Wat zit er in?quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:26 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend pancakes gebakken, gaat steeds beter. Kijk hoe fluffy.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:30 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een variant op dit bloemkoolrecept van de Volkskrant Volkskeuken, met daarbij bavette uit het sousvide waterbad en daarna nog even hard gegrild in de grillpan.
Rendier?quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:02 schreef Fogel het volgende:
Rendierstoofpot met erwten en op zout gebakken kleine aardappels.
Lekker simpel en erg lekker
Rendier ja.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Rendier?
Weer eens wat anders dan koe of ree
Waar koop je dat dan? En smaakt het als ree?quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rendier ja.
Heb ook eens bitterballen gemaakt met rendier in de vulling. Aanrader
Je loopt gewoon te trollen volgens mij.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rendier ja.
Heb ook eens bitterballen gemaakt met rendier in de vulling. Aanrader
Nee. Hij woont in Noorwegen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:12 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Je loopt gewoon te trollen volgens mij.
Al zijn die Zweedsquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:21 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ach, SAS vliegmaatschappij, ik had het kunnen weten
Truequote:Op maandag 28 oktober 2024 20:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jaja, iets Scandinavisch in ieder geval. Rendieren wonen daar ergens
Gewoon in het vriesvak van een willekeurige supermarkt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Waar koop je dat dan? En smaakt het als ree?
Nope. Want bitterballen zijn hier niet te koop.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:12 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Je loopt gewoon te trollen volgens mij.
Dit dusquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Hij woont in Noorwegen.
En waarom denk je dat hij zou trollen?Rendiervlees eten is niet uitzonderlijk raar/buitenissig ofzo.
Oorspronkelijk Zweeds, Noors en Deens, sinds kort alleen Deens, maar ook deels van Air France-KLM en twee investeringsfondsen. Hun hoofdkantoor zit nog wel in Zweden.quote:
Sorry dat je je opnieuw aan me ergert. Dat is mijn bedoeling helemaal niet. Ik ging ervan uit dat hij alleen maar interessant wilde doen. Dat hij in Noorwegen woont, had hij wel even mogen vertellen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Hij woont in Noorwegen.
En waarom denk je dat hij zou trollen?Rendiervlees eten is niet uitzonderlijk raar/buitenissig ofzo.
Waarom zou ik in iedere post neer moeten zetten waar ik woon? Doe jij toch ook niet?quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:16 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Sorry dat je je opnieuw aan me ergert. Dat is mijn bedoeling helemaal niet. Ik ging ervan uit dat hij alleen maar interessant wilde doen. Dat hij in Noorwegen woont, had hij wel even mogen vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |