Staat tegenover dat Piastri toch ook niet snel genoeg lijkt te zijn om Verstappen te bereiken. P6 lijkt redelijk zeker met de huidige stand van zaken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:15 schreef HiDiHo het volgende:
Max gaat Mercedes niet meer redden
+11.614 nu
Denk het niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:18 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd of iedereen nog wel 20 ronden haalt op de huidige banden.
Momentjequote:Op zondag 27 oktober 2024 22:18 schreef potjecreme het volgende:
Gelukkig zijn er nieuwe regels en kan gifje 2016 Barcelona niet gepost worden.
Gemiddeld moet Norris 9 punten inlopen niet?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Staat tegenover dat Piastri toch ook niet snel genoeg lijkt te zijn om Verstappen te bereiken. P6 lijkt redelijk zeker met de huidige stand van zaken.
Dat zal niet de eerste keer zijnquote:
Doekje voor het bloeden voor Max, zonder die 20 sec had het lastig kunnen worden tegen de Mercs.quote:
Met al het verkeer en 20 seconden straf zit hij er maar 12 seconden achter. Ik denk dat P4 wel zeker is hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Doekje voor het bloeden voor Max, zonder die 20 sec had het lastig kunnen worden tegen de Mercs.
Er gebeurt niets meerquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:21 schreef potjecreme het volgende:
Zijn er geen andere gevechten bezig?
Hoeveel verlies je hier met een pitstop?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:19 schreef franklop het volgende:
Norris kan een gratis stop doen voor FL
Mooi plaatje voor een album coverquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:22 schreef Sabata het volgende:
Kijkt @:Nattekat eigenlijk nog, zie net een foto van hem in zijn element
[ afbeelding ]
November pasquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:21 schreef potjecreme het volgende:
Zijn er geen andere gevechten bezig?
als ze zo gaan straffen gaat de hele sport naar de klotequote:Op zondag 27 oktober 2024 22:22 schreef LTVDK het volgende:
Alle spanning is wel vakkundig de nek om gedraaid door de FIA deze race
Was er sowieso nooit geweest. RB is troep vandaag.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:22 schreef LTVDK het volgende:
Alle spanning is wel vakkundig de nek om gedraaid door de FIA deze race
Maylanderquote:
22secquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:22 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Hoeveel verlies je hier met een pitstop?
Volgend jaar geen DRS meerquote:
en normale stewardsquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:23 schreef QuidProJoe het volgende:
Met races als deze verlang je toch weer naar de V10s en V12s, het tanken, en de opgeblazen motoren.
Al sinds het begin van het seizoenquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was er sowieso nooit geweest. RB is troep vandaag.
Echt he, die auto van sjors is ook nog eens stukquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou Hamilton, doe eens wat. Haal hem nou eens in.
Botswagen bumpersquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Oke fia. Autos met een parachute laten rijden
10 seconden eraf danquote:
Hij moest er toch 10 pakken per race?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Norris pakt nog steeds te weinig punten op Verstappen met P2 en P6.
Zoiets ja.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:27 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij moest er toch 10 pakken per race?
11. Zijn er 10.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:27 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij moest er toch 10 pakken per race?
Leclerc dusquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie veroorzaakt de SC die dat mogelijk maakt?
Is niet nodig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie veroorzaakt de SC die dat mogelijk maakt?
Nou nouquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:28 schreef _UserName_ het volgende:
Maar ook Leclerc kan voor een DNF voor Norris zorgen, bedenk ik mij net. Max rijdt safe in z'n uppie
Veel te weinig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verstappen loopt ietsjes in op Hamilton.
Omdat HAM loopt te klotenquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat die heel veel moeite heeft met Russell voorbij te komenquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Akkoordquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik juich voor Ferrari voor het constructeurskampioenschap.
@DerRabbitquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:30 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:30 schreef Nattekat het volgende:
quote:
Anders ik wel. In godsnaam niet McLaren.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:30 schreef Nattekat het volgende:
Waardeloze coureur bij Renault destijds.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Palmer moet lekker voor zichzelf spreken
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Palmer: Dit zijn de gevechten die we willen zien in plaats van die ongecontroleerde agressieve acties.
lolquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc gaat het niet weggeven.
Voorzichtig Lando!
Nou dus wel 😅😅😅😂😂😂quote:
Quequote:Op zondag 27 oktober 2024 22:33 schreef Sabata het volgende:
Osowiec then and Leclerc does bin it again
Anders komt Hamilton er niet langs.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky zeurt om een teamorder voor Russell....
Gelukkig hebben ze de GOAT gehaald.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:34 schreef beantherio het volgende:
Ferrari heeft de foute keuze gemaakt door Sainz te laten gaan en Leclerc te houden.
Zal wel moeten jaquote:
Moeten ze wel.quote:
Dan ben je doodquote:
Proberen moetquote:
Ik ben wel voor een hartslagmeter in beeldquote:
' Back him up, back him up"quote:
Denk ik ook.quote:
Ja, maar had meer in gezeten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:37 schreef greysbones het volgende:
Max houdt het toch goed vol
Op die bandjes
Ik denk motor iets teruggeschoefdquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:37 schreef greysbones het volgende:
Max houdt het toch goed vol
Op die bandjes
Zei ik al eerder, die wordt opgeofferd.quote:
Williams weer in het complot, net als in 2021quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zei ik al eerder, die wordt opgeofferd.
Ik vind Sainz sowieso beter dan Leclercquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:39 schreef Breekfast het volgende:
Toch zonde dat Sainz zijn plekje bij Ferrari kwijt is volgend seizoen. In deze vorm was er eigenlijk geen enkele reden om Sainz te vervangen.
Terecht.quote:
Ferrari gaat altijd voor de grootste naam als ze die kunnen krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:39 schreef Breekfast het volgende:
Toch zonde dat Sainz zijn plekje bij Ferrari kwijt is volgend seizoen. In deze vorm was er eigenlijk geen enkele reden om Sainz te vervangen.
Ham wil geen directe concurrentquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:39 schreef Breekfast het volgende:
Maar hij moet zich in de kijker rijden misschien reed hij nu wel achter Charles als hij al verzekerd was van een zitje.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:39 schreef Breekfast het volgende:
Zak ontploftquote:
Nou schrale troost.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: de schade in punten die Verstappen nu lijdt tov Norris is kleiner dan als ze P1 en P4 waren geworden.
Dus eigenlijk slim gedaan van Verstappen om Norris tegen te houden in de eerste ronden?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: de schade in punten die Verstappen nu lijdt tov Norris is kleiner dan als ze P1 en P4 waren geworden.
Om Zak geen munitie te geven.quote:
Allemaal tegen hen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:44 schreef Sabata het volgende:
Oh darn, staat er een ambulance in de buurt van Mclaren, die Zak krijgt straks echt ademhalingsproblemen
Nah ik vond het wel iets hebben.....gaf iets extra'squote:
Dus?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:44 schreef Sabata het volgende:
Oh darn, staat er een ambulance in de buurt van Mclaren, die Zak krijgt straks echt ademhalingsproblemen
Zoals je nu ziet jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nah ik vond het wel iets hebben.....gaf iets extra's
40 secondenquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:45 schreef PirE het volgende:
Je mocht toch niet meer inhalen na de finish? Penalty voor Norris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |