Maar ja? Wie houdt dat tegen of is ie al rond met Audi?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:45 schreef Martinello het volgende: Sainz
Had hem zo graag naar Red Bull zien komen. Maar ja.
Williamsquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ja? Wie houdt dat tegen of is ie al rond met Audi?
Kun je wekenlang dat gemekker van de Engelsen over de agressie van Max horenquote:
Zou het kunnen dat ons Max wel eens wat verkeerd doet?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun je wekenlang dat gemekker van de Engelsen over de agressie van Max horen
Vraag me af of dat Audi ooit wat gaat worden. Gaat hoe dan ook jaren duren.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Inderdaad. In plaats van zeggen dat het ridicuul is doen ze er nog een schepje bovenop.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onzin. Die tweede actie was een zware mongolenactie. Die eerste was weer centimeterneuken voor de apex, blijkbaar dus straf.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:47 schreef GotenSSJ het volgende:
4 punten meer verloren dankzij klassejustitie dus, ben je lekker mee.
10quote:
Hij gaat naar Williamsquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:46 schreef Nober het volgende:
[..]
10 stuks.quote:
Ik zeg niet dat hij niks verkeerd doetquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat ons Max wel eens wat verkeerd doet?
Weken?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach dat is nog geen ramp met 20 Sec straf :-)quote:
2x 10 seconden zie je vrijwel nooit, dus zulke onzin vind ik het niet eigenlijk. Met 2x 5 seconden ben je, waarschijnlijk, 4de.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Onzin. Die tweede actie was een zware mongolenactie. Die eerste was weer centimeterneuken voor de apex, blijkbaar dus straf.
quote:
Wel zwaar bestraft in vergelijking met Norris vorige week.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Onzin. Die tweede actie was een zware mongolenactie. Die eerste was weer centimeterneuken voor de apex, blijkbaar dus straf.
Had niks uitgemaakt, maar ik ben in zo'n geval gewoon geirriteerd dat het zo willekeurig is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:49 schreef Adames het volgende:
Had imo 15 sec moeten zijn, had dus geen bal uitgemaakt
Minstensquote:
Ja, 10 seconden voor de 1e was wat zwaar, voor de 2e actie terecht imo.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:49 schreef Adames het volgende:
Had imo 15 sec moeten zijn, had dus geen bal uitgemaakt
Daar teken je als coureur zelf voor als je zo verdedigt. In dit geval kan ik die Britten weinig verwijten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Inderdaad. In plaats van zeggen dat het ridicuul is doen ze er nog een schepje bovenop.
Zoals ik net al zei heeft ie netto meer gewonnen dan verloren met die T8 actie. Dus of het nou een negatief iets is...quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:49 schreef beantherio het volgende:
Verstappen pakt soms punten die eigenlijk onmogelijk zijn om te pakken. Maar hij verliest soms ook punten die hij eigenlijk niet kan verliezen. Gek wordt je van zo'n figuur.
Jawel, want zonder was hij voor Hamilton op de baan gekomen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max was zo slecht op de hard dat die tweede 10s niet eens invloed had.
Ja eens.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, 10 seconden voor de 1e was wat zwaar, voor de 2e actie terecht imo.
Kan niet echt meer lijkt mijquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd of Red Bull in beroep gaat.
Leclercquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:51 schreef RAVW het volgende:
Mooiste actie was wel van Sai hem uit de muur houden na dat die de achterkant verloor
McLaren kon het ook.quote:
Is vrij kansloosquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd of Red Bull in beroep gaat.
De leukste man in de paddock ook.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:48 schreef RotatoR het volgende:
Fred Vasseur heeft Ferrari weer competitief gemaakt. FredGod.
Dit waren forse straffen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
Had max net goed in deze race een motorwissel gedaan. hoeven ie geen 20 sec straf meegekregen.
Lekker onhandig van hem.
Voor op de baan komen zegt niet dat die de plek had behouden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jawel, want zonder was hij voor Hamilton op de baan gekomen.
Renault, Honda en Mercedes ging eigenlijk ook niet verkeerd. Toyota had ook z'n momenten. Weet je Jaguar of Lotus nog?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vraag me af of dat Audi ooit wat gaat worden. Gaat hoe dan ook jaren duren.
Review net als McLaren deed, maar heeft weinig zin.quote:
Die vond ik wel begrijpelijk en goed uitgelegd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel zwaar bestraft in vergelijking met Norris vorige week.
Nee.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voorsprong is echt wel voldoende.
Twintig seconden hè? Twin-tig!!quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daar teken je als coureur zelf voor als je zo verdedigt. In dit geval kan ik die Britten weinig verwijten.
Kreeg Mag niet een 10sec penal?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:53 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Is er dit seizoen als eens een 10s straf uitgedeeld?
Niet helemaal vergelijkbaar wat Max deed vergeleken met Norris.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel zwaar bestraft in vergelijking met Norris vorige week.
Ja.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kreeg Mag niet een 10sec penal?
Al zeer vaak.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:53 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Is er dit seizoen als eens een 10s straf uitgedeeld?
ja inderdaad , die bedoeld ik ook ... maar mooie overwinning van Sai wilde ik er nog achter aanschrijven.quote:
Natuurlijk wel. Hij eindigt op iets meer dan 12 seconden van de Mercedessen en moest door het hele veld ploegen. Met 10 seconden straf was hij gewoon voor de Mercedessen gekomen en had hij vrije lucht.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jawel, want zonder was hij voor Hamilton op de baan gekomen.
Ik denk het ook wel. Maar momenteel is Verstappen zelf de grootste onzekere factor daarbij. Hij is teveel met individuele races bezig en te weinig met het kampioenschap.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voorsprong is echt wel voldoende.
Hij heeft mazzel dat Ferrari nu ook weer goed is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel. Maar momenteel is Verstappen zelf de grootste onzekere factor daarbij. Hij is teveel met individuele races bezig en te weinig met het kampioenschap.
Ja, dit puntje is het niet waard.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei heeft ie netto meer gewonnen dan verloren met die T8 actie. Dus of het nou een negatief iets is...
Dat ook.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij heeft mazzel dat Ferrari nu ook weer goed is.
Is zijn zaakwaarnemer en dat is ook de reden dat hij volgend jaar in een Williams zit.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom moet die neef toch altijd in beeld?
Je gelooft het niet?quote:
Dat zullen we nooit weten. Hij stopte weer veel te vroeg. Dat kost aan het eind ook flink wat rondetijdquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:51 schreef QuidProJoe het volgende:
Gezien de snelheid van de Red Bull en hoe die met de banden om gaat, is het niet heel onwaarschijnlijk dat Verstappen ook zonder straf op P6 was geëindigd.
Alleen jammer dat die Mercedes weer een beetje mee kunnen komenquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij heeft mazzel dat Ferrari nu ook weer goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |