Ik hoop dat jij je gauw beter voelt. Je bent een kanjer maatje.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee grapje hoor lieverd
gaat goed, ben met 1 baan gestopt dus werk er nu nog maar bij 1. nog steeds vind ik 40 uur vrij weinig om te werken inderdaad, maar ben nu bezig met hardlopen en fitnessen. als ik over half jaar fit ben ga ik misschien weer meer werken.
ik voel mij helemaal niet slecht hoor. wil eind oktober de halve van amsterdam lopen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:39 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij je gauw beter voelt. Je bent een kanjer maatje.
@Caland vindt dit geen goed idee.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:41 schreef Tjacka het volgende:
en misschien over een paar jaar de marathon van athene, die lijkt mij wel vet
De afwezigheid van @onlogisch wordt gevoeld.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
Het dreigt uit de hand te lopen in het Feyenoord topic.
Ik zag hem woensdag nog in het stadionquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik had onlo een appje gestuurd maar ook daar geen reactie.
Ik maak me een beetje zorgen.
Ah oke. Dan kan ie de klere krijgen, beetje mij/ons negeren.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag hem woensdag nog in het stadion
Ah vandaar dat hij er even niet isquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag hem woensdag nog in het stadion
Wil je hiermee suggereren dat mensen normaal gesproken op jouw appjes reageren?quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik had onlo een appje gestuurd maar ook daar geen reactie.
Ik maak me een beetje zorgen.
Vanwaar ben jij op oorlogspad vandaag?quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wil je hiermee suggereren dat mensen normaal gesproken op jouw appjes reageren?
quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vanwaar ben jij op oorlogspad vandaag?
quote:
Mwah, je moeder wel, maar dat is meer een varken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wil je hiermee suggereren dat mensen normaal gesproken op jouw appjes reageren?
Hoe staat hij? Pics?quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
De eerste oliebol met poedersuiker gegeten (sinds januari) en een bikini gekocht.
@:onlogisch
Dit vind ik nogal tegenstrijdig, is een badpak of burkini niet meer iets voor je?quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
De eerste oliebol met poedersuiker gegeten (sinds januari) en een bikini gekocht.
@:onlogisch
Projecteer jij nu je wintervachtje op een ander?quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit vind ik nogal tegenstrijdig, is een badpak of burkini niet meer iets voor je?
Misschien weer een lekker weekje vakantie gepakt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien heeft @:onlogisch betere dingen te doen dan een beetje lopen te Fokken.![]()
IK HEB EEN EXCUUSquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Projecteer jij nu je wintervachtje op een ander?
Zonder die poot was je wel ripped? Oh dan heb je idd even een excuus.quote:
Is het niet de algemene consensus?quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is een beetje grof en niet volgens de gedragscode volgens mij
Een miskraam.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens ging 'onze' kraam vandaag ook open maar er was iets met de afvoer ofzo, daardoor kan hij morgen pas verkopen.
Tot zover deze spannende anekdote.
Ik denk dat het voor mensen om me heen heel vermoeiend wordt als ik FOK! inwissel daarvoor.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien heeft @:onlogisch betere dingen te doen dan een beetje lopen te Fokken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De post is verwijderd, dus ik denk dat een van de volgende regels is overtreden:quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het niet de algemene consensus?
Ik hou van Aziatenquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:03 schreef RamboDirk het volgende:
Ik geloof niet in de keuze tussen een billenman of borstenman zijn. Ik ben beiden.
Ik ga straks uit etenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Wat is mis met gewoon een schnitzel?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga straks uit eten
Ik vermoed dat ik voor de ossenhaas ga
Als ze er schnitzels serveerden had ik er niet gereserveerd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wat is mis met gewoon een schnitzel?
Ik heb altijd een schnitzel. Ossenhaas heb ik nog nooit gehad. Een keer uitgenodigd bij een fancy restaurant met biefstuk. Wat een smerig vlees gewoon rood van binnen gadverdamme. Vlees moet gaar zijn, en niet rood.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze er schnitzels serveerden had ik er niet gereserveerd.
Je bent een minderwaardig mensquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:35 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik heb altijd een schnitzel. Ossenhaas heb ik nog nooit gehad. Een keer uitgenodigd bij een fancy restaurant met biefstuk. Wat een smerig vlees gewoon rood van binnen gadverdamme. Vlees moet gaar zijn, en niet rood.
Waarom nietquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:caland vindt dit geen goed idee.
Eens met deze postquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent een minderwaardig mens
En bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |