Hebben niet zo'n haast daar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Echt, hoe moeilijk kan het zijn om een auto op te ruimen?
Eerst de siesta afmakenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Echt, hoe moeilijk kan het zijn om een auto op te ruimen?
Plekken?quote:
dan moet je toch iets doen aan je binnenverbinding.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:16 schreef Donderkonijn het volgende:
matig, start gemist wegens streamprobelmen van f1TV.
Vind een Ferrari motor fijner klinken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Boh. Blijft lekker die Mercedes V8 van de Safety car
Tegenwoordig nooit meer problemenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:16 schreef Donderkonijn het volgende:
Werkt prima hierquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:16 schreef Donderkonijn het volgende:
Vorige week had de secundaire stream kuren, maar die verdien je ook als je die kijkt.quote:
op de laptop geen enkel probleem nu, het is de app op de tv die het niet doet. live switch naar FP3, international start helemaal niet op. Nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je toch iets doen aan je binnenverbinding.
Want er was bij mij op 3 apparaten geen enkel probleem
Tandarts.quote:
Ik vrees alleen een beetje voor als de hardere band er onder komtquote:
ripquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:18 schreef Nattekat het volgende:
Mijn videokaart heeft kuren
Of de hdmi kabel.
Tijd voor de 5080quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:18 schreef Nattekat het volgende:
Of de hdmi kabel.
Regel je zaakjes dan goedquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:18 schreef Nattekat het volgende:
Of de hdmi kabel.
Koop een tv.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:18 schreef Nattekat het volgende:
Of de hdmi kabel.
ViaPlay werkt weer uitstekend.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:18 schreef Nattekat het volgende:
Of de hdmi kabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |