Precies. Verlies van Ajax in de Arena kan. Dan kun je niet gelijk van een crisis spreken. Ajax was die wedstrijd gewoon beter. Thats it.quote:Op zondag 3 november 2024 10:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou.. bijna een recordaantal punten vorig seizoen, minste goals tegen en meeste goals voor.
Ik begrijp het enthousiasme van veel mensen, maar vanaf volgende week zal Ajax zelf het spel weer moeten maken en dan gaan we ook zien hoe goed zij zijn. Ik zie bij PSV niet echt reden tot ongerustheid, zeker niet als het middenveld terugkeert.
Ja dat is wel logisch.. dat is uiteindelijk toch een tandem. En ondanks dat Tillman het (op gisteren na) aardig doet op 6 mis je hem natuurlijk wel op de 10 waardoor je o.a. met Til moet gaan spelen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:55 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Verlies van Ajax in de Arena kan. Dan kun je niet gelijk van een crisis spreken. Ajax was die wedstrijd gewoon beter. Thats it.
Alleen het aantal blessures is natuurlijk wel een nadeel. Daar heeft PSV tov andere teams veel vaker problemen mee. Dat blijft toch wel vreemd. Je mist nu toch wel een zeer belangrijk deel in het middenveld waardoor ook een Boscagli het zeer moeilijk heeft. Sinds Veerman en Schouten niet meer in het middenveld staan vallen mij de prestaties van Boscagli ook wat tegen.
Als je hier ooit over wil praten dan horen we het wel hequote:Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef Caland het volgende:
Wat dan wel weer humor is dat Peter Bosz die voor de wedstrijd nog een steekje had naar Priske dat hij geen antwoord had tijdens de klassieker dat nu blijkbaar ook niet had
Je weet wel, professor doctorandus Bosz die zijn hele trainerscarriere nooit een plan B had en nu eindelijk tegen zijn pensioen aan een prijsje heeft gewonnen.
Dat is wel zijn zwakste plek idd.quote:Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef Caland het volgende:
Wat dan wel weer humor is dat Peter Bosz die voor de wedstrijd nog een steekje had naar Priske dat hij geen antwoord had tijdens de klassieker dat nu blijkbaar ook niet had
Je weet wel, professor doctorandus Bosz die zijn hele trainerscarriere nooit een plan B had en nu eindelijk tegen zijn pensioen aan een prijsje heeft gewonnen.
Niet voor niks de beste kopper ter wereldquote:Op zondag 3 november 2024 17:33 schreef LethalNinja het volgende:
Kan Luuk de jong niet als zzp'r even langs komen om traingen te geven hoe je zo goed een bal kan inkoppen? Ik heb de beelden een paar keer gezien maar hij komt hem echt hard en scherp erin.
Ik denk ook dat de altijd zurige Peter Bosz zijn spelersgroep vrij snel kwijt is als het nu nog een paar keer mis gaat... dat is het patroon dat al zijn hele trainerscarriere te zien is.quote:Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2024 11:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de altijd zurige Peter Bosz zijn spelersgroep vrij snel kwijt is als het nu nog een paar keer mis gaat... dat is het patroon dat al zijn hele trainerscarriere te zien is.
Nou ik ben realistisch genoeg dat PSV de aanvallende kwaliteiten heeft om er tegen 16 van de 18 teams in de Eredivisie er 3, 4 per pot te maken. Maar een mens mag inderdaad hopenquote:
Wat bedoel je?quote:Op maandag 4 november 2024 18:34 schreef PSVCL het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kijk wie we daar hebben
Zag de selectie van Girona toevallig aankomen toen ik langs het stadion liep , niks speciaalsquote:
Dit was de uitgelezen kans om een handtekening van Daisy Blind te scoren!quote:Op maandag 4 november 2024 19:01 schreef PSVCL het volgende:
Wazige foto iddzie ik nu pas
[..]
Zag de selectie van Girona toevallig aankomen toen ik langs het stadion liep , niks speciaals
'Zure Peter Bosz' 'doctorandus Bosz' . Ze zijn er maar druk mee in Rotterdam en Amsterdam na 1 verliespartij zeg. En maar hopen dat er een moment komt dat de boel bij PSV in elkaar valt.quote:
Hoe snel jij elke keer in de verdediging schiet als iemand kritisch is op PSV.quote:Op maandag 4 november 2024 21:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
'Zure Peter Bosz' 'doctorandus Bosz' . Ze zijn er maar druk mee in Rotterdam en Amsterdam na 1 verliespartij zeg. En maar hopen dat er een moment komt dat de boel bij PSV in elkaar valt.
Waarbij het ook al niet helpt dat de halve selectie liever elders had gespeeld.quote:Op maandag 4 november 2024 11:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de altijd zurige Peter Bosz zijn spelersgroep vrij snel kwijt is als het nu nog een paar keer mis gaat... dat is het patroon dat al zijn hele trainerscarriere te zien is.
Dat geldt toch voor elk team in Nederland? Of denk jij dat Timber en Hancko geen ambities hebben?quote:Op maandag 4 november 2024 22:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waarbij het ook al niet helpt dat de halve selectie liever elders had gespeeld.
Zou me niks verbazen als Bosz voor Mauro jr. Kiest op het middenveld.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:32 schreef Solispolar het volgende:
Wat heeft Schouten nou precies? Ik wist dat we even zonder Veerman moesten, maar inmiddels ook al een aantal weken zonder Schouten.. Dat gaat je in potten als vanavond wel opbreken. Wéér met Til op de CAM en Tillman op de CVM. Beetje armoedig.
EarnieGOD.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:32 schreef Solispolar het volgende:
Wat heeft Schouten nou precies? Ik wist dat we even zonder Veerman moesten, maar inmiddels ook al een aantal weken zonder Schouten.. Dat gaat je in potten als vanavond wel opbreken. Wéér met Til op de CAM en Tillman op de CVM. Beetje armoedig.
Mwa, ik weet niet of je hem dit aan kan rekenen, niet dat ik hem een topper vind maar dat heeft dan meer te maken met de verdedigers waar PSV het mee moet doen.quote:
Geen fatsoenlijke back-up 6 kan je hem echt wel aanrekenen. Net als de matige verdediging overigens, maar daar zijn de meningen over verdeeld hier.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, ik weet niet of je hem dit aan kan rekenen, niet dat ik hem een topper vind maar dat heeft dan meer te maken met de verdedigers waar PSV het mee moet doen.
Tenzij je Girona alvast de 3 punten wil geven, en waarschijnlijk uitsluiting van de CL wil krijgen, zou ik dat niet doen nee.quote:
Die zou ik op dit moment eerder opstellen dan Bakayoko.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tenzij je Girona alvast de 3 punten wil geven, en waarschijnlijk uitsluiting van de CL wil krijgen, zou ik dat niet doen nee.
Klaassen is toch best een goeie aanwinst of mis ik watquote:
Hij mag niet meedoen hé.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die zou ik op dit moment eerder opstellen dan Bakayoko.
Die mag Europees ook niet meedoen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klaassen is toch best een goeie aanwinst of mis ik wat
Het is niet zo makkelijk want niet alleen Schouten, maar ook Veerman, dan worden de keuzes ook wel een stuk moeilijker, ik begrijp wel dat Bosz geprobeerd heeft om met Tillman voetballend vermogen op 6 te hebben, als Veerman zou spelen kan je daar een balafpakker als Mauro neerzetten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen fatsoenlijke back-up 6 kan je hem echt wel aanrekenen. Net als de matige verdediging overigens, maar daar zijn de meningen over verdeeld hier.
Van de gekken dat je beste speler, die al regelmatig linksbuiten stond, nu ineens op 6 moet gaan spelen terwijl die een 10 is.Dat heb ik nog nooit gezien.
Ahhh, helder.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mag Europees ook niet meedoen.
Mogen beiden niet meedoen in Europa.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klaassen is toch best een goeie aanwinst of mis ik wat
Nee, precies.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Van harte boys. Tegen de mindere goden lukt het wel gelukkig!
Bedanktquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Dankquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Appeltje eitje voor het grote Ajax.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DankSucces tegen Maccabi donderdag, op ONZE coefficient!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |