Daarom benoemde ik het meervoudquote:
Ah, dat wordt nog een hele ervaring dan!quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou ik was eigenlijk vorige week al van plan erwtensoep te maken en toen kon ik het nergens vinden. Nu ook maar bij één supermarkt lijkt het. Misschien een seizoensproduct? Ik heb geen idee, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik er eentje koop.
Was lekkerquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:49 schreef golfer het volgende:
Vanavond: zelfgemaakte kip madras met zilvervliesrijst en haricot verts.
Dat begrijp ik en is goed en een volledig maal. Ik maak geen friet want heb geen airfryer of frituur dus altijd buitenshuis.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meestal wel.
Bij "een frietje" buitenshuis of buitenshuis gehaald niet want óf niet te koop (ik heb nooit een salade van verse groenten gezien bij de snackbar) óf de friet is koud voor ik de salade thuis gemaakt heb.
Thuis eigenlijk altijd wel. Meestal is het friet met een zelfgemaakte salade. Soms ook met vlees erbij.
He, dat is tof!quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat begrijp ik en is goed en een volledig maal. Ik maak geen friet want heb geen airfryer of frituur dus altijd buitenshuis.
Oven wel prima maar niet écht friet te noemen vind ik.
Toevallig heeft een snackbar bij mij in de buurt deze maand salades voor 5 euro (ook carpacciosalade). Wist ook niet dat dat bestond!
Wel de huzarenslaatjes
Dus jij eet een dezer dagen carpacciosalade?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat begrijp ik en is goed en een volledig maal. Ik maak geen friet want heb geen airfryer of frituur dus altijd buitenshuis.
Oven wel prima maar niet écht friet te noemen vind ik.
Toevallig heeft een snackbar bij mij in de buurt deze maand salades voor 5 euro (ook carpacciosalade). Wist ook niet dat dat bestond!
Wel de huzarenslaatjes
Ik krijg hier een beetje jaren 70-vibes vanquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:02 schreef maily het volgende:
Gevulde eieren met olijf en ansjovis
[ afbeelding ]
HA!quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:29 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik krijg hier een beetje jaren 70-vibes van
Magnetron maaltijd, uiteindelijk is het de hollandse stampot van de AH gewordenquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat houdt een prik maaltijd in?
Oooh die zien er prefect uitquote:Op maandag 28 oktober 2024 14:26 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend pancakes gebakken, gaat steeds beter. Kijk hoe fluffy.
So dan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:26 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend pancakes gebakken, gaat steeds beter. Kijk hoe fluffy.
Dat recept ga ik zeker proberen, bedankt! En misschien kan ik datzelfde beslag ook wel in m'n wafelijzer mikkenquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:08 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb dit recept gebruikt:
https://cafedelites.com/best-fluffy-pancakes/
En echt maximaal op medium bakken en wachten tot je allemaal van die bubbeltjes ziet voordat je ze omdraait. Was wel eventjes bezig maar dan heb je ook wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |