remmen anders aanvoelt is eigenlijk de rest wat je moet leren ook weer niet gebeurd.
Verder niet ff snel na het werk of een drukke dag lessen. Je hebt een goed concentratie Niveau nodig om te kunnen leren. Dat gaat gewoon veel lastiger als je vermoeid ben.
Verder draag je een bril?
Dat beperkt je kijkhoek door de randen van je montuur, als het mogelijk is probeer met lenzen te lessen.
Voor sommige zal dit allemaal weinig uitmaken, maar als het allemaal al lastiger gaat zijn dit soort dingetjes het geen wat je niet kunt gebruiken.
Ik rijd inderdaad altijd met contactlenzen. Maar 'niet na een drukke werkdag' is helaas niet in te roosteren.

Zelfde schoenen wist ik niet dat dat uitmaakte, gelukkig draag ik wel de zelfde schoenen meestal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')