Wat wil je, met Mick Jagger als producer?quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Daar heb je een punt ja. Vind specifiek Glamour Boys dat al langs kwam wel een behoorlijk hitgevoelige productie
Vond je het niet opvallend stil, de afgelopen 6 uur?quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik kom erachter dat ik deze week privékantoor heb
Teams status op niet storen zetten, oortjes in met Kink op en gaanquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Komt wel vaker voor op een maandag ivm thuiswerken. Maar diegene waar ik dit asociale grote kantoor deel heeft deze week vakantie.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vond je het niet opvallend stil, de afgelopen 6 uur?
Ja fopt me, die stonden er al. Maar daar hebben we het al eens eerder over gehad ook volgens mij. Dat het alternatieve karakter van voorheenwel wat geromantiseerd wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
No Doubt. Madness of Soulwax was hier meer op zijn plek geweest.
Het is niet per definitie zo dat als iets uit de alternatieve hoek aanslaat en het komt in de hitlijstjes terecht dat die muziek ineens slecht is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alternatieve muziek mag niet in de top40 of top2000 staan?
Waar dan?quote:
Ja, als Veronicas Kink 'alternatief' verantwoord is dan mag het halve oeuvre van Tay Tay ook wel op de keuzelijst. En nog groot aantal andere (dance)pop/rock zangeressenquote:Op maandag 28 oktober 2024 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best lekker, maar om dat in een alternativelijst te smijten snap ik niet. Dan kun je ook t.A.T.u. erin gooien ofzo
Die dames maken tegenwoordig nog steeds lekkere indiepopquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, als Veronicas Kink 'alternatief' verantwoord is dan mag het halve oeuvre van Tay Tay ook wel op de keuzelijst. En nog groot aantal andere (dance)pop/rock zangeressen
Voor als ze bij Kink meelezen, doe deze nostalgiebanger er ook maar bij in 2025:
Dacht even dat de grootste hit van Tokio Hotel de lijst had gehaaldquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lisztomania en Mansun waren ook nieuw.
Herfstvakantie genotquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
814, 1467 en 1488 in ‘23 zegt Kink? https://kink.ams3.cdn.dig(...)df/KINK1500_2023.pdfquote:
Ohh in de lijst bedoel je..ik dacht hier genoemd..maar zijn die in je quote dan allemaal nieuw dit jaar?quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
814, 1467 en 1488 in ‘23 zegt Kink? https://kink.ams3.cdn.dig(...)df/KINK1500_2023.pdf
Soulwax staat er toch al jaren in ja?quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
No Doubt. Madness of Soulwax was hier meer op zijn plek geweest.
Nieuw/terug.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohh in de lijst bedoel je..ik dacht hier genoemd..maar zijn die in je quote dan allemaal nieuw dit jaar?
Geen idee dat we t over nieuwelingen hadden, dacht alleen over "Top40/2000" muziek in de KINKlijstquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soulwax staat er toch al jaren in ja?
Is Soulwax zo top 2000-ig?quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen idee dat we t over nieuwelingen hadden, dacht alleen over "Top40/2000" muziek in de KINKlijst
Al een tijdquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh is Anouk ook al in opspraak bij de woke-brigade? Niet bij te houden allemaal
1e 2 albums zijn wel behoorlijk commercieel gekleurd. Hoeft niet per se de lijsten behaald te hebben om voor mij de kwalificatie te verdienen.quote:
Voor mij een goed seintje dat ik binnenkort mijn streamskiptegoed van een minuut of vier kan gaan inzettenquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh is Anouk ook al in opspraak bij de woke-brigade? Niet bij te houden allemaal
Haar oudere werk is prima luisterbaar wmb. Nobody's Wife zelfs erg goed.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:56 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Voor mij een goed seintje dat ik binnenkort mijn streamskiptegoed van een minuut of vier kan gaan inzetten
en nee, ik vond Anouk ook al overbodig voor ze in opspraak raakte
Straks ga je nog vertellen dat je Coldplay tof vindtquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Haar oudere werk is prima luisterbaar wmb. Nobody's Wife zelfs erg goed.
Prima muziek voor tijdens het stofzuigen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Haar oudere werk is prima luisterbaar wmb. Nobody's Wife zelfs erg goed.
Ja ik mis de allergie voor wat softere poprock die de meesten hier hebbenquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Straks ga je nog vertellen dat je Coldplay tof vindt
Is Wilders door zijn rug gegaan?quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Banaan mention. Dan verwacht ik gelijk VU. Maar helaas
De dragende motivering bleek te zwaarquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is Wilders door zijn rug gegaan?
Als ze doen wat ze de laatste jaren ook hebben gedaan: de lijst twee keer uitzenden. Dus vanavond beginnen ze dan weer bij 1500!quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zag trouwens dat Kink 21 uur per dag doorgaat met de lijst? Alleen tussen 3 en 6 in de nacht niet. Hoezo doen ze dan 12 dagen over 1500 nummers
Heeft ook totaal niets te zoeken in een alternative lijstquote:
Mag je dat zeggen? Ja, dat mag je zeggenquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heeft ook totaal niets te zoeken in een alternative lijst
Butthole Surfers of Dropkick Murphys?quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever 20 mainstream en veronica platen dan deze stront.
De Murhpy's, vreselijkquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Butthole Surfers of Dropkick Murphys?
Lastig, die achterlopende streams
Die fopwhiskymuziek.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Butthole Surfers of Dropkick Murphys?
Lastig, die achterlopende streams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |