Geen fatsoenlijke back-up 6 kan je hem echt wel aanrekenen. Net als de matige verdediging overigens, maar daar zijn de meningen over verdeeld hier.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, ik weet niet of je hem dit aan kan rekenen, niet dat ik hem een topper vind maar dat heeft dan meer te maken met de verdedigers waar PSV het mee moet doen.
Tenzij je Girona alvast de 3 punten wil geven, en waarschijnlijk uitsluiting van de CL wil krijgen, zou ik dat niet doen nee.quote:
Die zou ik op dit moment eerder opstellen dan Bakayoko.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tenzij je Girona alvast de 3 punten wil geven, en waarschijnlijk uitsluiting van de CL wil krijgen, zou ik dat niet doen nee.
Klaassen is toch best een goeie aanwinst of mis ik watquote:
Hij mag niet meedoen hé.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die zou ik op dit moment eerder opstellen dan Bakayoko.
Die mag Europees ook niet meedoen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klaassen is toch best een goeie aanwinst of mis ik wat
Het is niet zo makkelijk want niet alleen Schouten, maar ook Veerman, dan worden de keuzes ook wel een stuk moeilijker, ik begrijp wel dat Bosz geprobeerd heeft om met Tillman voetballend vermogen op 6 te hebben, als Veerman zou spelen kan je daar een balafpakker als Mauro neerzetten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen fatsoenlijke back-up 6 kan je hem echt wel aanrekenen. Net als de matige verdediging overigens, maar daar zijn de meningen over verdeeld hier.
Van de gekken dat je beste speler, die al regelmatig linksbuiten stond, nu ineens op 6 moet gaan spelen terwijl die een 10 is.Dat heb ik nog nooit gezien.
Ahhh, helder.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mag Europees ook niet meedoen.
Mogen beiden niet meedoen in Europa.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klaassen is toch best een goeie aanwinst of mis ik wat
Nee, precies.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Van harte boys. Tegen de mindere goden lukt het wel gelukkig!
Bedanktquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Dankquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Appeltje eitje voor het grote Ajax.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DankSucces tegen Maccabi donderdag, op ONZE coefficient!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |