Heeft alles te maken met de afmetingen inderdaad. Die kleine 600kg lichte F1 auto's van die tijd kon je het prima mee doen.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:19 schreef Zorro het volgende:
In de tijd van Senna was Monaco nog leuk, toen kon je nog inhalen. Met de auto's van tegenwoordig kun je bij wijze van spreken nog niet eens met zijn tweeen naast elkaar rijden.
Uiteraard weer flinke reclame voor zijn bier.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Misschien al gezien, maar Clarkson kwam bier brengen bij Alpine:
Bekijk deze YouTube-video
Held is het ook
"YYYYEEEEEEESSS!!!"quote:Op donderdag 14 november 2024 14:42 schreef Netsplitter het volgende:
Here is a tip: if you want to win a race, drive faster.
grootste reclame voor verschillende lagen schuurpapier ooitquote:
Wat toevallig, ik ook!quote:Op donderdag 14 november 2024 16:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
1 van de Italiaanse GP zou logische optie zijn.
Maar het liefst zie ik de volgende GP's verdwijnen: Miami, Las Vegas, Bahrein, Qatar, Abu Dabhi Saudi Arabie
Ik denk Zandvoortquote:Op donderdag 14 november 2024 16:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gebeurt niet.quote:Maar het liefst zie ik de volgende GP's verdwijnen: Miami, Las Vegas, Bahrein, Qatar, Abu Dabhi Saudi Arabie
Wat zouden we er graag voor terug zien? Ik begin:quote:Op donderdag 14 november 2024 16:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maar het liefst zie ik de volgende GP's verdwijnen: Miami, Las Vegas, Bahrein, Qatar, Abu Dabhi Saudi Arabie
Utopie in een sportwereld wat gedomineerd wordt door knaken.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Volgens Domenicali gaan ze vanaf 2026 rouleren. Spa, Zandvoort, Barcelona en Imola worden als mogelijke kandidaten daarvoor genoemd.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer goed nieuws (maar niet heus), voor de tellers onder ons is nu duidelijk dat minimaal één van de banen uit de bovenste rij na volgend jaar niet meer terug zal keren. Lang leve de zandbak en straten circuits![]()
Ja, ze kunnen dat idee steken waar de zon nooit schijnt.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens Domenicali gaan ze vanaf 2026 rouleren. Spa, Zandvoort, Barcelona en Imola worden als mogelijke kandidaten daarvoor genoemd.
Prima idee.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens Domenicali gaan ze vanaf 2026 rouleren. Spa, Zandvoort, Barcelona en Imola worden als mogelijke kandidaten daarvoor genoemd.
Tenzij er een nieuwe Chinees opstaat.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:36 schreef Rnie het volgende:
Aangezien Zhou vertrekt kan China in de toekomst best onzeker worden lijkt me.
Zandvoort had nooit mogen gebeuren. We zijn als land te klein zoiets te faciliteren. Zorg eerst maar eens voor woningen....quote:Op donderdag 14 november 2024 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prima idee.
Zandvoort was 5 jaar achter elkaar leuk, maar elk jaar is wat veel. Als je hem eens in de zoveel tijd weer hebt geeft dat wat verfrissing en tegelijkertijd exclusiviteit. Zelfde voor die andere tracks.
Zijn mond spoelen met zeep en dan strafregels schrijven.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:40 schreef schommelstoel het volgende:
Weten we eigenlijk al wat voor "taakstraf" Max moet gaan doen?
Je wil Zandvoort volbouwen?quote:Op donderdag 14 november 2024 18:21 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zandvoort had nooit mogen gebeuren. We zijn als land te klein zoiets te faciliteren. Zorg eerst maar eens voor woningen....
Zandvoort is prima. Mag best blijven.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:21 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zandvoort had nooit mogen gebeuren. We zijn als land te klein zoiets te faciliteren. Zorg eerst maar eens voor woningen....
Nee, maar dat circuit veranderen, de race zelf en alles wat erop af komt, komt veel stikstof bij vrij. Stikstof is een van de grote bottlenecks bij het bouwen.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je wil Zandvoort volbouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |