abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215457674
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 10:14 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nou.. bijna een recordaantal punten vorig seizoen, minste goals tegen en meeste goals voor.

Ik begrijp het enthousiasme van veel mensen, maar vanaf volgende week zal Ajax zelf het spel weer moeten maken en dan gaan we ook zien hoe goed zij zijn. Ik zie bij PSV niet echt reden tot ongerustheid, zeker niet als het middenveld terugkeert.
Precies. Verlies van Ajax in de Arena kan. Dan kun je niet gelijk van een crisis spreken. Ajax was die wedstrijd gewoon beter. Thats it.
Alleen het aantal blessures is natuurlijk wel een nadeel. Daar heeft PSV tov andere teams veel vaker problemen mee. Dat blijft toch wel vreemd. Je mist nu toch wel een zeer belangrijk deel in het middenveld waardoor ook een Boscagli het zeer moeilijk heeft. Sinds Veerman en Schouten niet meer in het middenveld staan vallen mij de prestaties van Boscagli ook wat tegen.
pi_215460014
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 10:55 schreef Cherni het volgende:

[..]
Precies. Verlies van Ajax in de Arena kan. Dan kun je niet gelijk van een crisis spreken. Ajax was die wedstrijd gewoon beter. Thats it.
Alleen het aantal blessures is natuurlijk wel een nadeel. Daar heeft PSV tov andere teams veel vaker problemen mee. Dat blijft toch wel vreemd. Je mist nu toch wel een zeer belangrijk deel in het middenveld waardoor ook een Boscagli het zeer moeilijk heeft. Sinds Veerman en Schouten niet meer in het middenveld staan vallen mij de prestaties van Boscagli ook wat tegen.
Ja dat is wel logisch.. dat is uiteindelijk toch een tandem. En ondanks dat Tillman het (op gisteren na) aardig doet op 6 mis je hem natuurlijk wel op de 10 waardoor je o.a. met Til moet gaan spelen.

Wat mij vooral tegenstond was het gebrek aan inzet. Ik vond het zo ontzettend gezapig gisteren.. Ajax was gewoon gretiger, dat kan natuurlijk nooit. Helemaal niet als je (met het oog op het kampioenschap) zo'n megastap kan zetten. Dat neem ik Bosz uiteindelijk wel kwalijk, die heeft het elftal schijnbaar niet voldoende kunnen opladen voor deze pot. Helemaal apart aangezien je er op een soortgelijke manier als Feyenoord afgaat tegen dezelfde tegenstander..

Maar zelfs dan: bij 2-2 moet je gewoon dat puntje veilig stellen natuurlijk. Die Benitez kan dan ook wel een koekenbakker zijn hoor.. en op zijn beurt Tillman ook weer, dan zie je toch wel dat het geen echte 6 is, maar meer een 10. Op zo'n moment moet je gewoon roeien en dat zit er bij zo'n jongen gewoon niet in.
  zondag 3 november 2024 @ 13:08:50 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215460087
Wat dan wel weer humor is dat Peter Bosz die voor de wedstrijd nog een steekje had naar Priske dat hij geen antwoord had tijdens de klassieker dat nu blijkbaar ook niet had

Je weet wel, professor doctorandus Bosz die zijn hele trainerscarriere nooit een plan B had en nu eindelijk tegen zijn pensioen aan een prijsje heeft gewonnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215460150
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef Caland het volgende:
Wat dan wel weer humor is dat Peter Bosz die voor de wedstrijd nog een steekje had naar Priske dat hij geen antwoord had tijdens de klassieker dat nu blijkbaar ook niet had

Je weet wel, professor doctorandus Bosz die zijn hele trainerscarriere nooit een plan B had en nu eindelijk tegen zijn pensioen aan een prijsje heeft gewonnen.
Als je hier ooit over wil praten dan horen we het wel he :) Inmiddels hebben jullie zelfs alweer een potje gewonnen, ik zou gewoon lekker naar de positieve punten blijven kijken :)
pi_215460995
quote:

Dat is wel zijn zwakste plek idd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_215463700
Kan Luuk de jong niet als zzp'r even langs komen om traingen te geven hoe je zo goed een bal kan inkoppen? Ik heb de beelden een paar keer gezien maar hij komt hem echt hard en scherp erin.
pi_215468927
quote:
6s.gif Op zondag 3 november 2024 17:33 schreef LethalNinja het volgende:
Kan Luuk de jong niet als zzp'r even langs komen om traingen te geven hoe je zo goed een bal kan inkoppen? Ik heb de beelden een paar keer gezien maar hij komt hem echt hard en scherp erin.
Niet voor niks de beste kopper ter wereld :)
pi_215472318
quote:

Ik denk ook dat de altijd zurige Peter Bosz zijn spelersgroep vrij snel kwijt is als het nu nog een paar keer mis gaat... dat is het patroon dat al zijn hele trainerscarriere te zien is.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 4 november 2024 @ 11:27:41 #160
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_215472341
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 11:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik denk ook dat de altijd zurige Peter Bosz zijn spelersgroep vrij snel kwijt is als het nu nog een paar keer mis gaat... dat is het patroon dat al zijn hele trainerscarriere te zien is.
:D ja, blijven hopen.
Dit, dus.
pi_215472349
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 11:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nou ik ben realistisch genoeg dat PSV de aanvallende kwaliteiten heeft om er tegen 16 van de 18 teams in de Eredivisie er 3, 4 per pot te maken. Maar een mens mag inderdaad hopen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215476179

Kijk wie we daar hebben
pi_215476323
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 18:34 schreef PSVCL het volgende:
[ link | afbeelding ]

Kijk wie we daar hebben
Wat bedoel je?
  maandag 4 november 2024 @ 18:55:38 #164
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215476338
Was er geen plaatje met meer pixels? :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_215476388
Wazige foto idd :D zie ik nu pas
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 18:53 schreef ISVV het volgende:

[..]
Wat bedoel je?
Zag de selectie van Girona toevallig aankomen toen ik langs het stadion liep , niks speciaals :)
pi_215476414
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 19:01 schreef PSVCL het volgende:
Wazige foto idd :D zie ik nu pas
[..]
Zag de selectie van Girona toevallig aankomen toen ik langs het stadion liep , niks speciaals :)
Dit was de uitgelezen kans om een handtekening van Daisy Blind te scoren!
  maandag 4 november 2024 @ 19:05:07 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215476430
Nooit geweten dat die 3310’s ook foto’s konden maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215477971
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 11:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]
'Zure Peter Bosz' 'doctorandus Bosz' . Ze zijn er maar druk mee in Rotterdam en Amsterdam na 1 verliespartij zeg. En maar hopen dat er een moment komt dat de boel bij PSV in elkaar valt.
pi_215478231
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:20 schreef Solispolar het volgende:

[..]
'Zure Peter Bosz' 'doctorandus Bosz' . Ze zijn er maar druk mee in Rotterdam en Amsterdam na 1 verliespartij zeg. En maar hopen dat er een moment komt dat de boel bij PSV in elkaar valt.
Hoe snel jij elke keer in de verdediging schiet als iemand kritisch is op PSV. _O-
pi_215478528
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 11:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Waarbij het ook al niet helpt dat de halve selectie liever elders had gespeeld.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215480454
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:13 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Waarbij het ook al niet helpt dat de halve selectie liever elders had gespeeld.
Dat geldt toch voor elk team in Nederland? Of denk jij dat Timber en Hancko geen ambities hebben?
pi_215480455
Wat heeft Schouten nou precies? Ik wist dat we even zonder Veerman moesten, maar inmiddels ook al een aantal weken zonder Schouten.. Dat gaat je in potten als vanavond wel opbreken. Wéér met Til op de CAM en Tillman op de CVM. Beetje armoedig.
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:05:46 #173
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_215484681
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:32 schreef Solispolar het volgende:
Wat heeft Schouten nou precies? Ik wist dat we even zonder Veerman moesten, maar inmiddels ook al een aantal weken zonder Schouten.. Dat gaat je in potten als vanavond wel opbreken. Wéér met Til op de CAM en Tillman op de CVM. Beetje armoedig.
Zou me niks verbazen als Bosz voor Mauro jr. Kiest op het middenveld.
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:08:13 #174
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215484703
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:32 schreef Solispolar het volgende:
EarnieGOD. _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:15:28 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215484750
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:08 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
EarnieGOD. _O_
Mwa, ik weet niet of je hem dit aan kan rekenen, niet dat ik hem een topper vind maar dat heeft dan meer te maken met de verdedigers waar PSV het mee moet doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')